Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.04.21. 10:40 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Betépve, szétcsúszva

Tegnap csak kimentem a kitűzésre. Egyrészt azért, mert a srác még nem kaphat céges autót, másrészt azt mondta a főnökasszony, hogy utána vigyem még haza, és nem is kell visszajönnöm.

Útközben megálltam venni egy hatos Coronitát, gondoltam ilyen melegben jól fog esni. Be is rúgtam, mivel a srác csak egyet ivott, mondta, hogy még vezetnie kell. De kibasztam vele, mert elővettem a cigit is. Először persze mondta, hogy nem kér, aztán úgy nézett, hogy a felénél megkérdeztem még egyszer, és akkor már ő is beszállt. Nem is baj, keményen túlszívtam volna magam…

Szóval berúgtam, betéptem, úgyhogy megkértem, hogy vigyen haza, aztán elviheti az autómat is, ha reggel értem jön. De ne túl korán! Tetszett neki az ötlet, élvezte a verdát.

Ma meg még nincs semmi. Csak valami elég szar szájízem. Nem akarok mostanában többet szívni. Nem igazán esik jól. Főleg, hogy utána meg egyedül nem is tudok mit csinálni. Az úgy a jó, ha utána még valami, legalább szex…

 

1 komment

Címkék: munka sör szex betépve


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr741075127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KR_ 2009.04.23. 19:12:30

Nincs nálatok felvétel?!?

Kellene nekem is egy ilyen meló :)

HAJRÁ
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása