Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.01.26. 09:26 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Hétvégi csaj

Szombaton már nagyon unatkoztam, és felhívtam a pultos csajt.

Hát, jó kör volt, mire elmagyaráztam neki, hogy ki vagyok…

Dolgozott tízig, de felajánlotta, hogy ugorjak be egy piára, ha még túl józan lennék. Erre nem nagyon válaszoltam, ő meg érezhette, hogy durva volt, mert mondta, hogy ha bemegyek, tényleg meghív egy bambira. Vezettem, úgyhogy nem is ittam. Aztán haza vittem, amikor végzett, és még elég sokáig beszélgettünk az autóban.

Mondta, hogy hónapok óta nincs faszija, és már alig bírja. Gondoltam kurvajó ismerkedős szövege van…
Persze, felajánlottam magam, amit bár nem szó szerint beleegyezve, de ilyen hülye lányos utalgatásokkal elfogadott.

Elég szar érzés volt a liftben. Komolyan, mintha én lennék a kurva, és vinnének megdugni. Ott már nem is beszélgettünk. Aztán amikor előrement kinyitni az ajtót, hát, a segge ismét meggyőzött. Direkt riszálta is egy kicsit.

Az ajtón belül le is támadtam, gondoltam nem baszom el azzal, hogy elkezdünk beszélgetni. Berakott valami zenét, leszedtem róla  a ruháját, aztán ő vette át az irányítást, elég erőszakosan. És tényleg úgy viselkedett, mintha kurva lennék, akit megbasz. Na mindegy, azért jó volt. Meg még aludtunk is egy kicsit utána. Hajnalban meg valahogy pont egyszerre ébredtünk fel. Nem akartam ott azt a hülye helyzetet tovább húzni, mondtam, hogy megyek haza, mert ott jobb aludni.

 

3 komment

Címkék: szex dugás pultos pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr13882675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a katona fehérben 2009.01.26. 10:56:23

Pultoslányt lefektetni elvileg menő dolog, nem? (Bár én mindig kissé viszolyogtam ettől, de könnyen lehet, hogy csak irigy vagyok.) Viszont eléggé borzongató volt, amit a kihasználtság érzéséről írtál. És nem jó értelemben. Kiábrándítóak az ilyen csajok...nyilván izgalmas is lehet, de egy férfi azért inkább érezné magát vadásznak, mint vadnak, különösen a kiemelt fontosságú első alkalommal. Azért tudtál vele "csodát tenni"?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.01.27. 12:48:43

Hehe, azt hiszem igen, főleg ha a nyomaira gondolok a hátamon...

SassyGurl 2009.05.29. 17:34:21

Kicsit felcserélődtek a szerepek, nem?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása