Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.13. 10:24 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Kurvát minden bulira

A legénybúcsú valami elképesztően sikerült. Mondjuk kissé ambivalens, mert az éjszaka nagy része tényleg hatalmas buli volt, hajnalra viszont elcsúsztunk, és hányásos ásványvízkúra lett belőle, majdnem mindenkinek. Na de inkább a jó részét mesélném.

Kis könnyű piálás és hidegtál indította az estét, illetve még a délutánt. Senkinek sem voltak gondjai a felszabadultsággal. Aztán tíz körül megjött a csaj. Kicsit azért aggódtam, hogy jól nézzen ki, hasonlítson a fotóra… Aztán megérkezett, és tényleg olyan volt, amilyet mindenki szeretne. Szóval jó kurvát választottam, de az árát is megkérte az estének… Nyomott egy félórás műsort az asztalon, aztán kérdezte, hogy hogyan szeretnénk tovább.

A vőlegény persze nem vitte el, a többiekről meg inkább nem árulkodnék.

Mikor visszajött, mi már valahogy túl is tettük magunkat rajta, és annyira tetszett neki a buli, amit már addigra felpörgettünk egy kicsit, hogy ledobta a felsőjét, táncolt még egyet a vőlegénynek, aztán kikísértem, és kifizettem. Na az izgalmas volt. Jött érte a barátja, meg az ő barátai, én meg persze már részeg voltam, és próbáltam komoly arcot vágni. Biztos komolynak is tűntem, amikor úgy búcsúztam el, hogy „köszönjük az együttműködést”.

 

11 komment

Címkék: szex buli kurva legénybúcsú


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr811243050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2009.07.13. 10:44:53

thanks fot the cooporation! hehehe
vicces-vicces

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.13. 11:11:20

Nem mondod, hogy te nem pattintottad meg?! Rád sem ismerek:-)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.07.13. 11:25:43

A baráti kör részéről közös imádkozás nem volt?

Manyika a templomkórusból Tesco pénztáros. Mesélte, hogy szombat késő este egy csapat fiatalember többnyire italt vásárolt, ő pedig miután fizettek, rákérdezett, ahogy kell a tefalos akció apropóján, hogy piros pöttyöket gyűjtenek-e? Mire az egyikük így szólt: - ha lehet, ezt a bulit piros pöttyök nélkül szeretnék megúszni.
Lehet, hogy a Zalán féle legénybúcsúhoz volt szerencséje?

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.13. 13:03:38

Zalánkám a beszámoló nem valami érdekesre sikeredett. Nem hoztad a formád sem az írással sem a bulin való részvétellel. Semmi szopi, semmi toli-nyali? NA ne má!!!!!!!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.13. 13:15:49

@amugy36: Nem is az, hogy nem voltak akciók, de úgy általában nem írtál újat a buliról, csak hogy úgy volt, ahogy tervezted. A közönség többet követel! :) A cimborákról meg nem tudsz árulkodni, mert ugyanúgy anonimak, mint te. Szóval csak bátran, elő vele!

Mixer 2009.07.13. 14:11:04

röviden és tömören:
ez szar volt, Zalán

remélem a Te legénybúcsúd jobb lesz

a katona fehérben 2009.07.13. 14:28:16

A buli nem azért volt, hogy utána jót csámcsoghassunk a blogbejegyzésen. Hálátlan és önző népség, mindenkinek el kellene mondania egypár rózsafüzért, hogy elgondolkodjatok!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.13. 14:30:05

@a katona fehérben: Úgy látom a Suzan Boyle fertőzés egyre globálisabb :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.13. 14:31:30

...de legalábbis egyre blogálisabb :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.13. 19:28:43

Attól még maga a buli lehetett jó, csak a szaftos részleteket nem árulta el.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása