Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.06. 12:50 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kinevezős pezsgőzés

Tegnap nem baszakodni hívtak be, hanem azért, hogy elbeszélgessünk egy másik állásról. Projektigazgatónak szeretnének kinevezni, ami egy egészen más szint, mint a mostani. Kurvasok változást hozna, amellett, hogy valószínűleg dolgoznom is többet kellene. Vagy úgy egyáltalán... A pénz az nem olyan sokkal több, viszont lenne valami céges autóm, ami kurvajó, de akkor kezdenem kellene valamit a bmw-mmel? Plusz a felelősség, a betanulás, a képzések, új ruhatár… Elég komoly dolognak hangzik, de azért tetszik is. Olyan érzés, mintha ezzel véget érne a fiatalságom, és tényleg elkezdenék dolgozni, mint a felnőttek. Persze tudom, hogy már régen ebben a korban vagyok, de akkor is.

Mindegy, ennek örömére gondoltam felhívom valamelyik csajt, de valahogy egyik sem volt magától értetődő. Felhívtam a Vöröset, hogy elmeséljem neki, gratulált, és azt mondta, hogy majd megünnepeljük valami hülyeséggel. Utána felhívtam a Medencés csajt is, azt mondta, hogy menjek érte, megünnepeljük. Kicsit próbálkoztam azzal, hogy de holnap mindketten dolgozunk, és elég késő is lesz, mire lelépek, de nem érdekelte, azt mondta, erre koccintanunk kell. Elég sokáig bent maradtam dolgozni, olyan 8-körül értem ki hozzá. Beszállt az autóba egy üveg pezsgővel, meg két kristálypohárral. Azt mondta, hogy ezt meg kell ünnepelnünk, menjünk valami szép helyre. Az első lámpánál elkértem a pezsgőt, és kibontottam, ő meg egyből töltött. Pohárral a kézben hatalmas érzés vezetni. Persze a fáradtság miatt már az első néhány kortyot megéreztem. Ja, meg nem is ittam semmit a hétvége óta. Szóval a csajtól nem messze, az autóban ülve bepiáltunk, aztán egy kúton vettem még egy üveggel, és bementem hozzá. Befeküdtünk az ágyába, szerintem egyikünk sem akart szexelni, ezért csak feküdtünk, a teraszajtó megint nyitva volt, kigombolta az ingemet, és a Riót néztük. Ez is tök komoly helyzet volt. Reggel felkeltem magamtól 6-körül. Volt bennem valami izgalom. Megint leléptem, őt hagytam aludni, és már majdnem otthon voltam, amikor hívott. Annyira édes volt a hangja kihangosítva, álmosan, ahogy betöltötte az egész autót. Azt mondta, hogy vigyem el este vacsorázni. Valami furcsa görcs volt a gyomromban, ahogy elképzeltem magunkat.

10 komment

Címkék: munka pezsgő rio medencés csaj proektigazgató


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr114758980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.09.06. 13:35:39

Szerelmes leszel? De aranyos!

Szerintem te ebből a munkából is ki tudod hozni a bulit, most csak egy kicsit meg vagy szeppenve.
És ha el kell adnod apa BMW-jét? Legalább lesz pénzed nászútra, az úgy is költséges egy ilyen medencés igazi NŐvel.
Am hány éves is vagy Zalán? Tökjó lenne, ha legalább ezt megmondanád!

laszlotomi87 2012.09.06. 13:55:27

Én tegnap találtam ezt a blogot egy szervizelt gép rss-ében, beszarás, mekkora forma vagy Zalán! Á, ilyet nem lehet kitalálni, csak ezért regisztráltam erre a fos indára! Kár, hogy már nem kommentelnek az olvasók, a régi posztokban mekkora király beszélgetések voltak! Toljad Zalán, Kannamari te meg ne féltékenykedj! Vagy már törölted is, mert most itt nem látom a nyafogásod.
Ja, egész éjszaka olvastam, de úgy rémlik, h 31-körül lehet Z.
Ha írok emailt válaszolsz, lenne egy csomó kérdésem!

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.09.06. 13:56:09

Kemény... De akkora fék, hogy már csikorog :D Előléptetnek miközben szarsz a munkába és ilyen olyan indokokkal korábban lelépsz, eltűnsz napközben, vagy be se mész mert kibaszott másnapos vagy? Szeretnék ott dolgozni én is!

laszlotomi87 2012.09.06. 14:05:33

@NH3CL: Hát, nem tudom, ebben

zalan.blog.hu/2012/07/16/cim-nelkul_12896
azt írja, hogy

"éppen a stréber, sokáig dolgozó szakaszban vagyok, hogy megalapozzam a későbbi lógásokat."

Szerintem csak nem mesél róla mikor sokat dolgozik, inkább csak arról, amikor szétcsapja magát, vagy lelép kurvázni vagy inni, mert az királyabb, mint hogy mondjuk tegnap este is sokáig dolgoztam, meg ma reggel is korán mentem be :D

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2012.09.06. 14:47:17

@laszlotomi87: Persze, írj csak, válaszolok!

Közben szerintetek este legyen rajtam nyakkendő, vagy csak lazábban, kigombolt ing, zakó?

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.09.06. 15:20:17

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Zakó egy sötétbordó kigombolt inggel. Feltéve ha nem akarsz már managgernek látszani. Szerintem legyen az átmenet, amit korábban irtam.

cs.annamari 2012.09.06. 15:23:48

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Ing meg zakó. A nyakkendő komolykodó hülyeség egy ilyen estére. Bordó v kék ing! És nehogy feketében legyél!

sturrock 2012.09.06. 17:37:46

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: szalánka szerintem a pöcsödre tedd a nyakkendőt úgy naon menő leszel! fú denagy király vagyóóól!

godel91 2012.09.06. 20:09:44

nem kell nyakkendő:)

Styxx 2012.09.12. 12:03:39

@laszlotomi87: @B. Zalan @ zalan.blog.hu:
Kedves vagy Zalán, hogy ezzel a Lászlótomi87 remnickkel gondolsz rántk, régi kommentelőkre (ja: "tegnap találtam ezt a blogot egy szervizelt gép rss-ében" én meg piros szemű nyúl vagyok.) Olvasgatunk és ki tudja, egyszer akár ismét beindulhat a jó öreg komment-cunami, nem tusom, hogy a bölcsész-hallgatók is beszállnak-e?:-)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása