Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.13. 09:30 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kaja, fű, alvás és szex

Tegnap hazamentem délben, mert otthon maradt a Pultos csaj. Ebéd után inni akartam egy sört, de kitalálta, hogy olyan régen szívtunk, szerezzünk cuccot. Persze benne voltam, de inkább egy kis csokira vágytam, ha már úgy is van pipája, meg azt amúgy is már régebben szívtam.

Hát, nem tudom, mi van a városban, de a végén örültem, hogy füvet kaptunk.

Otthon betéptünk, megebédeltünk még egyszer, kibontottam egy sört, és elaludtunk a tv előtt. Mikor felkeltünk ismét megtömtük a pipát, aztán hót készen, szinte félálomban mászott rám a kanapén. Mikor ismét felébredtünk, már olyan sötét volt, mint amikor jött. Szépen hazament, én meg aludtam tovább a tv előtt.

 

33 komment

Címkék: szex pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr61446869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

supafly 2009.10.13. 09:52:12

A legjobb: "...megebédeltünk mégegyszer..." :D:D:D

LuPuS 2009.10.13. 09:53:10

Boldog, tartalmas nap :D

Osvaldo Cavandoli 2009.10.13. 09:55:07

Nekem John Travolta és Uma Thurman ugrik be a Ponyvaregényből.

Styxx 2009.10.13. 10:20:11

@Osvaldo Cavandoli::-)))
Ja, csak Zalánnál is keményebb drogos állat Travoltát visszafogta, hogy Nagy Feka Kopasz Állat gengszterfőnök Marcellus Wallace nője Uma Thurman, úgyhogy inkább úgy döntött, hazamegy kiverni.

De az mekkora trip lenne, ha P.Cs. összekettyintene egy Klicsko-szabású gengszterrel, akire rátörne a P.Cs. birtoklási vágy és elkezdené paráztatni Zalánt. Féltéglával érkeztetett figyelmeztető levél Zalán hálószoba ablakán keresztül, Ajándék plüss lófejet hoz Zalánnak a futár az irodába, e-mail attachement baseball ütős képről. Persze Zalán biztos találna valami megoldást, de lenne pár izgi poszt. Szexben-drogban-piában nagyon ott van ez a poszt, már csak az erőszakot hiányolom.

teveee 2009.10.13. 11:14:34

Túl sok izgalom ez egy posztra,Zalán - eloszthatnád pár napra és meglenne akár egy heti adag. Nem kell azért túlzásba vinni a megfelelést....

Styxx 2009.10.13. 11:25:31

@Ádám72: lehet
@teveee: te meg év vagyunk a két véglet, tehát az átlag OK.

Mer hogyan is mondotta a Bölcs Konfu-ce? A bloggertől csak a kommentelő az okosabb:-)

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.10.13. 11:52:21

"Hát, nem tudom, mi van a városban, de a végén örültem, hogy füvet kaptunk." Szerintem értesíteni kéne a fogyasztóvédlemet, hogy tegyenek rendet végre. Felháborító!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.13. 13:04:51

Nálunk is ez a szitu mostanában a városban. Sehol semmi...

LuPuS 2009.10.13. 15:37:14

@BigGeorge: @Incifinci:
ahogy a Trainspottingban volt,...
ahhoz képest hogy vegetáriánus lettél ,még irtó jól célzol

Örült állapotok vannak ebben az országban,ahol már a rendes könnyű drogfogyasztónak a lábát le kell járnia és össze-vissza telefonálni,hogy lelki megnyugváshoz jusson.

SassyGurl 2009.10.13. 18:05:06

ez az igazi hedonista életmód :)

Csulánó (törölt) 2009.10.13. 18:56:51

szerintem a narkózás nem olyan szép dolog, hogy azzal büszkélkedni kelljen és kommentelők meg helyeslően bólogassanak hozzá.

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.13. 19:00:49

@SassyGurl: azért egy alkalom az még nem életmód, de tény, hogy napi szinten már sok lenne kicsit :P

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.13. 19:01:29

@Csulánó: egészében lásd a dolgokat, ne akadj fenn az alkotóelemeken...

Csulánó (törölt) 2009.10.13. 19:06:38

@|Misel|: ok, akkor mondjuk azt, h kábítószernek minősül. Ha valaki használja, legyen az ő baja, de ha olvassák olyanok, akik ezt esetleg követendőnek vagy mintának tartják, akkor az baj.

Csulánó (törölt) 2009.10.13. 19:18:16

még akkor is, ha kam-blogban írják ezt.

SassyGurl 2009.10.13. 19:27:39

@Csulánó: nem tartom követendő mintának, az, hogy valaki nagy ritkán elszív egy vicces ciki, még nem akkora bűn (igaz a tv. szerint igen, de nekem erről más a vélemény, de ez egy külön topic-ot érdemelne :)

Csulánó (törölt) 2009.10.13. 19:32:50

@SassyGurl: szívjon, ha kell neki, de ne reklámozza. sose legyen olyan családtagod, aki ilyen miatt ment tönkre.

Styxx 2009.10.13. 20:59:15

@Csulánó: @SassyGurl:
huhh, ez érdekes új mozzanat. Még Blogger Zalánt kiprédikálják valami gyülekezetben, hogy na ezt nem!

S.V. 2009.10.13. 22:57:07

fű, pia, cigi, pipa, nők(pasik)..mind halálos :) de mindenkinek van szenvedélye ;)

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.10.14. 07:59:38

@Csulánó: Erkölcscsősz vagy-e?
Ne olvasd Zalán atyát ha nem bírod a dugást a piát és a füvet picim.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.14. 08:06:34

néha van olyan, hogy az ember már délután lefárad, nembaj.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.14. 09:17:15

@Csulánó: nem a drogozás a fő profilja Zalán blogjának, nem tudom észre vetted-e. Zalán nem egy drog függő narkós és soha egyetlen egy szavával nem biztatott senkit sem erre. Mi sem kommentelők, de ha már van élettapasztalat e téren akkor igen is hozzá fogok és hozzá fogunk szólni olyanokat amik a droggal kapcsolatosak.
A családtag aki tönkre megy egy ilyenbe (vagy legyen az bárki más), ne blogot, újságot, haverokat okoljon a drogproblémái miatt hanem saját magát. Ahogy én nevelkedtem akár lehetnék egy alkoholista és drogos kúrva, de nekem meg volt a magamhoz való eszem, pedig nagyon befolyásolható vagyok. Tehát ha vki drogos akar lenni az az is lesz, aki meg nem akar az meg nem. Attól, hogy elfüstölök életemben jó pár szál füves cigit, vagy bolondítok egy kis csokival, még nem leszek drogos.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.14. 10:20:55

@Incifinci: Nekem speciel ez a drogozás téma nem szimpi, de a "politoxikománság" ezzel teljes. :-)
És sosem drogoztam, nem is dohányoztam, de nem ítélem el azokat akik csinálják, csak nekem ne kelljen.
Én inkább a minőségi alkohollal pusztítom magam, aminek a rossz hatását töménytelen szexszel próbálom ellensúlyozni.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.14. 10:21:50

Bocs hazudtam. évente kb 6-8 pipa dohányt elszívok.
De nem tüdőzöm le! :-)))

Styxx 2009.10.14. 10:23:29

@Ádám72:
"Én inkább a minőségi alkohollal pusztítom magam, aminek a rossz hatását töménytelen szexszel próbálom ellensúlyozni."

csak nehogy úgy járj, mint szegény megboldogult boyzonos trubadúr ezzel a 2 in 1-el:-)

sing-lee 2009.10.14. 10:45:43

Ha már a témánál tartunk, ezt múltkor olvastam egy pólón :
"a fizetésem 80%át piára és nőkre költöm, a többit elszórom"

LuPuS 2009.10.14. 11:04:34

@Ádám72: van hasonlóság,a választott hobbiban:
A legális drogok közül a BOR-t választottam és mellé évi 1-3 szivar szoktam csatolni.

Mindenki úgy pusztítja önnönmagát,ahogy az neki a legjobb.Szerintem :D Előre az agyhalálig!!!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása