Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.14. 09:25 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Unalmas

Kérdezte a Pultos Csaj, hogy milyen volt a legénybúcsú, volt-e kurva, és megdugtam-e.

Ahogy beszélgettünk, és visszagondoltam a kurvára, valahogy a gesztusai, meg a mimikája a Kis Édesre emlékeztetett. Próbáltam nem nagyon elkalandozni, meg arra is odafigyelni, hogy mit mondok, de ezt nem tudtam kiverni a fejemből. Még az elején volt olyan érzésem, hogy a Kis Édest elkapnám, mint egy ribancot, de most ez így egy kicsit furcsa. Egyre jobban azt érzem, hogy bár rommá kefélném, a kapcsolat vele valahogy egyre jobban megterhelő lelkileg.

 

25 komment

Címkék: szex kurva gesztus testbeszéd kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr141245277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mixer 2009.07.14. 09:29:30

hú, Zalán, bazdmegZalán, zuhanórepülésben a blog

remélem az eskövű P.CS-vel Zoltán atya celebrálja majd, és énekel a kórus

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.07.14. 09:49:55

@Mixer: Hát, vannak napok, amikor semmi izgalmas sem történik. Ezek most pont ilyenek. Emellett meg néha még elmélázok a legénybúcsú felvillanó emlékképei között.

Viszont nincs itt a nyári srác, szóval délután ki kell mennem megcsinálni egy felmérést, és állítólag a megrendelőnek egy csúnya leszbikus lánya van. Na majd ha lesz mit, akkor megírom...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.14. 09:51:45

@Mixer: Ezt azért nem mondanám. Az olvasottság éppen a múlt héten volt legmagasabban, és ez a hét se marad vissza az eddigiektől, és még csak kedd van. Mondd csak azt, hogy nem tetszik - bár eddig se írtál mást :)

Remélem jól veszem észre, hogy az áhított részletek részletekben kerülnek közszemlére a hőn emlegetett legénybúcsúról.

Milyen érdekes... Még mindig Kis Édes a neve, pedig már egy tényleges kurvával azonosítod, és hát nem is véletlen. De melyik része megterhelő lelkileg a vele való kapcsolatnak? A stílusa miatt? Hogy ennyire más az eleinte elképzelttől? Vagy önmagadnak nem tetszel, amilyen kapcsolatot "ápolsz" vele? Erre most tényleg kíváncsi vagyok. (Remélem nem csak figyelemfelkeltésnek írtad...)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.14. 10:14:42

Zalán ne hazudgálj....neked nincs is lelked!:P

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.14. 11:28:24

@Mixer: és remélem, hogy mi is ott lehetünk a lagzin, vagy legalább a legénybúcsún. Ott még Bogit is ki tudnánk rángatni a melankóliájából, és új pasit is találhatnánk neki:-)

Ja és érdekes posztott vársz? Akkor várd ki még Zalán becserkészi a leszbi csajt, na az már vmi lenne:-)

@Kree: hol tudtad megnézni mekkora az olvasottság?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.14. 11:31:44

Jajj, jut eszembe! Mindenkinek kívánok sok jót! Jöv.keddig megyek segget áztatni, szóval nem leszek. Addig is mindenkinek jó olvasgatást és kommentelést.
Zalán te meg addig nem ám megnősülsz, mert össze roppanna a pici szívem:-)

PáPá mindenkinek!

Mixer 2009.07.14. 11:35:51

@Bogi24:

pont ezt akartam írni

Mixer 2009.07.14. 11:37:35

@Kree:

én vagyok az ördög ügyvédje

az olvasottság meg nem érdekel, attól nem lesznek jobbak a posztok

a legénybúcsú téma lefutott,ha minden nap ír róla valami kis semmiséget, a végén pedig bejelenti,h megdugta magát a vőlegényt, az sem fog már érdekelni

mindent a maga idejében

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.14. 12:07:34

@Incifinci:
Ott van lent a lap alján egy kis földgömbös képecske valami villámmal magakörül. Arra kattints! :)

@Mixer: Ez mind szép és jó, de a véleményed nem általános, így ha kijelented, hogy zuhanórepülésben van a blog, akkor tedd hozzá, hogy csak te szerinted. Mondjuk igazából nem kell, mert úgyse veszik komolyan :)

Mixer 2009.07.14. 12:19:39

@Kree:

lassan eljutunk oda,h bekaphatod

a posztok szarok, nem az számít,h mennyien olvassák a vackokat

inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.14. 12:52:40

@Incifinci: Gondolod, hogy egy új pasi kellene?:) Már nekem is eszembe jutott, de a mostanihoz már úgy hozzánőttem.
@Mixer: Ezt sosem fogom megérteni. Ha egyszer szar akkor meg mi a fenének olvasod? Ráadásul még meg is akarod annak magyarárzni akinek tetszik, hogy ez szar. Felesleges ennyit belefeccolni ám. Attól még másnak tetszeni fog.

Nekem speciel ha valami nem tetszik akkor el sem olvasom, azon meg pláne nem lovagolok, hogy írhatna jobbat. Pont az ilyen balfaszoktól megy el az ember keve az írástól. Én erre mindig csak azt szoktam mondani, hogy csinálj jobbat ha tudsz. Az meg nem lehet elvárni hogy hónapokon kersztűl minden egyes nap ugyanazt a szintet nyújtsa valaki. Kiért van a blog? Zalánért vagy értünk? Ez nem mozi:)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.14. 14:04:19

@Bogi24: már vannak leválasztó foglalkozások. Buli, Buli, Buli!!!!!!!Ja és egy új pasi a csodákra képes, miatta a lehetetlent is meg fogod oldani:-)))( de ezt majd a Tyúkon megbeszéljük, ha már jobban leszel. Addig Pusszancs)Ja a videódat küld át Zalánnak, tuti sokkot kapna:-))))

@Kree: köszike.

Mixer 2009.07.14. 15:27:53

egyértelműen értünk van a blog

jogosan tiltakozom jobb minőségért

és szerintem mozi

az érvelésed pedig alapvető ellentmondásokat tartalmaz: HONNAN TUDOD, h VALAMI NEM TETSZIK, HA EL SEM OLVASOD?

Nekem a blog tetszik, de a megszokott színvonalat várom. Ennyi.

A balfaszozásodat pedig tartsd meg magadnak, liba :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.14. 16:00:27

@Mixer: Hát szerintem nem értünk van a blog. Én is írok, és bár jólesik a visszajelzés, meg a normális reakciók, nem azért teszem, hogy olvassanak, hanem, hogy megszabaduljak a félelmeimtől, meg a nyomasztó gondolataimtól. (példa volt)

" Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. "

Na akkor kiért van a blog?:)


HONNAN TUDOD, h VALAMI NEM TETSZIK, HA EL SEM OLVASOD?
Ha tegnapelőtt szar volt, és tegnap is, és ma is és holnap is az lesz akkor a tököm se megy fel az oldalra. Vagy elkezdem az elejét és ha bosszant, akkor kikapcsolom a fenébe. De nem reklamálok, hogy hééé írd már le ezt és ezt, mert én erre vagyok kíváncsi.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.14. 16:07:16

@Mixer: Véleményem szerint tévedsz. Ez egy énblog, webnapló, nyilvános napló. Zalán egy naplót ír magának, nyilvánosan, kíváncsian mások véleményére. Ettől ő még le fogja szarni, hogy neked tetszik-e éppen, vagy nem. Max ha túl sok ilyen kritizálja majdan, mint te, akkor felhagy vele, azon elven, hogy minek idegesítse magát veled. Szóval szerintem nem értünk van a blog. De ettől még mozizhatunk rajta, de nem követelhetjük vissza a jegy árát.
Amúgy incifinci szerintem úgy értette, hogyha már sok olyan bejegyzést olvastál, ami nem tetszik, akkor ne olvasd tovább.

Mixer 2009.07.14. 16:49:58

szerintem már többször megbeszéltük, h Zalán fiktív személy

én úgy viszonyulok hozzá, mint egy szappanoperához

ha valóban a lelki épülése érdekében írja a bogot, akkor jelentem ,eddig semmi, de semmi eredmény, és a jövőben sem várható, alkatilag képtelen rá a "főhős"

ha jól látom, született új bejegyzés, mindjárt megnézem,h elértem-e valamit

Mixer 2009.07.14. 16:53:27

jelzem: elértem, új téma, friss lendület, erős kifejezések.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.14. 17:21:31

Amúgy m eg nem tudom miről beszélünk mikor a poszt címe az hogy unalmas:P

jadviga79 2009.07.14. 17:27:06

Nekem csak az nem tetszik az egészben, hogy Kis Édest rommá kefélnéd és lelki nyomor, stb. (gondolom, mert hogy nem teljesedhet ki a kapcsolat...) miközben igazából a P.Cs.-jal kavarsz.
Akkor hagyd a fenébe az egészet, és keress egy egyedüllállót aki tetszik is, a többieket meg elég a szexre tartani, amíg ebben még van valami izgalom.
Csak az a baj, ha van az embernek egy "Olyanja", aki a szexre kiváló és még amúgy is tetszene, akkor kevés az esély, hogy jön egy "Igazi".

SassyGurl 2009.07.15. 00:27:25

hát Zalán...elég paradox személyiség vagy, meg kell hagyni...

Mixer 2009.07.15. 01:26:14

@Bogi24:

erre mit mondjak?

legalább harcolj tovább!!!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.15. 08:30:55

@Mixer: Megint nem tudni, miről beszélsz... beszéltünk a lehetőségről, hogy LEHET Zalán fiktív, de ez neked egyet jelent azzal, hogy BIZTOS. Neked tuti, de már megint a saját véleményedet hiszed az univerzum igazságának. Aztán meg lassan már te is bekaphatod ;)

Mixer 2009.07.15. 13:28:58

@Kree:

én úgy tekintek rá, a Te bizonytalanságod engem semmiben sem befolyásol.

Nem fogok másként írni, csak azért, mert TE NEM VAGY BIZTOS benne...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.15. 13:40:15

@Mixer: Naaaaj, nemár... Kár veled leállni vitázni. Beszéltük, hogy akár fiktív, akár nem, nekünk jó. És ezt nem is lehet megtudni, hacsak nem te írod a blogot. Ezért van nekem bizonytalanságom, ékes magyarsággal. És ezért nem lehet senki se biztos benne, így te sem, kiskomám, ezért hülyeség szent meggyőződéssel állítani valamely álláspontot.
De tényleg hülye vagyok, tudtad te ezt, csak játszod az eszed...

Mixer 2009.07.15. 16:31:15

@Kree:

ne kiskomázz, mert nem vagy abban a helyzetben.

nekem ez a véleményem pont.

emiatt a hozászólásaimban is ebből indulok ki.

ha nem tetszik, ne reagálj rájuk, nekem nem fogsz hiányozni
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása