Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.05.27. 09:17 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Erkélyjelenet

Betéptünk tegnap a pultos csajjal, és lenyelte. Áthozta este a kis pipáját, ami valószínűleg nem a tesójáé, meg egy üveg Sangriát. Kitalálta, hogy üljünk ki az erkélyre. Elnyomtuk a cuccot, meg iszogattunk, elég jól éreztem magam, aztán kérdeztem, hogy mit szólna még egy pipához. Egyből értette, és térdelt is a székem elé. Fú, nagyon jó volt, közben alattunk sétáltak, szomszédok beszélgettek, én meg a forró szájában... Izgalmas volt. A végén meg visszaült a székébe, lenyelte, és adott egy szájrapuszit.

 

11 komment

Címkék: szex szopás sangria pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr291145342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.27. 09:30:39

Kezd egyre szimpatikusabb lenni a Pultos Csaj. :) Kis Édesről semmi hír azóta?

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.27. 10:16:45

Bízom benne, hogy nem Újbudán lax, vagy ha mégis, 23:00 előtt végeztetek az erkélyen Sangriázással és nem halmoztátok a jogsértést.

fck 2009.05.27. 10:30:56

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás: ha nem a hivatal.blog.hu szerepelne a nicked mellett még komolyan is vettem volna :)

Egyébként Pultos Csaj tényleg egyre szimpatikusabb - monnyuk nekem kezdetektől fogva szimpibb volt mint K.É., és nem a 'tárgyilagos' cselekedetei miatt, hanem hogy - bár ezekből következtetve - tökös kis csajszi lehet, aki unatkozni nemigen tud soha, rá lehet venni bármilyen ökörségre. Summa jólérzed magad a társaságában.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.05.27. 17:54:54

Zalán....nyugtass meg, hogy azért neked is van lelked, és nem fogsz mindig ilyen tárgyilagosan írni a nőkről!

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.27. 18:01:49

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:
szépfiú, tessék engem hivatalostól véresen komolyan venni, mert Hagyó Miklósért kiáltok:-)

jadviga79 2009.05.27. 20:45:46

Szegény Pultos lány, beléd van zúgva? Úgy megsajnáltam, amikor cáfolatra várt a szemében a múltkor...
Tudja hogyan tegyen boldoggá egy férfit... ;)
Nem kötődsz hozzá kicsit sem?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.27. 21:43:31

@jadviga79: Haha:-) De hogy nem kötődik
:-))))))))))))))))))))))))))

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.05.28. 09:39:29

@jadviga79: De, örülök, hogy jól megvagyunk.
@Keysha: Kis Édessel még nem találkoztam azóta, de ma vagy holnap már át kell mennem a könyvelésre. Nem tudom, hogy fogok viselkedni...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.28. 15:22:43

@B. Zalan: Hát nem tudom. A lényeg, hogy ne kerüld. Ha meg mégis úgy döntesz, akkor ne tedd feltűnően.

jadviga79 2009.05.29. 09:58:51

@Incifinci:

:) "ha a minden héten felhívom, próbaképpen, ráér -e" kötődésnek nevezzük..., igaz? :)

@B. Zalan:

azért nem volt ez egy érzelmekkel túlfűtött mondat... :) Valahogy ezt nehéz megértenem. Azt hittem kemény vagyok, de lassan rá kell jönnöm, hogy a nők érzelmesebbek, vagy érzékenyebbek, vagy a testiséget másként kezelik. A testiségen keresztül azt hiszik, közelebb kerültek a férfihoz, de ez nem mindig van így, ill. nem feltétlenül.

SassyGurl 2009.05.29. 17:22:03

Szia!

Izgalmas a blogod, jókat kuncogtam rajta, azt hiszem rászokom! :)
üdv
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása