Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.08.27. 09:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Randi a szalmakazalban

Szombaton reggel beesett egy hivatalos találkozó. Szépen nyakkendőben, meg feltűrt ujjú ingben találkoztam a faszival. Amúgy jól sikerült a dolog, valószínűleg nem sokáig leszek már ebben a pozícióban. De majd később mesélek róla, ha összejön.

Szóval utána egyből felszedtem a Vörös csajt, de úgy, hogy még készült, és addig felengedett. Gondolom, napközben semmi félelem nem volt benne a helyzetet illetően. Éppen rohangált, meg a cipőjét próbálta felvenni, amikor felértem a lakásba. A kanapén ült, én meg odasétáltam, és lehajoltam egy egyarcos puszira. Meglátta, hogy kicsit túlöltözött vagyok hozzá képest, megfogta a nyakkendőmet, és megkérdezte, hogy ez meg mi? Szórakozok? És hol a rövidgatyám? Aztán elkezdett agyalni, hogy hova akarom vinni, vagy miért vagyok ilyen cuccban. Persze azonnal levettem a nyakkendőt, meg az ingemet is szőrig kigomboltam, és megnyugtattam, hogy van az autómban egy vászongatya, majd átveszem.
Az volt a terv, hogy elviszem egy vízpartra, halat enni, meg fröccsöt inni. Délután, ha már kisétáltuk magunkat, hazajövünk, és megnézzük a macis filmet.

Annyiban változott csak a dolog, hogy hazafelé, gondoltam kerülünk egy kicsit, és zergabaszta ösvényeken, apró településeket érintve jöttünk, autópálya helyett. Késő délután volt, amikor az egyik falu határában észrevettem egy elhagyatott, templomszerű épületet. El sem tudtuk képzelni, hogy mi lehet, ezért közelebb mentem. Megálltunk a földúton, az autót járva hagytam, hogy hűvös maradjon, mi meg körbesétáltuk az épületet. Elbaszott furcsa volt, tényleg egy templomra emlékeztetett, de szalmával volt tele, és fapadlása volt az egyik oldalon. A Vörösnek is nagyon tetszett. Körbenéztem, sehol sem láttam senkit, közelebb vittem az egyik kupachoz, és megkérdeztem tőle, hogy neki erről a helyzetről mi jut az eszébe. Nem értette, amíg meg nem fogtam a vállát, és le nem löktem a szalmába. Röhögcsélt, én meg mellé dőltem. Azonnal megcsókoltam, nem hagytam neki semmi időt agyalni a dolgon, gondoltam, a filmek hasonló, romantikus jelenetei elviszik a helyzetet. Sokat csókolóztunk, beletúrt a hajamba, benyúltam a felsője alá, ő pedig kigombolta az ingemet. Levettem róla a melltartóját, és a bimbójával játszottam. Mocskosak lettünk a szalmától, és néha szúrt is, de nem érdekelt, csak hemperegtünk egymáson, mert tök jó ötletnek tűnt. A lába közé feküdtem, és hozzá nyomtam a farkamat, amire ő becsukta a szemét, és halkan sóhajtozott. Sokkal jobban tetszett a helyzet annál, mint amennyire éppen meg akartam dugni. Közel másfél órát töltöttünk el a kazalban, anélkül, hogy bármi komolyabb történt volna. Mire befejeztük, a nap már csak narancssárgán sütött, és az izzadtság is kezdett ránk száradni. Az autóba visszaülve csókolóztunk egy kicsit, és adtam még egy puszit a cicijére, ami libabőrös és kemény lett a hűvös levegő miatt.

Visszamentem az autópályára, és csendben jöttünk tovább. Elkezdtem gyorsítani, és hihetetlen nyugalmat éreztem, amikor kétszáznál, tempomattal, a felhúzott térdemre tette a kezét, és mosolygott. A könyöklőn lévő karomba kapaszkodott, és megkérdezte, hogy megyünk még gyorsabban? Hamar hazaértünk, semmi kínos sem volt a búcsúban. Megvártam, amíg beér a kapun, és eljöttem. Jó volt.

5 komment

Címkék: vörös romantika vörös csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr564733816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.08.27. 21:37:43

Mostmár biztos vagyok benne, h Zalán egy író alkotása.!!! Ennyire kiszolgálja a romantikus igényeket, miközben megmarad ez a hűvös arrogáns pasi..... XD
Nem csúszott el se a nyálas csöpögésbe, se a "megdugtam egy réten" stílusba. Nekem nagyon bejön. Gondolom szeptembertől jobban beindul majd megint, ha vége az uborkaszezonnak. Nagyon várom a bonyodalmakat :DDDD!!!

cs.annamari 2012.08.27. 21:40:41

Jaj, és régiek olvassák még? Én nem emléxem ilyen hosszú és leíró bejegyzésre korábbról, volt már hasonló? Nekem tetszene, ha nem csak sms terjedelembe kommunikálna velünk XD
meg az is, ha néha reagálna arra amit írunk/írok!

NH3CL · http://nh3cl.blog.hu 2012.08.28. 08:02:49

@cs.annamari: A múltkor volt egy "leszarom" interakció.

sturrock 2012.08.28. 17:36:23

@NH3CL: akkor chuck norrisnak képzelte magát.

Styxx 2012.08.31. 10:28:07

@cs.annamari:
Ja, én régi vagyok és olvasom. Úgy hetente benézek és akkor tömbökben, úgyhogy engem nem zavarnak az SMS-méretek, de az ilyen "maratoni:-))" is fasza. Lehet, hogy régen is volt pár hosszabb.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása