Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.06.09. 01:59 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Ultimátum

 

Ebéd után írtam a Kis Édesnek, hogy éppen sziesztázok, de most megbeszélhetjük, még úgy is stresszmentes napom volt.

Hozott egy forró csokit, nagy vigyorral, és elkezdte. Szerintem az elejét már el is próbálhatta párszor. A lényeg az volt, hogy ő nem egy ilyen kis könnyű lány, és eddig azért nem jelentkezett, mert meglepődött saját magán, hogy ezt hoztam ki belőle. Viszont átgondolta, meg annyira vonzza a személyiségem, hogy hajlandó lenne folytatni, de csak néhány feltétellel. Néztem rá, amilyen hülyén csak tudtam, és amikor egyszer megállt, meg is kérdeztem, hogy de honnan veszi, hogy én még akarom. Csak azzal basztam el, hogy elkezdtem magyarázni, hogy van egy csajom és jó vele, így elég kis idő jutott kiélvezni a zavarodottságát.

Az volt a válasza, hogy ez is az egyik feltétele lett volna. Hogy kölcsönös legyen a helyzet, csak akkor találkozhatunk, ha van csajom.

Azzal folytattam, hogy nekem meg pont arra volt jó ez az idő, amíg nem beszéltünk, hogy az a hülye kisfiús rajongásom elmúljon. Azt mondta, ez lett volna a következő, hogy nem szerethetünk egymásba, és csak addig tarthat a dolog, amíg ezt nem kezdi érezni.

Aztán összefoglaltam neki, amit leszűrtem belőle; hogy akkor azt akarja, hogy néha legyek vele, meg dugjam meg, amikor éppen mindketten ráérünk? A válasza igen volt.

Már csak arra a feltételre emlékszem, hogy nem tudhatja meg a bátyja, a barátja, a munkahelyen senki, és hogy nem szakíthatok, rá hivatkozva.

Elég furcsa beszélgetés volt, ezért a zavar helyett elkezdtem poénra venni, kérdeztem is, hogy akkor ha holnap este ráérek, el is kezdjük? Azt mondta, nyolcra jön, és nem bízza rám a koton vásárlást. Paff.

 

37 komment

Címkék: kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr181172915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

redzsihemond 2009.06.09. 08:06:35

Öööö.. tehát nem akar tőled semmit, csak szexet, de a személyiséged vonza, nem szakíthatsz miatta, ő meg nem akar szerelmes lenni beléd, sőt, ha az lesz, azonnal "szakít" veled?
Hát én aszondom, MÁR beléd van zúgva :))
Aki ennyit bonyolít egy helyzetet...

Ha van Pultos Csaj, és jó vele, én a helyedben nem bonyolítanám az életem Kis Édesssel, aki már nem is annyira szimpi (hajrá P.Cs.).. ráadásul ha nem is volt vele jó a szex, akkor minek?
Két szék közül a földre eshetsz...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.06.09. 08:32:52

Nah szééép. :D

"...ő nem egy ilyen kis könnyű lány...azt akarja, hogy néha legyek vele, meg dugjam meg, amikor éppen mindketten ráérünk..."

Úgy érzem, hogy K.É. még tartogat számunkra meglepetéseket... :)
Ki tudja, akár még egy jó dugás is lehet belőle... :)

Tamila 2009.06.09. 09:12:09

Ha újból megdugod kisédest, ott basztad el a Pultos Csajjal.

Tamila 2009.06.09. 09:12:47

Ez mekkora liba! :D

nemuccaszoc 2009.06.09. 09:13:42

Gondoltam te nem mondasz nemet, ha akar jönni dugni :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.09. 09:42:15

@uccaszoc: Ott a pont! :)

Elsőre én is azt gondolnám, hogy hagynám Zalán helyében a Kis Édes csajszit, viszont ha jobban belegondolok... Nagyon oda volt érte, és az a "hülye kisfiús rajongása" (is) kielégítetlen maradt. Ezen akar gondolom főhősünk változtatni...

jadviga79 2009.06.09. 09:44:43

Na, most kezdem Kis Édest sajnálni, nem jó út amire lép. Ha eddig nem esett beléd, egyenes út vezet ide. De elképzelhető, hogy már túl van rajta. Lesz itt még szenvedés a részéről, amíg így viselkedsz vele.
De ha ilyen szorosra fűzöd a Pultoslánnyal a kapcsolatot, utána nem biztos, hogy beveszi a gyomra az alkalmi Kis Édest.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.09. 09:56:22

Én sajnálom a Pultos Csajt. Megérdemli ezt?
Azt hiszem keresve se találnál hasonló csajt, de te mégis úgy táncolsz ahogy a Kis Édes fütyül. Igen, mert még ha nem is mutatsz érdeklődést felőle, mégsem utasítod vissza.

a katona fehérben 2009.06.09. 10:42:13

Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de kurvára gyűlölöm ezt a viselkedést és hozzállást. Méghogy felsorolásjeles lista a feltételekről, mintha valami hatalmas páratlan jutalom lenne a vele való együttlét...a gőgös királykisasszonyok a mesékben is megszívják.

redzsihemond 2009.06.09. 10:49:47

@a katona fehérben: na, tök igazad van.... mintha ő tenne szívességet..
ehh, hiába, a nők igazi hülyék tudnak lenni.

m.gray 2009.06.09. 10:52:52

K.É. egy hülye picsa, de úgy az a tankönyvi fajta. Érdemes rá időt vesztegetni? Feltételeket szab... kinek képzeli magát? Az ilyen emberek semmit nem érdemelnek, csak hogy feltöröljék velük az udvart.

Pultos csaj meg tényleg laza, jófej, nem követelőzik, nem lóg a nyakadon... érdemes elbaszni?

ashland 2009.06.09. 10:54:37

kis édes mélyebbre már nem süllyedhet. járjál csak össze vele dugd meg aztán hagyd ott úgy, hogy csattanjon. beszélj neki arról milyen jó a pultos csajjal, vagy csak említsd meg többször h ú így kúrtunk múltkor akkorát élveztem... nem lesz már csábító szirén-helyzete ha beléd lesz zúgva. (de már beléd van)

mpl0068 2009.06.09. 11:22:30

Szerintem még egy próbát megér...hátha jobb lesz, mint az első volt vele (vagy rosszabb és akkor biztos nincs tovább)
De ha ilyen jó a Pultos csajjal,és annyira nem volt jó K.É., akkor mi izgat még benne?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.09. 11:44:05

Szerintem ez már egy kicsit túl van tárgyalva, ha annyira forr köztetek a levegő, akkor egyszerűen csak megtörténik a dolog és kész, ha annyira frenetikus nem tudtok a másiknak ellenálni, érzelmek, kapcsolatok ide vagy oda. De ez így.... lefektetett szabályok? Használati utasítást nem ad magához, pl. benne lehetne az is, hogy hol van a "jót dugok ha ezt megnyomod" gomb!:)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.09. 12:03:12

@Bogi24: hát ez beszarás:-) Nekem is volt egy pasim aki igazán el lehetett volna látva egy "ilyen" gombbal, de hiába kerestem, nem találtam:-))))))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.06.09. 12:07:56

@Bogi24: :D:D Lefektették a lefektetési szabályokat! :p

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.09. 13:17:19

Holnap hozza a forgatókönyvet és a Zalán kezébe nyomja!:P

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.09. 14:19:04

"Már csak arra a feltételre emlékszem, hogy nem tudhatja meg a bátyja, a barátja, a munkahelyen senki"

Ezt a feltételt a bloggal korrektül teljesítetted. Zalán, nem akarsz netán-tán politikusi karrierbe kezdeni?

Ez a Kis Édes kétesélyes. És most szigorúan a testiségről beszélek.

Benne van a pakliban, hogy egy ösztönállat fehérmájú faszpörgettyű, csak a múlkor nem tudott kibontakozni, de az is, hogy egy reménytelen fadarab és annyira H.P. (Nem Hewlet Packard speciel, hanem H. 3.14.csa) hogy neki a múltkor is fullosan jó volt.

Hallottam, hogy egy pasinak kínosan semmilyen volt egy görbe éjszaka után felcsípett csajjal (amúgy "kisforgalmú" bölcsész csaj, nem az a bárkivel öt perc után) majd másnap udvariasan próbált magyarázkodni, hogy van ez így, hogy nem működik a chemisztri 2 ember között, biztos az ő hibája, stb bla-bla. Mire a csaj csodálkozva:
- Nekem még életemben nem volt ilyen jó!

persze mi szuzanbojloidok csak elméleti szakemberek vagyunk. Ezt a sztorit hasonmásom mesélte, aki egy templom kórus próba után hallotta teázás közben.

a katona fehérben 2009.06.09. 15:56:10

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: "Ezt a sztorit hasonmásom mesélte, aki egy templom kórus próba után hallotta teázás közben."

Mixer 2009.06.09. 16:35:23

háh, ezen én is jót röhögtem, nem tudhatja meg senki...majd ha az index címlapján feszít. :)

Zalán, Te genetikusan vagy determinálva arra, hogy minden ÉRTELMESNEK tűnő helyzetet elbassz.

Tegyük fel, megdugod Kis Édest, ott a pont, a hiúságod vezet, ez is összejött (MÁR MEGINT).
Persze közben ezzel megszívatod Pultos Csajt (akit LÁVOL az egész blogközönség, nem is oknélkül), aki lelép.

Kis Édessel ez már sosem lesz komolyabb, amit akartál, az elérted, ennyit tudsz kivenni belőle, most már csak mennyiség kérdése, a minőség betelt.

Üljetek le, mondd meg Kis Édesnek, h menjen a halálba, és tegyen jótsaját magával, tehát hagyja abba a mostani kapcsolatát, Te meg élj vidáman Pultos CSajjal!

Bár szerintem a következők fognak történni:
Zalán kihasználva a helyzetet, rendszeresen meghúzza Kis Édest, és közben szórakozik Pultos CSajjal. Persze ideje egyre kevesebb lesz, Pultos CSaj egy idő után kikopik a képből, Kis Édessel meg nagy lelki gubancok, meg mindenféle "napvilágra-kerülési"hercehurcák után bevégzik.

Mixer 2009.06.09. 16:40:26

:D

www.youtube.com/watch?v=yk9Jgc6G-DE&feature=related

nem passzol tökéletesen, ez van, reklamációt nem fogadok el

a katona fehérben 2009.06.09. 17:15:56

@a katona fehérben: Megette a blog.hu a kommentem maradékát (sose használjatok kacsacsőrt, ez az izé mindent HTML-nek néz). Szóval a hiányzót újra: az idézett rész LOL és a hónap kommentje, valamint ide nekem a "kisforgalmú bölcsészlányokat".

wewende 2009.06.09. 17:36:55

Hehehe, tényleg lol!

Tényleg ezerszer szimpibb a P. Cs., meg tök jó, hogy van vibrátora, de zalán nem vmi romantikusan ír róla.
" Tegnap együtt töltöttük az egész napot... Megkérte, hogy a popsijával is foglalkozzak. "
Kis Édest meg azért bírta az elején. Külön kihangsúlyozva, hogy annak ellenére szimpi neki, hogy kicsi a melle. :))

Azért ez szép. :)

besito (törölt) 2009.06.09. 18:32:26

Nocsak, úgy látom meglepődtél Zalán. Még egy kevés nevelés és Kis Édes hasonló kaliberű játékos lesz, mint te. Ha már nem az. És te ott lehettél mikor elindult. :) Azért ez öröm! Nem?
Vajon neked is vannak feltételeid?

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.09. 19:30:14

@a katona fehérben:
ahh, köszönöm a bókot, vén szűzlány zavaromban irulok-pirulok.

Hasonmásom ismerőse sztorija alapján abban a bizonyos "kisforgalmú bölcsészlányban" nem sok örömet lelnéd.

Persze lehet, hogy k.f.b.l. és k.f.b.l. között is hatalmasak a minőségi eltérések, majd megkérem hasonmást,hogy faggassa ki ismerősét D.

SassyGurl 2009.06.09. 19:38:15

K.É. szánalmas...
Feltételek? Ő nem könnyű, csak szex (de közben a személyiséged vonzza....) ?

SassyGurl 2009.06.09. 19:42:40

@wewende: "de zalán nem vmi romantikusan ír róla. "
Szerintem Zalán nem is romantikus alkat, ha szeret is valakit, akkor a maga módján teszi, azaz nem fog ömlengeni a P.Cs.-ról, ettől függetlenül az ő mércéjével szeretheti (olyan zalánosan :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.09. 20:08:00

Zalán be kell vallanom, hogy rajongó lettem ami a blogodat illeti.
Most már én is kíváncsi vagyok mi lesz ebből az egészből, it csak találgatunk, hogy mit érzel a csajok iránt, meg meg akarjuk mondani hogy érezz, de azon kívül, hogy jól érzed magad a Pultos Csajjal mást nem igen árulsz el. Most már legyen valami!!:) Bár én a P. Cs.-nek drukkolok, bírnám ha jönne egy harmadik aki kiütné mindkettőt a nyeregből, és persze téged is egy kicsit a padlóra küldhtene, csak hogy tudjuk neked is van szíved!
Gonosz vagyok?!:)

SassyGurl 2009.06.09. 20:56:49

@Bogi24: egyáltalán nem! Én is erre a felállásra lennék kíváncsi. ;)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.06.09. 23:20:44

@wewende:
Jessz, de az lehetne egy pasi, a meleg szál az úg yis olyan so british meg építészes is egyben. Vagy négylábú. Mondjuk egy kevésbé kezes bárányt is lekezelhetne. Aztán jönne a birka a feltételeivel: Ha Bee-t mondok, akkor te A-t,rendszeresen meg is fejsz meg lenyírsz és jófej juhászt kerítessz mellém, nem valami különös visszaeőt, aki bekáfolva a szarvam alatt nyomja el a Szofit.

Negrogo 2009.06.10. 09:30:56

azt nem tudom mik voltak az elozmenyek veletlenul tevedtem a fridabogira irt sztori leven...

az jon le az irasbol nagyon nagy kannak hiszed magad. voltam en is igy, 2 csaj, abbol az egyik ugyancsak pultos volt. csak mondom, hogy vigyazzal meddig mesz el mert nagyon hamar 2 szek koze ulhetsz de ugy igazan nagyot huppanva!

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.06.10. 10:23:32

@mennyi?husz!:
Nem igazán félek az ilyesmitől. Elvenni nem akarom őket, ha meg nem jön össze egyik sem, akkor majd jön valaki más, vagy maradok egyedül, és végre visszatérhetek a megszokott kerékvágásba.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.06.10. 11:00:04

@mennyi?husz!: hát lehet kicsit bele kellett volna olvasgatni a posztokba és akkor nem írnál ekkora faszságot Zalánnak.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.06.10. 13:37:35

@mennyi?husz!:
"nagyon nagy kannak hiszed magad"
azé te se vagy kutya!:D

Állásrafal 2009.06.12. 17:35:19

Használ, mint egy kotont, a férfiak között is van sok ilyen, a nők miért ne csinálhatnák ugyanezt.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása