Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.31. 10:49 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Fülbevaló és lerázás

Tegnap délután vettem a pultos csajnak egy fülbevalót, gondoltam, megfogadom a nő tanácsát, és meglepem valamivel.

Aztán most délelőtt hívtam, hogy mikor jön haza, meg hogy mikor találkozunk, mert van egy kis ajándékom a számára.

Mondta, hogy még nem tudja, valamikor ma, azt hiszi, de hétvégén dolgoznia kellene egy kicsit, mert amúgy is milyen, hogy egy hétre lelép az új munkahelyéről…

Szóval egy kicsit úgy éreztem, mintha le akarna rázni.

 

9 komment

Címkék: ajándék ékszer meglepetés fülbevaló lerázás pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr391279231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.31. 11:11:07

Na csak vigyázz, mert a két szék közül a végén a földre esel. Nem mintha nem találnál elég széket :)

De hogy értette, hogy egy hétre lelépne az új munkahelyéről?

fck 2009.07.31. 11:27:13

@Kree: gondolom, hogy amíg naccülőnél volt nem járT be dolgozni.

metroadam 2009.07.31. 11:36:55

Miért van az, hogy az nem esik le neked, hogy a kolleganőd olvashatja a blogod, viszont kamu iwiw profilt meg csinálsz. Pedig okos srácnak tűnsz...
Nekem így elsőre ebből az jön le hogy kamu a blogod.
Bár ez nem is számít, mert jó olvasni.

csöcs:)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.31. 12:06:47

én még mindig nem értem, hogy mért nem hiszik el az emberek, hogy valódi a blog. Nektek ennyire unalmas az életetek, hogy ennyire meg kell lepődni az itt leírt dolgokon?! Lehet, hogy van benne egy kis színezés, de akkor is van alapja, ha nem az ő életében akkor máséban, de ezek a dolgok biza megtörténnek az emberrel.

Dugás, szopás/ szopatás,több kapura lövöldözés?! Ebbe mi az érdekes? Aki sokat beszélget az emberekkel és kiérdemli a bizalmukat, az szóban is hall ilyen (igaz) történeteket, nem kell azt kitalálni.


Zalán: dehogy akar lerázni, csak most már Ő is úgy áll hozzád, ahogy Te hozzá az elején, csak most már ez meg neked furcsa. Nem akar belemerülni, mert tudja megüti a bokáját veled. Szeret Ő, csak most egy kicsit be van úszva, hogy ennyi ideig nem volt itthon.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.31. 12:14:35

@Incifinci: A végén kiderül, hogy a Pultos Csajnak kiérdemelted a bizalmát, onnan tudod ilyen pontosan, mit gondol! :) Na jó, tudom, hogy ez csak a női gondolkozás, és van is benne valami.

Ez az "igazi blog, vagy nem" kérdést meg hagyjuk már végre. Úgy le van rágva a téma...

metroadam 2009.07.31. 12:32:41

én eddig nem rágtam a témát, és csak egy felvetés volt:) nyugi :)

Incifinci: én nem azt mondom hogy a leírtak hihetetlenek, csak nekem nehezen összeegyeztethető a srác személyiségének néhány eleme.
Ha egy író csinálja akkor zseniális, ha a srác csinálja akkor meg ellentmondásos.

Nem kell rögötn harapni:)

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.31. 14:36:58

Vattát vettél neki? az is fülbevaló...

citromba harapott lány 2009.08.01. 11:35:39

@metroadam:
Én nem egy ilyen ellentmondásos embert ismerek, és főleg pasikat, szóval ilyen van. Senki sem csak jó vagy csak rossz, feltéve persze, hogy őszinte képet mutat magáról.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása