Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.12.16. 09:18 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Munkaivás

Az egyik pali hozott reggel egy termosz teát, és mindenkit végigkínált. Becherovkás volt egy kicsit, amivel a csajok hangulatát rendesen feldobta. Mondjuk ezt sem gondoltam volna, hogy más hoz helyettem piát munkába. De ezen felbuzdulva leszaladtam a parkolóba, mert a hátsó ülésre bevágtam egy üveg ajándék whiskyt a múlt héten. Én nem rajongok érte, de gondoltam bedobom a közösbe. Mindenki örült neki, már akik egyáltalán ittak. Én is lenyomtam egy kortyot, de több nem ment. Délben viszont már hazamentem.

 

17 komment

Címkék: munka pia ivás lógás


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr731589378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azajohanekedjo 2009.12.16. 10:02:58

Beszarok ezen a munkahelyen. :O

b.s. (törölt) 2009.12.16. 10:50:19

Közeledik a karácsony közelebb hozza az embereket egymáshoz:) A pia meg még közelebb. =)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.16. 11:03:49

Na igen, a Becherovka mint cseh remek.

Grisha 2009.12.16. 11:12:55

S gondolom mindezek tegnapi fejlemények...
A gondoskodó dolgozó a munkahelyen készül a síelésre.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.16. 11:35:42

Éretlen vagy Zalán ebből is látszik. Majd idővel megszerted a whisky-t Te is.
A kedvenc italom....

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.12.16. 11:44:42

@Ádám72: Vitatkozhatunk ízlésről, az faszán érett dolog.
Viszont whiskyt inni szerintem stílustalan balfaszság.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.16. 12:13:29

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: :-))))
Sok stílustalan balfasz rohangál a földön SIR. Jól élnek belőlünk a skótok és az írek.
Nembaj, igyál akkor amit akarsz :-)))
Egészségedre.

bioDorka (törölt) 2009.12.16. 12:29:03

életemben először (najó, másodszor) becherovkás ice tea-től rúgtam be:))
legjobb!!!

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.16. 13:03:46

@bioDorka: Persze én sem csak whiskeyt iszom. Munkahelyen nálunk (amíg az Allianznál dolgoztam) a vodka-narancs egyet jelentett a rövidke péntek délutánnal. Szagtalan és ha valami nagyfőnök bejött csak azt látta, hogy mosolyogva narancslét szürcsölünk :-))

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.16. 13:04:41

persz whisky e nélkül.... :-)))) ma még nem ittam eleget :-))

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.12.16. 22:08:00

a kocsim csomagtartójában jelenleg egy házi szilvapálinka van bekészitve (szépen legumizva, hogy ki ne boruljon), hátha szükség lenne rá :)

bioDorka (törölt) 2009.12.16. 23:11:46

@Ádám72: Ádám, folyamatosan megkérdőjelezed a saját helyesírásod.
a whisky e-vel is helyes.
a skót a whisky, az amerikai a whiskey.
ennyi:)
ha tudtad, akkor bocsesz.
énis amolyan styxx-féle nyelvtannáci vagyok, csak én a jó oldalon harcolok:))

aJeti 2009.12.17. 09:26:59

@Ádám72: a persze viszont e-vel van! :-))

Styxx 2009.12.17. 09:52:24

@bioDorka:
Áááá, de a nemes ellenfelet tisztelem és becsülöm. Vö Montgomery vs Rommel :-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.17. 10:17:41

Mivel én olyan cégnél dolgozom ahol a sofőrök vezetnek, én meg az irodában ülök, így én a melegben iszom a sört a fiúk, meg dolgoznak:-DDDDDDDD Szeretem ezt a fajta munka megosztást:-DDDDDD

nem csak izlés dolga az, hogy ki mit iszik meg. Én ha vissza emlékezek a régi önnmagara, amikor kis fiatal pelyhes puncis voltam, olyan piákat ittunk amit ma el sem tudnék képzelni. Azt hiszem Cherry-vel kezdtem a pályafutásom, aztán számtalan bebaszás után, már az illatától is rosszul voltam. Késöbb jött a vodka narancs, na az nagyon sokáig a toppon volt. Aztán középsuli másodikba 7órába a hátsópadba sikerült benyomnom tisztán fél üveg Johhny-t, na onnantól kezdve soha nem bírtam inni még egy kortyot sem belőle, mert olyan maradandó élményt hagyott bennem a múlt:-)))) A szerenádunk alatt a bnőmmel már keményen nyomtuk a hubertuszt. Nem amolyan kicsiket ittunk, hanem decis pohárból töltöttük a nedüt:-))))Gondolom mondanom sem kell, hogy rendesen megundorodtunk ott a pár hónapos masszív hubertuszos estéktől:-)))) Végig jártam már a Jageres uatat,a gyümölcs vodkásat és a fütyi összes ízesítését. Már nincs olyan rövid amit szívesen, jóízűen el tudnék fogyasztani, mert már mindegyiktől besokallt a szervezetem. ég jó, hogy a sörtől nem tudok megundorodni. Az nagy kibaszás lenne a szervezetemtől, ha azt se fogadná be:-DDDDDDDDDDDD

Styxx 2009.12.17. 10:53:36

@Incifinci:
"Aztán középsuli másodikba 7órába a hátsópadba sikerült benyomnom tisztán fél üveg Johhny-t":-)))

Imádlak, annyira belevaló vagány csaj vagy, és ez neked jól is áll.

Azért az külön pozitív, hogy mindenről időben leálltál.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.17. 11:27:08

@Styxx: :-DDDDDD A szervezetem állt le, én nem akartam:-PPPPPPP
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása