Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.06.18. 09:13 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Szeplős mellek

Hétvégén felhívott egy ismerősöm, hogy vannak-e vezetői tapasztalataim. Mondtam, hogy persze, vagy tizenöt éve van jogsim, meg egyszer megbaszott az áram, miközben a tv-t piszkáltam. Persze nem ilyesmire gondolt, de hallotta, hogy éppen buli van, és inkább gyorsan befejezte. Elmondta, hogy az előkészítést kellene vezetni, ha meg tudunk egyezni. Megbeszéltük, hogy a hét második felében felhív a HR-esük.

Éppen kerti sütés volt, van egy jófej kollégám, néha összejárunk. Viszonylag korán kezdődött, mert azt mondta, hogy ők ilyen nyugdíjasban nyomják, este korán is fekszenek. Pedig még csak negyven körüliek. A felesége is jófej, és a korához képest kurvára rendben van. Annyira bejött ahogy a sárga felsőjéből előbuggyantak a szeplős mellei, kis ráncokkal, és átlátszódó erekkel. Imádom az átlátszódó ereket. A sörpadon ülve udvaroltam neki, amikor éppen nem volt a közelben a férje, és össze is bumpoltuk a telefonunkat, hogy átküldjek neki egy fotót anyámék kutyájáról. Mondtam, hogy cserébe ő is küldjön valamit, lenne is pár jó ötletem. Itt viszont befejezte, és nem fogadta tovább a hülyeségemet, de láttam a szemén, hogy azért tetszene neki a dolog. Én meg inkább gyorsan eljátszottam, hogy már be vagyok rúgva, és mentem spanolni a férjével.

2 komment

Címkék: buli munkahely mellek szeplő szeplős mellek eres mellek


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr474594084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.06.18. 16:06:56

hát te nem vagy semmi apám, mindig kísérted a sorsot, azért elég nagy pofátlanság egy jófej kollégánál dekkolni, bepróbálkozni a nőjénél, aztán meg visszamenni jófejkedni a sráchoz - lehet ha az asszony megemlíti majd neki a dolgot, többet nem mész majd hozzájuk partyzni

cs.annamari 2012.06.18. 23:32:30

Én ma fejeztem be az egész blogot, és csak azért regisztráltam, mert szerintem nagyon jól írsz, és tényleg fejlődsz emberileg. Ez egy valódi életdráma, és mi itt jól szórakozunk, de megélni embert próbáló dolog lehet. És ha csak fele annyira vagy jó pasi mint ahogy írsz ;)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása