Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2012.08.15. 07:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Nyalás, libabőr, reggeli kávé

Tegnap este véletlenül a Medencés csajnál aludtam. Áthívott még hétfőn, én meg persze gondoltam, kihasználom a lehetőséget. Előbb ismét az autóban kezdtünk, beszélgettünk, kiszálltunk cigizni, meg vissza, aztán valami szájfényezés után, amit jelnek vettem, rámásztam. Ő csak fogta az álló farkamat a gatyámon keresztül, én meg ujjaztam a szoknyája alá nyúlva, miközben húztam a haját, meg szorítottam a torkát, mielőtt éreztem, hogy élvezne.
Az első után azt mondta, hogy félisten vagyok a kezemmel, és kíváncsi, hogy mit tudok még. Bementünk, de valahogy bekattant, hogy nem fogom megdugni. Csak kinyaltam, többször is miközben ujjaztam persze, mert az nagyon bejött neki. Nagyon jó illata van, és annyira nedvesedik…
Szóval elvoltunk egy-két órát, de neki végig csak annyit engedtem, hogy fogja az álló faszomat. Kettő körül a kanapén élvezett el utoljára, amikor mondta, hogy egy kicsit pihennie kell. Teljesen meztelen volt, én meg teljesen felöltözve. Mellé feküdtem, gondoltam, akkor lazán bekapcsolom a tévét, mintha mi sem történt volna.
Hajnalban már kurvára fáztam, amikor felébredtem. A csaj mindenhol libabőrös volt, és próbált hozzám bújni. Betakartam valami pokróccal, kevertem egy kávét magamnak, amihez lenyúltam egy termopoharat, és két szál virág-ízű cigit, mert az enyém már elfogyott. Hazafelé tök jó érzés volt bennem, ki tudtam volna autózni a világból, akkora nyugalmat éreztem.

 

7 komment

Címkék: pina punci nyalás ujjazás medencés csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr974713098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cs.annamari 2012.08.15. 07:40:28

Sztem ez egy ilyen nap. A metron ulve ugyanezt a nyugit erzem miközben beleborzongok az irasod tartalmaba.
Szandékosan kerülöd, h romatikusnak tunjenek az irasaid, igaz? Pedig vszeg az is menne. :)

cs.annamari 2012.08.15. 07:47:30

És kivancsi lennek h aki z-t formalja igazibol milyen lehet. Ebbol hasonlo karakternek kepzelem, legalabb is aki tudja hogy kell egy nohoz erni. Ezeket csak tapasztalat alapjan irhatta sztem. Sosem volt meg kozonsegtali? xd

mokushus 2012.08.15. 15:39:22

Azért kerüli hogy romantikusnak tűnjenek az írásai, mert ő nem romantikus. Baszik, iszik meg szív. Ennél többet nem érdemes elvárni tőle.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.08.16. 02:43:59

azt se igazán értem miért hirdeti ennyire hogy drogozik, elvégre ez még nálunk egyelőre illegális, nem nyomozza ki véletlenül egy rendőr aki itt olvasgat, nem méri be esetleg, és nem álltja elő?

lehet tényleg kamu az egész :D

mokushus 2012.08.16. 07:45:02

Szerinted a rendőrök ilyen blogokat olvasgatnak? :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2012.08.16. 15:46:12

szerinted a köztisztviselők nem nyálaznak át facebook profilokat?

sturrock 2012.08.24. 09:39:24

@cs.annamari: képzelj magad elé egy 14 éves dagadt nagyfejű pattanásos szemüveges vidéki csávót, na ez a zalánka.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása