Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.04.06. 09:34 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Hétvégi dugás 2

Pénteken este két haverommal elmentünk a helyre, amit a kereskedő csaj mondott. Egyből kiszúrtam őket, öten ültek egy boxban, és már elég hangosak voltak. Mikor bemutatkoztunk, mondták, hogy mind szinglik, és a péntek a pasi-mentes napjuk. Persze muszáj volt beszólnom, hogy ha szinglik, akkor valszeg a hét többi napján is nélkülöznek. Erre nagy viháncolás támadt, hogy jaj, azt én nem tudhatom! De amiért ilyen szemtelenek vagyunk, most odaülhetünk. Összenézve nagy nehezen beleegyeztünk a srácokkal.

Persze őket sem kellett félteni, egyből elkezdték hülyíteni a csajokat, én meg rámentem az autószalonosra.

Pár perc múlva felpattant, hogy most ő hozza a következő kört, és hirtelen összeszámolta, hogy az nyolc abszint. Na az elég rossz ötletnek tűnt, de legalább elhívott magával, így ki tudtam cseréltetni a mi abszintunkat két viszkire meg egy vodkára. Mikor leadtuk a rendelést, elkezdett előttem táncolni, bár inkább vonaglás volt, amitől egyből elkezdett felállni a farkam. Kurvára gáz volt, felraktam az egyik lábamat a bárszék lábtartójára, hogy ne legyen olyan szembetűnő a dudor a gatyámon. De vágta, mi a helyzet, és háttal folytatta, hogy a seggét hozzám tudja nyomni. Elég kemény helyzet volt, főleg, hogy még nem is ittam semmit.

Néhány körrel később ismét a pultnál mondta, hogy sajnos mivel folyton dolgozik, nincs ideje kapcsolatra, de nem is kell neki igazán. Viszont az egyik csaj a barátja villanyszerelős kisteherautójával jött, elkéri a kulcsot, hátul még állva is elférünk.

Na a szingliség duma is csak ennyi volt, de legalább kinézett végre egy dugás. Úgy éreztem magam, mint valami kezdő, tökre izgultam, amíg elment a kulcsért. Mondjuk az is furcsa volt, hogy engem visznek ki a kocsiba. (Mint amikor a pultos csajjal dugtunk…)

Bemásztunk hátra, ledobta a felsőjét, és mondta, hogy előjáték nélkül, keményen szeretné. Erről is a pultos csaj jutott az eszembe. Biztos ugyan azt a műsort nézik, vagy nem tudom.

Szerintem öt percig sem tartott a menet, ami neki annyira nem tetszett, de nekem így hetek óta elég jó volt.

Aztán visszamentünk inni, majd pár órával és egy magyarázós szöveggel később ismét kimentünk, és végre rendesen megdugtam. Na az már tetszett a kicsikének!

Viszont a gumi papírja beesett a szerszámok közé, amin hazáig röhögtem. Képzelem, mekkora volt délelőtt, amikor megtalálták, és kérdezték a tulajt, hogy jó volt-e a hétvége, annak meg lövése sem lehetett az egészről…

 

10 komment

Címkék: hétvége szex buli csaj dugás pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr621048232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltan Baranyai · http://mindennapibetevo.blog.hu 2009.04.06. 14:25:34

Lassan csak belejössz a blogolásba. A cigizős, hetykecsöcsű kereskedőkkel meg vigyázz! :)

a katona fehérben 2009.04.06. 14:38:32

Nem tudom, hogy csinálod, hogy többé-kevésbé mindenki összejön, akit csak kinézel magadnak, és két ilyen között mások néznek ki téged, ráadásul mindig világos és egyértelmű helyzetekben, felesleges lelkizés és kínos magyarázkodások nélkül...vagy nagyon jól nézel ki, vagy piszkosul tudhatsz kommunikálni... Csak álmélkodni és irigykedni járok ide :-)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.04.06. 18:36:46

@Csillagharcosdada: Ez így miből látszik, hogy kezdek belejönni?
Ja, amúgy mindig ezekkel a csajokkal van a baj...

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.04.06. 18:42:51

@a katona fehérben: Ja igen, szerintem csak annyi oka lehet, hogy valahogy megérzem az ilyen könnyebb nőket. Persze vannak kudarcaim is, de próbálok gázos csajokkal nem kavarni.
Most azért a Kis Édes eléggé megfogott, de más csajokkal nem fogok komolyabban foglalkozni!

Art Mooney 2009.04.10. 05:03:45

ja, most látom, h a katona user is jó eséllyel fotosop. kicsit beteg-e vagy.

a katona fehérben 2009.04.10. 11:50:28

@B. Zalan: Azt, hogy hazudunk :-) Meg vagyok róla győződve, hogy igazak a sztorik, de azt se bánom, ha netán mégse. Ez egy blog, olvasni van, nem megfejteni. A nick - minden nick - pedig jellegénél fogva fotosop.

Art Mooney 2009.04.17. 02:21:00

@B. Zalan: azt h kamuk a sztorik, és a 2 nick u.azt a személyt takarja. beteg.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.04.17. 06:44:06

@Art Mooney: Ha nem tetszik, van egy jó megoldás; ne olvasd!
Igazából meg leszarom, hogy olvasod, vagy sem, és hogy mit gondolsz róla.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása