Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.23. 09:16 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Lebukás

Tegnap estefelé felhívott a Kis Édes bátyja. Úgy kezdte, hogy ha dugom a húgát, legalább annyi eszünk legyen, hogy diszkréten csináljuk. Szerencsére nem kellett hazudoznom, hogy nem is értem a dolgot, mert folytatta, hogy a lépcső alatt tartják a ritkán használt háztartási eszközöket, és meglepő módon egy gumi papírja volt a szőnyegtisztító csövei között. És mivel rajtunk kívül nem tűnt el senki egy órára a múltheti buliból, hamar összeállt neki a kép.

Próbáltam kipuhatolni, hogy mit szól hozzá, haragszik-e, vagy áldását adja, de nem tudtam meg semmit. Elég rideg volt. Erről valahogy a teherautóban dugás jutott az eszembe…

 

 

 

15 komment

Címkék: szex sex buli dugás lebukás kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr821200312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jadviga79 2009.06.23. 09:41:13

Kérdés, mégis mit akart elérni ezzel a telefonhívással? Milyen kapcsolatban voltál vele ezelőtt?
Ha rideg volt, az szerintem sok jót nem jelent, legalábbis számodra.

Lehet, túlgondolom, és nem tudom ki milyen kapcsolatban van a testvéreivel. De szerintem az én testvérem nem a szeretőmet hívta volna fel, hanem nekem szólt volna, hogy ne hagyjam szanaszét a nyomokat. Ha a szeretőmnek mégis szólna a dologról pár szót, akkor azt azért, hogy ne nézze hülyének, tud a dologról, és vigyázzon magára, és elsősorban rám.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.23. 09:55:17

Még szerencse, hogy (ha jól emléxem) a bátyó és a baráti társasága nincs úgy oda Kis Édes... hogy is mondjam... "hivatalos" pasijáért, így nem neki szólt erről a dologról, hanem Zalánnak. Bár ki tudja... lehet őt tárcsázta következőleg :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.23. 10:26:30

áááh szerintem nem szólt neki. Akkor nem hívta volna fel a Zalánt, hanem srácot, és hagyta volna hogy váratlanul egy újabb bulin szétverje a búráját, miközben félrészegen dugja valahol a nőjét a kertben!

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.23. 11:28:22

Hát ilyen nincs. :D Már bocs, de lúzer vagy. :) Mégis mit gondoltál? Azt hitted, ha ott hagyod nem találják meg a csomagját? :D Készen vagy... :D

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.23. 11:42:31

Jujj, így jár az ember, ha Sherlock Holmes hugával szűri össze a levet.

Zoltán atya is mesélte, hogy még kezdő lelkész korában egyik ifjú hölgyet a nyájából rendszeresen felkereste otthonában is.

Természetesen kizárólag spirtiuális eszmecserét folytattak, csak mindez egy kis falusi közösségben játszódott, ahol az emberek imádnak rosszindulatú pletykákat gyártani, ezért elővigyázatosságból mindig néhány házzal távolabb hagyta a kocsiját.

A rosszindulatú, trágár falusiak közül valaki nem átallott autója szélvédőjére egy cédulát tűzni az alábbi szöveggel:

"Ahol baszol, ott parkolj!"

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.06.23. 12:34:59

Máskor ne hagyd ott úgy a helyszínt mint eb a sza.....(r)át!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.23. 12:53:47

Szerintem azért szólt, hogy egyrészt tudjál arról, hogy Ő is tudja.Másrészt azért, mert jót akar és nem szeretné, hogy lebukjatok.

Mixer 2009.06.23. 13:33:42

én azon csodálkozom,h az érintett társaságból eddig nem vette észre senki

1. A pasinak nem tűnt fel semmi, holott a barátnője minden második este meg van baszva (szépen magyarosan)

2.Senki nem olvas blogokat, de a munkahelyről sem (nem úgy,mint én:-) ) Pedig a csapat könnyen azonosítható lenne.

Zalán, neked meg le kellett volna tagadnod az egészet, közölnöd, h semmit sem csináltál a húgával,a gumiról meg nem tudsz, és ne is zaklasson vele, takarítsák ki a házat, és ne kenjék másra a szemetüket! Tagadni kell az utolsó percig.

jadviga79 2009.06.23. 21:35:16

@Mixer:

nagyon rutinosnak tűnsz! ;-)))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.23. 22:33:27

@Mixer: ez hülyeség, minek ez a sunyiság. Nem rossz indulattal fordult a srác Zalán felé. Meg különben is honnan tudod, hogy nem beszélt már elötte K.É-el?

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.24. 09:59:34

Nah jah. Akkor akadt volna csak ki rá igazán... :)

Mixer 2009.06.24. 19:14:33

@Incifinci:

ha beszéltem volna előtte a húgommal,akkor nem hívom fel a pasiját

MI köze hozzá?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása