Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.10. 11:38 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Hosszú éjszaka

Régen voltam már egy nap két lányban, de tegnap sikerült.

Délután ugye a Pultos csaj, este meg elmentünk bulizni. Beszívtunk, egy kicsit berúgtam, aztán otthagytam a társaságot, amikor előkerült az ica. Régen egy csajommal xanaxoztunk egy darabig, azt se szerettem annyira, ezt meg inkább ki sem akarom próbálni.

Szóval leléptem, és egy másik helyen leültem egy asztalhoz, ahol volt egy ismerősöm. Kiszúrtam egy szomorú csajt. Állítólag a pasijával voltak szarban, egész este irkálta az üzeneteket.

Nehezen, de csak magamra vontam a figyelmét. Meghallgattam, mi a baja, amiből nem sokat értettem, bár az elején még voltam olyan hülye, hogy visszakérdeztem szavakra.

Elég késő volt, mikor mondta, hogy ő már megy, mert nincs jó kedve, meg be is van nyomva egy kicsit.

Felkísértem, és mondtam, hogy akkor én is lépek, menjünk egy taxival. Aztán leragadtunk, beszélgettünk még egy kicsit, miközben stírölhettem, hogy milyen jó segge van, meg széles csípője. Észre is vette, úgyhogy gyorsan leültem egy virágtartóra. Megkérdezte, hogy tetszik-e nekem. Na akkor már tudtam, hogy részeg, de persze mondtam, hogy igen. Azt mondta, hogy én is neki, de barátja van. Ha még megvan. Aztán közelebb húztam, az ölembe ült, és elkezdtünk smárolni. Mikor abbahagyta, mondtam, hogy szívesen hazavinném, de félek, hogy csak kihasználnám, mert részeg. Azt mondta, hogy nem, és inkább ne menjünk hozzám, hanem keressünk egy panziót.

Rohadt drága volt, főleg, hogy már rendesen benne voltunk az éjszakában.

Szerintem órákon keresztül dugtunk, de alig tudtam befejezni.

Utána alvás, reggel ébredés után megsimogattam a mellét, amit egy kicsit hárított, és öltözés után hazavittem taxival, meg én is hazajöttem.

Kibaszott sokba került az este, de már hiányzott valami hasonló.

Ma meg jön a Pultos csaj, és végre megfőzöm neki azt a pennét.

 

26 komment

Címkék: sex buli csaj cigi mell főzés xanax ketamin panzió ica pultos csaj széles csípő


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr761440211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2009.10.10. 12:16:48

Huhh, e nekünk blogolvasóknak maga az Emannnuelle+Drágán add az életed erotika és akciódús kánaán, de szvsz P.Cs. majd leolvas mint egy villanyórát. Elég egy ottfelejtett használt P.Zs. vagy bármilyen más apró jel. Hacsak nem írod a következő poszott a kommentek elolvasása után:-)

SassyGurl 2009.10.10. 12:32:55

:))
Zalán, szereted a széles csípőket?

Tito 2009.10.10. 12:57:19

"Ma meg jön a Pultos csaj, és végre megfőzöm neki azt a pennét."

Zseniális.

KR_ 2009.10.10. 15:02:28

@Tito:

Pontosan ezt akartam írni én is.
szó szerint!

Nem is kell ezt jobban túlspirázni.

domdodom69 (törölt) 2009.10.10. 16:56:17

szóval nem jött össze az elterelő...
azért kíváncsi lennék az indittatásra. a posztból nem derül ki valami ellenállhatatlan vágy. kiéhezett sem lehettél. van egy csaj, akivel valami kapcsolatfélére törekszel.
megijedtél? fóbia a kötöttségektől? érzed, hogy nem PCS AZ a lány? vagy csak nehogy má' egy elterelő dugássak kordában lehessen tartani?

vagy csak így lehet jól továbbvinni a történetet :)

Styxx 2009.10.10. 16:59:31

@Tito: @KR_: basszátok + ez nekem elsőre nem esett le, de igazatok van.
Mintha Eichman miután bevagoníroztatta a fél VII. kerületet beült volna egy kerthelyiségbe egy frankfurti levesre meg egy pofa csapolt Holsteinre:-)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.10.10. 17:07:41

@Styxx: Én még mindig nem értem, talán másnaposan ennyire nem fog az agyam.
@SassyGurl: Igen, ha csinosan széles, azt bírom. Mint a csinosan nagy orrokat is.

LuPuS 2009.10.10. 18:06:30

Ugye éreztem én tegnap az előredugásnak nem lesz jüó vége,pedig P.Cs. pont ezt akarta megakadályozni,

P.Cs. vajon mit csinálhatott este?

@SassyGurl: semmi baj nincs a széles csipővel,
nincs csúnya nő,csak meg kell találni azt az illetőt aki biztosan tudja neki Ő az igazi szépség........

terii 2009.10.10. 19:04:42

rohadj meg Zalán !:(

Már bíztam benne, h kutyából is lehet szalonna:)

sing-lee 2009.10.10. 19:10:42

Akármit írnék irigységnek tűnne. Úgyhogy csak annyit : irigy vagyok!!

KR_ 2009.10.10. 20:19:51

@Styxx:
Ugye?!?

Bekezdéseken kereszült megy a hogyan q*rtam meg az első csajt aki szembe jött szöveg, aztán buuum, holnap meg főzök egy pennét :D

Jó a szöveg, és ha tényleg így is gondolod Z. akkor...király.

Csak nehogy megint sírás-rívás, meg siránkozás legyen itt a blogon a vége...

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.10.10. 20:31:10

Zalán...én is kíváncsi lennék a MIÉRT-re...

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.11. 10:08:35

Minden a régiben, úgy ahogy azt kell :P

Burgermeister 2009.10.11. 14:16:35

Most vissza gondoltam erre az egy nap 2 nő sztorira. Összehozható lenne ma is de nem vágyom rá.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.11. 21:01:41

van az úgy, hogy sokba kerül egy este, az a kérdés megérte-e.... van, hogy az ember már előre tudja a választ.

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.10.11. 23:12:26

@hzizi: szerintem senki nem mondaná azt, hogy nem érte meg... max az, aki irigy :D

S.V. 2009.10.12. 00:26:53

régóta olvasgatom a blogot, igaz csak 1-1 posztot, de adja. :)

verinájsz

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.12. 05:01:36

@KR_: azt én sem szeretném. Akkor biztos megint megkapja tőlem a magáét:-))))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.12. 09:01:08

Nesze neked Zalán... Bár @Styxx:éket én sem értem :) De fordulatos hétvége volt, az tuti! ;)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.12. 09:36:12

@|Misel|: hát persze, hogy írigykedünk Zalánra, ő boldogon megteheti amit megtesz, mi meg várjuk a következő posztot.

Styxx 2009.10.12. 10:10:02

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: @Kree:
Pedig KR_ szájbarágta.

Kifejti az előz napi félrekúrást, majd az utolsó mondatban, mintha csak addig a szombat délelőtti fociról írt volna haverokkal (hál' istennek arról nem szokott:-)), megírja, hogy végre megfőzi a csajának a régebben beígért kaját.

Lelkifuri gyök kettő, Zalánt se az önmarcangolás viszi sírba:-).

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.10.12. 11:02:46

Hát én is az okra lennék kíváncsi...

SassyGurl 2009.10.13. 19:31:19

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: persze Téged is, külön piros pont az orr és a csípő miatt :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása