Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.24. 07:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Barackos

Egy fekete csipkés hálóingben, franciabugyiban és egy őszibarackkal a kezében nyitott ajtót. Elképesztően nőies volt, és mielőtt adhattam volna egy puszit, vagy bármi, ő megfordult, és elindult befelé. Gondoltam, ezzel el is döntötte a kérdésemet. Végignéztem rajta, és ahogy utánamentem, éreztem, hogy pillanatok alatt fel fog állni.

Nem akartam egy állatnak tűnni, de nagyon irányítani szerettem volna, és amúgy is annyira felhúzott, hogy keményen nekiestem. Az élvezés valamiért most is elég nehezen ment, pedig vagy két napja ki se vertem. Utána annyit mondott a dologról, hogy ha szeretkezni is tudunk majd, lassan, csókokkal, akkor megtart.

5 komment

Címkék: sex dugás hálóing franciabugyi medencés csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr924798794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.09.25. 01:43:46

Én mondjuk kifejezetten azt szeretem ha a pasim irányít. Azt is szeretem, ha lefognak, vagy ilyesmi :) a szeretkezést viszont csak ünnepekkor xD
De hogy nem tudsz élvezni jó csajokkal/ban, az egy kicsit gáz. Stressz, vagy a gondolataid nincsenek ott?

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.09.25. 08:04:18

@cs.annamari: Gondolom a sok csajjal való dugás miatt érzéketlenné vált és nem értékeli azt, ami van.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.25. 18:17:26

vagy lehet, még most ébred rá látens másságáre :)

cs.annamari: életemben nem találkoztam még olyan nővel aki ne azt akarná, hogy irányítsák, még az olyanok is, akik más területen vezetők, vagy dominálnak, karriersiták, mindegyik arról beszél, hogy lágyan, meg finoman, közben meg semmi másra nem vágynak, minthogy szarrábasszák őket, csak ezt a legtöbben még önmaguknak se merik bevallani sajnos

de ahogy látom nem vagy menthetetlen :D

godel91 2012.09.26. 00:05:54

@scal: ez fura, mert én meg pont azt látom, hogy mindenki keménykedik, hogy jaj ő durvábban szereti, aztán meg pont az derül, ki, hogy bocs, mégsem...:)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.09.26. 12:03:28

lehet a durvaságnak is meg van a maga skálája :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása