Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.09.07. 12:25 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Romantika és szopás

Jó volt az este, kibaszottul csinos volt, nekem meg végig állt a farkam az asztalnál ülve. Mégsem dugtam meg, még mindig, pedig most is nála aludtam.

Romantikus helyre vittem, élőzene, nagy tálban kis kaja, és bőrtokban fizetés. Aranyos volt, a második gintoniknál rám szólt, hogy még vezetek. Ő csak egy pohár Tokajit ivott, én meg azért még egy harmadikat is. Hazafelé ő vezetett, én meg tekertem egy cigit. A hálószobájában szívtuk el, az erkélyen. Teljesen rá voltam állva arra az ajtóra, mégsem néztem még ki rajta soha. Hát, most ki is ültünk. Kicsit hűvös volt, ő az ölembe ült, és izgatott azzal, ahogy a csípőjét mozgatta, miközben bent tartotta a füstöt. Utána benyúlt a nadrágomba, és miközben halálosan hétköznapi dolgokról beszélt, játszott vele, és tettetve elsiklott a reakcióim fölött. Néhányszor majdnem végem lett, de nem engedte, hogy befejezzem. Úgy a harmadik ilyen kis szemétkedése után beküldött, az ágyára fektetett, fölém hajolt, és elintézett a szájával úgy, hogy szinte csak a nyelvét használta. A végén megint kaptam egy puszit tele szájjal, aztán kiment a fürdőszobába.

9 komment

Címkék: cumi cigi étterem szopás medencés csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr934761090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.09.07. 14:44:44

Érdekes gyerek vagy Te Z. Vagy én vagyok túl ódivatú, vagy nem voltam még eléggé szerelmes, de gecis szájú csajjal nem smárolnék, még ha én tettem volna a szájába az anyagot... A Shop Stop-ban ezt hívták habcsóknak :D

sturrock 2012.09.07. 16:02:44

@NH3CL: arról nem is beszélve, hogy a szövegből az se derül ki, hogy az illető fiú volt-e vagy lány. lehet, hogy a következő posztban már a szalánka szája lesz tele zsonóval...

sturrock 2012.09.09. 09:08:21

@NH3CL: vagy a hentes fiúval, vagy a jegyellenőr sráccal, vagy a rendőr bácsival...

godel91 2012.09.09. 20:39:27

Nekem nem szimpatikus a medencés lány... hűtlen volt az előző pasijával is, nem? nem tudom, mennyire lenne értelme erre kapcsolatot építeni. Bár az is igaz, hogy erről még elég korai lenne beszélni, illetve, hogy Zalán sem a hűség mintaszobra, szóval... nem is tudom. Nekem a Vörös kedvesebb valahogy...:)

laszlotomi87 2012.09.10. 03:53:37

@godel91: Nem volt hűtlen, le is rázta Z-t amíg megvolt a pasija.
Nekem mind2 szimpi, csak máshogy. Más várható el a két lánytól. Bár megdughatná végre őket! Mondjuk úriember csak szopat, de akkor is. :D

cs.annamari 2012.09.10. 08:11:12

ÉS az a durva, hogy ez télleg romantikus, a maga Zalános módján xD

godel91 2012.09.10. 11:39:54

@laszlotomi87: az nem hűtlenség, ha mással kefél miközben pasija van?:D

godel91 2012.09.10. 11:47:04

@laszlotomi87: na jó, már lehet, hogy én kavarok itt valami a sok punci meg baszás között:D
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása