Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.04.03. 11:02 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Cigi a csöcsössel

 Magammal hoztam a doboz cigit dolgozni, benne egy vicces szállal. Tegnap délután tekertem kettőt, gondoltam, ha már van cigim, szerzek hozzá egy kis füvet, és lazítok…

Délelőtt kimentem az épület elé rágyújtani, mert a dohányzó a könyvelés felé van, és nem akartam arra menni. Van mellettünk egy autószalon, miközben elszívtam egy szálat, átsétáltam a parkolójába bámészkodni. Aztán be is mentem, beültem vagy három autóba, mire odajött egy kiscsaj. Beszélgettünk, mondtam, hogy nem vagyok komoly érdeklődő, csak nézelődöm, amúgy meg itt dolgozom a szomszédban.

De mondta, hogy nem baj, szívesen segít, mesél az autókról, és megmutatta a kedvencét is. Meg adott egy névjegyet, hátha majd meggondolom magam. Mikor már elköszöntünk, de még nem fordult el, hirtelen megkérdeztem, hogy van-e kedve kijönni, cigizni. Azt válaszolta, hogy nem dohányzik, mire mondtam, hogy igazából én sem. Ezen mosolygott, és egyből értette, hogy miről beszélek.

Mondta, hogy hátul menjünk ki, a belső parkolójuk felé, ott nem nagyon jár senki, csak átadáskor. Miközben szívtunk, elkezdtem neki ecsetelni, hogy milyen kár hogy itt találkoztunk, munkahelyen biztos nem ismerkedik. Mondta, hogy nem, de egy jazz klubba járnak a barátnőivel, ha arra tévednénk, majd biztosan összefutunk.

Jó cigi volt, mondjuk majdnem csak blantra sikerült, ezért be is ültünk az egyik terepjáróba pihizni. Folytam le az ülésről.

Semmi értelmeset nem sikerült beszélnünk, csak a hely megközelítésén vitáztunk, és mondtam, hogy akkor este tényleg benézünk.

Ő is készen volt, de kurvajól nézett ki a kivágott felsője, ahogy előre estek a vállai. 

Szép, ringó mellei vannak, szerintem simán meg tudja őket nyalni. 

Kifelé hangosan eljátszottuk a vevő-eladót, aztán csak röhögtem séta közben.  

Most meg visszajöttem dolgozni, és már kurvára várom az ebédet! 

2 komment

Címkék: meló csaj mell pihenés ebéd betépve


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr901039686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.gray 2009.04.03. 15:46:46

Szia, mi nem ismerjük egymást, de olvastam már a blogodat, és büntet! :)
Azért azon megfeküdtem, hogy tekertél 2 cigit, és a melóhelyeden szívtad el :)))
Egyszer kipróbálom... kár hogy nem eladó vagyok egy autószalonban.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.04.06. 18:35:24

Csak az egyiket szívtam el bent, a másikat még otthon. De most hogy olvasom, elszívnék még egyet...
Miért kár, hogy nem eladó vagy, nem téphetsz be a munkád miatt? Bár ha nehézgép-kezelő vagy, akkor tényleg nem lenne jó. Ha kamionos, akkor sem!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása