Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.11. 09:13 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Mellre

Tegnap hazajött a pultos csaj, és persze egyből hozzám jött. Furcsa volt, hogy előző este mást dugtam abban az ágyban, és még csak ki se mostam semmit.

Korábban azért nem zavart az ilyesmi.

Vacsora után ittunk egy pohár bort, és tényleg csak egy pohárral ittam én is. Aztán zuhany után meg ágy. Elég sokáig tartott az első menet, és a végén a kezével fejezte be, a melleire. Kérdezte, hogy mikor vertem ki utoljára, hogy ilyen sokáig bírtam, és csak ennyi cucc jött. Persze, mondtam, hogy előző este rá gondoltam, lefekvés előtt. 

 

36 komment

Címkék: szex zuhany pultos csaj mellre


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr261178180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.11. 09:19:48

Hüha, kezdődik a gebac. P.Cs. se most jött le a tapétáról. Lehet, hogy szagmintát is fogott, mert ahogy a templomi kórus öltözőjében mesélik, az ilyen rutin pultosok kedvező széljárás esetén több száz yardról is megérzik az idegen szuka szaglenyomatát.

Amúgy a komment kommuniti többi tagja nevében is örülök, hogy ultimátumos K.É. nem tiltott le a blogolásról.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.11. 09:30:16

Azt most nem vágom, hogy miért is kéne rosszul éreznie Zalánnak magát merthogy Kis Édessel is lefeküdt. Ha jól emlékszem ezzel a pultos csajjal is a "csak összejárunk" kapcsolatot ápolgatja megkötések nélkül, nem? Gondolom nem ígért neki hűséget sem. Akár el is mondhatná neki, hiszen benne van a pakliban. (Persze az más dolog, hogy a jelek szerint a pultos csaj nem így látja...)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.11. 09:32:24

Na már gyanakszik... :) Nem hülye a leányzó... :) Lesznek itt még érdekes fejlemények... :) Zalán, csak nehogy nagyot koppanj!

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.11. 09:40:54

@kree:
nem tudom, a templomkórus öltözőjében úgy mesélik, hogy még a bárcás kurváknak is megalázó, ha különösen a nem fizetős partnereik úgy is kezelik őket. Jobb híján azt mondják, hogy: "persze, csinálj, amit akarsz, hisz függetlenek vagyunk és csak dugunk", de a lelkük mélyén csendesen sírdogálnak, mert úgy fáj nekik a partnerük minden egyes mással kúrása, mint özvegy Kádárné Marikának több évtizedes jóban-rosszban eltöltött hűséges együttlét után János elveszítése.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.11. 09:48:47

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:
No igen, ehhez nem kell a templomi kórussal teázgatni, hogy elcsípjünk ilyen következtetéseket :) Nem is a leányzó szemszögére kérdezem, hisz azt már tudjuk, hogy sírni fog mindenképp... Hanem Zalán minek titkolja? Nehogy elmenjen a pultos csaj a fix partneri mivoltából? Dehisz "ha meg nem jön össze egyik sem, akkor majd jön valaki más..."

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.11. 10:13:31

Tegnapi posztot olvasva, kipattant a fejemből az, hogy remélem azért két csaj közt lezuhanyzol, de mondom ááá csak nem csak nem ilyen bunkó.:) És lám még a lepedőt sem mosta ki.
@kree: Azért szerintem a Zalán is érzi azt, hogy a lányok odavannak érte vagy sem, vagy azt, hogy ez azért így nem egészen normális dolog, és esetleg megbántaná a P. Cs.-t. Persze valószínűleg ki fog derülni az egész és akkor majd szarabbul esik neki, mint ha most csak úgy elmondaná neki.
Azért ez tényleg fura, mert ha titkolja, akkor nyilván van valami kimondatlan dolog köztük, amolyan "jól érezzük magunkat együtt miért kellene más!?"

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.11. 10:14:06

Tegnapi posztot olvasva, kipattant a fejemből az, hogy remélem azért két csaj közt lezuhanyzol, de mondom ááá csak nem csak nem ilyen bunkó.:) És lám még a lepedőt sem mosta ki.
@kree: Azért szerintem a Zalán is érzi azt, hogy a lányok odavannak érte vagy sem, vagy azt, hogy ez azért így nem egészen normális dolog, és esetleg megbántaná a P. Cs.-t. Persze valószínűleg ki fog derülni az egész és akkor majd szarabbul esik neki, mint ha most csak úgy elmondaná neki.
Azért ez tényleg fura, mert ha titkolja, akkor nyilván van valami kimondatlan dolog köztük, amolyan "jól érezzük magunkat együtt miért kellene más!?"

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.11. 10:36:26

@Bogi24: Kapiskálod, mire irányult a kérdés :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.11. 10:54:20

Én nem értem mért görcsölünk itt minden nap( én is), hogy mi lesz, meg mikor lesz lebukás, amikor Zalánunk pontosan megmondta: Őt nem érdekli, ha koppan, majd jön más.....

@kree: az összejárunk kúrogatni státusz már akkor a szemétben landolt amikor a Zalán a zuhany alól megjegyezte, hogy maradhat a fogkefe és amikor egy asztalnál ült a P.Cs. és Zalán szülei. Én egy kufirc partneremet sem vittem haza bemutatni a szülőknek. Mindenki csodálkozik, hogy a P.Cs. bele lovalja magát a "kapcsolatba"?
Ezt még lehet én is benyalnám.....:-)

redzsihemond 2009.06.11. 11:02:41

Pfff... de gáz. :-/
Nem is tudok hirtelen mit mondani...
vagyis de. Ez egy kicsit genyó dolog.
Bár az, hogy "korábban nem zavart az ilyesmi (most meg de)", azt jelzi, hogy Zalán is érzi, hogy na, ez most GÁZ :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.11. 11:04:14

@Incifinci: Én is ! És igazad van. Ezért írtam azt, hogy vannak olyan dolgok amik ugyan kimondatlanok, és ezt most nem csak a Zalánék kapcsolatára értem, mikor úgy tudja az ember mihez tartsa magát, már csak azért is mert mondjuk megkedvelt a másikat és nem akarja bántani. Ez szerintem már több mint csak dugás, én pl. nem hiszem, hogy le tudnék valakivel rendszeresen feküdni a nélkül, hogy megszeressem. Hiszen akkor nem csinálnám.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.11. 11:11:30

@Incifinci: No igen, de Zalán nagyon emlegette abban a kommentben, hogy csak véletlen szólta el magát... Viszont hogy hazavitte az már talán tényleg egy fokkal komolyabb szintre emeli a kapcsolatot - de hogy mennyire?

Szerintem az lesz, amikor mindenről lehull a lepel, hogy: "Hát ennyi volt... majd jön más... de egy kicsit szar érzés"

Erre meg mindenki azt fogja kommentelni, (egyrészt hogy "mi megmondtuk", másrészt meg) hogy "óóó szegény, mégiscsak van szíve!"

Ezt persze csak egy spontán spekuláció, amit a teázóban a szomszéd asztalnál ülő templomi kórus beszélgetéséből hallottam ki :)

redzsihemond 2009.06.11. 11:11:46

@Incifinci: ez jutott eszembe nekem is, hogy már fogkeféje is van :)
Bár lehet, hogy Z. csak gyakorlatias :))

redzsihemond 2009.06.11. 11:21:36

@Incifinci: Lehet, hogy igaz, amit mondasz, hogy ha koppan majd jön más, de valamikor régebben mintha elhagyta volna egy ilyen óhajtó jellegű mondat a száját/tollát Z-nak, hogy milyen jó lenne egy fix valaki... vagy azt csak a dugásra értette?
Z., csak arra értetted?

a katona fehérben 2009.06.11. 11:23:22

A helyszín és a lepedő erősen másodlagos körülmény szerintem, végül is a Kis nemÉdes ki tudja, mit csinált előtte vagy utána az ún. tartóskapcsolatával - egy másik ágyban. Szerintem 24 órán belül két különböző csajjal együtt lenni (állandó partnerkapcsolat nélkül) MENŐ. Már csak az édeshármasnak szurkolok (csak a kórusban meg ne tudják).

redzsihemond 2009.06.11. 11:26:49

@a katona fehérben:
Menő ja, ha pasi vagy... milyen érdekes, ha ezt egy nő írná, az nem menő lenne, hanem lotyó. :)
:D

a katona fehérben 2009.06.11. 11:33:57

@redzsihemond: Meg sem próbálok vitatkozni, bizony ez a keserű igazság, még ha a tendencia ettől távolodó is. Kompenzálásképp viszont ennek a fordítottja érvényes például a sírásra, és különben is hosszabb a várható élettartamotok :-)

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.11. 11:39:52

@redzsihemond: Nem, akkor még jó lett volna egy fix, de most megint a pezsgés kell. Azt hiszem. Nem akarok senkit cipelni magammal mindenhová, meg beszámolni neki, vele aludni minden este...

redzsihemond 2009.06.11. 11:41:30

@a katona fehérben: ó, nem akartam én vitatkozni, csak ténymegállapítás volt :)

Egyébként meg, ha valakinél ott vagy minden este, van pl. fogkeféd, és hazavisznek bemutatni a szülőknek, az nem ún. párkapcsolat?

jadviga79 2009.06.11. 11:42:24

Azért szépen lassan ugyan, de itt is alakul valami a Pultoslánnyal, és igaza van Boginak, akármennyire nem akarja az ember, szerintem egy ilyen kapcsolatban is alakulnak érzelmek, pláne, ha ilyen sűrűn találkoznak. Viszont a Pultoslány sem hülye, pontosan tudja, miből milyen következtetéseket kell levonnia. Nem ábrándozik az ember a Pultoslányon, ha akár át is hívhatná...

Kis Édes csak sokat képzel magáról, és biztosan Zalán korábbi rajongása, amit mantrázik magában. Ha a szex nem működik benne amire éppenhogy ki van hegyezve a kapcsolat, akkor mire jó?
Bár, ahogy Zalán írta, volt előtte egy kis gyomorremegés, úgyhogy ebből a rajongásból azért lehet ott még valami.

a katona fehérben 2009.06.11. 11:47:47

@redzsihemond: Éppen az erre a kérdésre adott (vagy inkább elképzelt) két különböző válasz miatt szokott kitörni az óriásvihar...

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.11. 11:52:15

@a katona fehérben:
Nem lesz ezekkel a sztorikkal gond a kórusban. Ne tudd meg milyen arcok járnak oda.
A múltkor a hasonmásomnak egyszer csak gyanús lett, hogy ahelyett, hogy hangolni kezdenének, már a harmadik kórustag áll föl a székéről, bejelenti, hogy alkoholista, a többiek meg megtapsolják. Akkor esett le neki, hogy eltévesztette a Kultúrba'* az ajtót és véletlenül az Anonim Alkoholistákhoz ült be, akik a templomi kóristákhoz hasonló arcok voltak.

Amúgy meg Zalán ha beleolvas a kommentekbe és ráébred, hogy a leheletkönnyű kúrogatásán is hány önkéntes kávéházi pszichológus szórja az észt (inclusive saját magam) végül kirúgja mindkét bringát és ezentúl hetekig csak arról olvasunk, hogy esténként a haverokkal jár csocsózni.


*Del Medicoknak, egyéb kekeckedőknek. A Polgármester meg a vezető lelkész lebarterozták, hogy a Local Council Gombfocicsapata a templom pincéjében tarthatja az edzését, míg a templomi kóristák a Kultúrotthonba járhatnak gyakorolni.

redzsihemond 2009.06.11. 11:55:30

@B. Zalan: Na, hát így már értek mindent.

Pedig valakivel (aki nem akárki) aludni minden éjjel marha jó érzés :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.11. 11:57:01

@Bogi24: hát igen! Az Én "hasonló jellegű" párkapcsolataimnál, nekem is ott voltak az érzelmeim, de tudtam nem engedhetek neki hangot, így titkon tápláltam az érzelmeket, hogy véletlenül se legyen belőle KÁLÁMÁJKÁ:-) Azért azt soha nem engedtem magamnak, hogy szerelmes legyek, akkor inkább dobbantottam....Tudtam, hogy úgy is én jönnék ki szarul a helyzetből!

Szerintem itt is ez lesz. Amikor a P.Cs. még többet fog érezni, lesz annyira karakán, hogy dobbantson. Vagy is remélem... Akkor aztán Zalán is nézne mint, Rozi a moziban. Otthon pedig majd hallgathatja a templom kórus andalító éneklését:-)))
Nem ám, csak vicceltem Zalán:-)))))

redzsihemond 2009.06.11. 12:01:09

@B. Zalan: Na, hát így már értem.
Ha kell a pezsgés... :)
NA de akkor pezsegj valami új csajjal!

@a katona fehérben: igaz, kitört belőlem a nő :)
Ha a szabályok le vannak fektetve... akkor ez sem számít, valóban.
Tudjajafene.

jadviga79 2009.06.11. 12:04:00

@Incifinci:

Ügyesen csináltad! De azért lehetnek kivételek, nem? Én ismerek ilyen esetet, amikor egy ilyenből párkapcsolat lett.

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:

Nem venném a lelkemre, akkor inkább csajozzon! :))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.11. 12:28:35

Hát én igazából csak a csajok lelkivilágáért aggógom egy kicsit, mindenki tudja, hogy sokkal érzelmesebbek a férfiaknál. Z. talán meg tud majd bírkózni a végetért "szerelmekkel":) nem kell sajnálni. Nagy fasz!:D

jadviga79 2009.06.11. 13:25:52

Én mégiscsak egyedül a Pultoslány lelkivilágáért...

Honnan jön haza a Pultoslány?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.11. 13:48:21

@jadviga79: A nagyijánál volt, meglátogatta, meg intézett neki egy festést.

SassyGurl 2009.06.11. 18:18:24

Előbb vagy utóbb csúnyán le fogsz bukni, de inkább utóbb... de nem hiszem, hogy nagy jelenetet fog csinálni P.Cs., sírni fog picit, aztán továbbáll....

SassyGurl 2009.06.11. 18:19:04

*inkább előbb, ezt akartam írni, bocs hosszú volt a nap...
:)

wewende 2009.06.12. 00:47:59

húha. jócskán megszaporodott a kommentelő kummuniti.
lehet, hogy mégis sztár lesz zalánból, a két csaj pedig a tévéből tudja meg mi a helyzet.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.12. 08:50:13

@wewende: Pont erre gondoltam. :D Zalánt majd a Fókuszban vagy az Aktívban látjuk viszont K.É. és P.Cs. oldalán, mint szexrabszolga. :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.12. 09:00:26

Vagy a Mónika show-ban fogják szétszedni egymást a csajok:-D Zalán meg majd a kocsmából nézi a tv-ben:-D

Jadedreams 2009.06.12. 18:32:45

@a katona fehérben:
persze "MENŐ" két nővel egy nap, csak azt a lepedőt húzhatta volna át, mégiscsak...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása