Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.25. 11:22 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Létszám-realizálás

Behívott délelőtt a főnökasszony, és mondta, hogy az egyik rajzoló csajt, azok közül, akik a látványterveket is készítik, el kell engednie.

És van olyan rohadék, hogy a mi nyakunkba akarja varrni a döntést, olyan kérdésekkel, hogy melykőjük a rugalmasabb, vagy ki dolgozik szebben, gyorsabban, és hogy mi kitől válnánk meg inkább.

Persze kiálltam a piercinges orrú csaj mellett, de mivel nem nagyon van köztünk kapcsolat azóta sem, és a másikkal sem, nem akartam megkönnyíteni a döntést.

Ezen aztán hápogott, hogy miért nem kommunikálunk, és hogy milyen dolog az, hogy kiadom a kezemből, és utána már le se szarom, mi lesz a rajzaimból, meg ilyenek. De tényleg, szerintem meg az lenne a baj, ha nem értenék a rajzokat, és minden szarért hozzánk rohangálnának…

 

10 komment

Címkék: munka orr kirúgás piercing


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr481405774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.09.25. 11:26:14

Piercing lady-t meg kell tartani,Képzeld el majd ha Kis Édes sorsa felől is neked kell döntened...
Zalán kezében a munkahely nőállományának sorsa....

Styxx 2009.09.25. 11:52:35

Zalán HR stratégiáját valahol a 90-60-90 + 1 perc monológ a világbékéről doktrina alapján képzelem el:-)

Csendlör Bing (törölt) 2009.09.25. 11:53:49

Ma sem lesz szex? A piercinges orrot sosem értettem. Ők sosem náthásak?

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.25. 13:29:09

Felelősségteljes dolog emberek sorsáról dönteni. Elhiszem, hogy ez foglalkoztatja Zalánt talán még a szexről is megfeledkezett miatta, de itt a hétvége és bepótolhatja :-)

Styxx 2009.09.25. 14:24:41

@Ádám72:
Az lesz a nóta vége, hogy Zalán év végére megkomolyodik, szilveszteri buli már ohne. P.Cs-vel összebújva nézik a Gálvölgyi Shaw-t. Max egy korty bólé, éjfélkor pezsgő és a későbbiekben túlnyomórészt misszionárius, a fűzők, bilincsek, egyéb úri huncutságok a Vöröskörösztnél végzik (csak tudnám, hogy mit kezdenek velük a bangladesi árvizkárosultak?). Minimalista, egy éve alatt játszódó real time fejlődésregény. És még jó is:-)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.25. 15:57:31

@Styxx: Túlzottan borúsan látod a jövőt szerintem. Csak minket tesztel, hogy hány napig bírjuk szex nélkül :-)))

aJeti 2009.09.26. 12:57:21

@Ádám72: ooops, én csak csütörtökig bírtam.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.09.28. 11:01:25

Na! Mi ez a nagy csend? Várom a hétvégi beszámolót. Vagy kezdjünk el tippelgetni, mi minden miatt maradnak el (milyen szép alliteráció :) az új bejegyzések?

aJeti 2009.09.28. 11:50:24

de legalább már Ádám megírta.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása