Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.06.21. 09:15 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Harmadnap

Tegnap basszus… de szar napom volt. Nem is járt az agyam, nemhogy hülyeségeken, semmin. Pedig mostanában terveztem, hogy valamit összehozok a vörössel, de egy kicsit még ma is romon vagyok. Interjú holnap, kíváncsian várom.

A drogos csaj, miután összejöttünk és kiszáradtam, a következő hétvégéig haza se ment. Azt mondta, hogy vigyázni akar rám. Majd főz teát, meg ilyenek. Persze ebből az lett, hogy délután hazaértem, tekertünk, szívtunk, dugtunk, aludtunk, és ha éjszaka valamelyikünk felébredt, még kimentünk az erkélyre, és a hidegben megint beszívtunk. Összebújtunk, de mindketten tudtuk, hogy szart sem ér az egész. A délelőttöket fetrengéssel töltötte, meg a lakásom teljes átkutatásával. Leszartam. A szex egész jó volt, és legalább nem egyedül szívtam esténként. Persze teát sose kaptam.

 

4 komment

Címkék: szex másnap vörös csaj drogos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr794595667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.06.21. 13:52:13

Tessék, erről beszéltem! "Összebújtunk, de mindketten tudtuk, hogy szart sem ér az egész." A végén meg "Persze teát sose kaptam." Írja a kis dolgait, hogy megvolt a kicsi mellű csaj, stb de igazából még ezek kivánkoznak ki belőle!! Ez fejlődés! És lehet, h neki jobb lenne ha nem térne vissza eredeti önmagához. Bár akkor mit olvasnánk? :D
Rajtam kivül senki nem látja ezeket a dolgokat? Csak az ivós baszós részek érdekelnek mindenkit?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2012.06.21. 14:43:15

Micsoda mélységeim vannak...
S van barátod, Annamari? Összehozunk egy bejegyzést? ;)

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2012.06.26. 08:48:33

Egyszerű ember vagy. Nem tudom, minek nyom az index orrba-szájba. Azt se, hogy miért reklámozod, hogy mennyire egyszerű vagy, olyan módon, hogy aki ismer, azonosítani tud. Te erre büszke vagy?! Neked ez perspektíva?

cs.annamari 2012.06.27. 21:55:29

Nem @B. Zalan @ zalan.blog.hu: , nem hozunk össze egy bejegyzést! XD Inkább nem én lennék az első prédád a blogról.

@Brendel Mátyás: szerintem ne legyél ilyen irigy, csak mert jobban ír mint te. Amiket te publikálsz azok rétegigényt elégítenek ki, és nem szórakoztatnak. Inkább informálnak, vagy vitára késztetnek.
Zalán okosan és komoly összefüggéseket felépítve ír egy mindenkit érdeklő témáról, a szexről. És pont ezek miatt nem lesz soha unalmas a "dugás". Nyilván egy héten sincs annyi olvasód mint neki egy nap, de hát a témát te választottad.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása