Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.04.22. 09:41 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Megint most meg mi...?

Kis Édes felkeresett tegnap délután. Bejött egy kávéval, hogy beszélnünk kell. Persze senki sem nézett ránk furcsán…

Bementünk egy tárgyalóba, leültetett egy székre, ő meg felült mellém az asztalra.

Azt mondta, hogy érzi, hogy nem fair amit velem csinál, ezért szeretne most mindent tisztázni.

Szereti a barátját. Persze ez már nem a lángoló szerelem, hanem valami mássá alakult az évek alatt, de nem akarja sem bántani, sem otthagyni.

Viszont amit irántam érez, az valami egészen más. Bizsergés van az agyában is, amikor rám gondol, de egyelőre nem tudja megtenni azt, hogy ahogyan egy anya mindkét gyermekét szeretheti, ő is többet szeressen. (Ezek az ő szavai voltak. Legalábbis a mi párbeszédünkben.) Még hozzátette, hogy fontos vagyok neki, nem akar elveszíteni, és szeretné, ha működne a dolog. Majd a jól ismert módon megfogta a fejemet, és egy hosszú csókot nyomott a számra. Meg sem mozdultam, nem csókoltam vissza, igazából nem is értettem, hogy mit akar. Ez búcsúcsók volt, vagy éppen ellenkezőleg? Mondtam, hogy én is szeretném, és bennem bízhat. Valahogy ez jött ki, meg ha félreérteném, és mondanék valami hülyeséget, az gáz lenne. Ez olyan univerzális megoldásnak tűnt.

Aztán megköszönte, érzelmesen a szemembe nézett, és elment, mert hogy sok a dolga, de megígérte, hogy majd keres!

Este tizenegy körül meg jött egy sms tőle. Örült, hogy beszélgettünk, sokkal jobban érzi már magát. Annak is örül, hogy én is úgy gondolom, és szeret megcsókolni. Na tessék. Van valami érzésem, hogy mi lehet ez, nem akarom elkiabálni, de azt hiszem, így legalizálta magában, hogy szeretőt fog tartani.

 

1 komment

Címkék: csók kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr591079087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szingli34 2010.02.21. 23:07:05

Tényleg hülyék vagyunk mi nők! Így olvasva nagyon gáz, pedig valaha én is így viselkedtem. Ha a pasijával marad, ilyen marad, ha végre felszabadítja magát, még normálissá válhat!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása