Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.07.26. 10:12 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Drogos balhék

Fel kellene hívni a medencés csajt, hogy figyelik-e még, vagy már sikerült-e rendesen szakítaniuk.

A drogos csaj, mielőtt szakítottunk, de mikor már érezte, hogy vége lesz, mert elkezdtem felébredni ebből a furcsa téli álomból, elkezdett agresszív lenni. Addig ki sem néztem volna belőle, hogy tud ilyen is lenni. Nagyon gáz volt, főleg, amikor a szomszéd nő jött át szólni, hogy a gyerek már alszik…

Én viszont nem aludtam éjszaka, azt vártam, hogy mikor megy ki egy késért, hogy levágja a faszomat álmomban.

Kinéztem a telefonjából az anyja számát, és odahívtam egy péntek estére, hogy tűntesse el a csajt a lakásomból. Elnézést kért, elmondta, hogy tudja milyen a lánya, ne haragudjak, biztosan jó kislány lenne, ha gyerekkorában nem molesztálja az apja, meg ilyesmi. Csak hallgattam.

Aznap este addig ittam, míg a kocsmában behánytam a pult elé. Nem is tudtam erről az egészről semmit. Szemétnek éreztem magam, amiért nem vagyok képes egy kicsit sem gondoskodni valakiről, aki csak rám számíthat. Kihasználom, miközben pont egy rendes férfira lenne szüksége, hogy ne legyen szar az élete. Éjszaka sírtam is. A pultos csajjal való szakítás után nem tudtam sírni, de emiatt igen.

Másnap megnyugtattam magam, hogy nem az én felelősségem, nem is az én terhem.  

8 komment

Címkék: csaj balhé drogos drogos csaj medencés csaj drogos balhé


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr14674394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2012.07.26. 10:37:11

Apám, ez a mostani ütős poszt volt, gr.

mokushus 2012.07.26. 15:32:41

Tyűűű, én is tényleg baromira padlót fogtam tőle! Egyszerre volt elképesztően tanulságos és könnyfakasztó!

mojoking77 2012.07.26. 16:38:34

"Másnap megnyugtattam magam, hogy nem az én felelősségem, nem is az én terhem. "....
Gondolom igy sokkal konnyebb.. Nem szivesen itelkezek egy post elolvasasa utan, de azert erzed, hogy eddig nem igazan tartozol a top 100-ba embersegbol... Bar, lehet, csak engem neveltek furcsa modon gyerekkent.. Tudod, moral, meg hasonlo faszkodasok..

mokushus 2012.07.26. 17:45:55

@mojoking77: Ezt jól megmondtad neki! Biztos elgondolkozott rajta, és meg fog változni! :D

gatling 2012.07.26. 21:07:07

Minden egyes posztod megerősít benne, hogy egy valódi szaralak vagy...

Ribanckommandó 2012.07.26. 21:37:47

Én nem csalódtam a férfi nemben. De egy elvonón ideje lenne elgondolkoznod

cs.annamari 2012.07.27. 11:03:07

Most komolyan nem érzitek ennek a mélységét? Jó, kissé sajátságosan jönnek felszínre az érzései, de akkor is! Ha ilyenek vannak Zalánban, nem csodálom, h csak óvatosan meri megosztani őket. Nekem kifejezetten tetszik ez az elnyújtott felvezető. Mint egy hoszzú előjáték, h stílusos legyek XD

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.07.27. 19:51:46

egyébként az egy percre se merült fel benned hogy leszoktasd a drogról? hogy ahogy fogalmaztál, gondoskodj róla?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása