Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.05.20. 13:02 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Dizájner csaj

Ebéd előtt összefutottam a dizájner csajjal. Pont az a kikerülhetetlen, gázos találkozás volt. Köszöntünk egymásnak, aztán megkérdezte, hogy jól vagyok-e. (Gondolom úgy értette, hogy bevettem-e a gyógyszerem) Kacsintottam egyet, hogy minden oké, és vele? Erre folytatta, hogy amúgy nem, mint ha érdekelné, de ha kitalálnám, hogy mikor megyek szabadságra a nyáron, akkor ő is tudna tervezni, hogy más időpontban menjen nyaralni. Annyival is hosszabb lenne az az idő, amíg nem kell találkoznia velem.

Persze én is folytattam, hogy: Ó, Drágám, miért vagy ilyen elutasító, hát nem érzed a lángoló szerelmemet?

Erre mondott valami olyasmit, hogy egy komplett idióta vagyok, aztán otthagyott, én meg utána szóltam, vagy kiabáltam, nem is tudom, valahogy a kettő között, hogy: De lásd be végre, hogy szeretsz!

A hangerő miatt egy kicsit aggódtam, de remélhetőleg nem hallották mások. Viszont jól felbaszhattam az agyát, annak örülök. Egyszerűen az ilyen hülyét hozza ki belőlem ez a csaj. Pedig amúgy semmi gond nem lenne vele.

 

7 komment

Címkék: hülye incidens idióta duma kolléganő


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr931132464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamila 2009.05.20. 13:07:01

Nocsak? Egy nap két bejegyzés? Nagy piros pont. De néha velünk is törődhetnél ám. Mondjuk reagálhatnál a feltett kérdésekre.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.20. 13:47:50

Csípem a kirohanásaidat... :D

carfan 2009.05.20. 18:10:48

arc vagy, kár h csak ma találtam ide. várom a folytatást.

Ittkavodka · http://ittkavodka.blog.hu/ 2009.05.20. 20:21:00

De egy sótlan csaj. Hajrá, engeszteld ki! :)

sergio del vargas 2009.05.21. 07:16:55

Baszatlan pinánál nincs rosszabb...Hajrá...hajrá.. :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.21. 08:22:05

Lesz még ebből lepedő akrobatázás:-))))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása