Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.12.17. 11:09 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Év végi céges buli

Idén elmarad az év végi céges buli, természetesen a válság miatt. Cserébe viszont plusz juttatást kapunk szaloncukor, kajajegy, és ajándékcsomag formájában.

Azért ha a tavalyi marad el, szegényebb lennék most annyival, amennyit ez a blog ér.

Hiába csak egy munkahely, de azért évente két hétvégét jó eltölteni a többiekkel. Mindenkinek egy rejtőző, másik énjét lehet ilyenkor megismerni, amit a munkában soha nem tapasztalnánk meg. És én most sajnálom, hogy ez idén kimarad.

 

11 komment

Címkék: blog buli céges év vége


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr841589385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2009.12.17. 11:22:58

"Azért ha a tavalyi marad el, szegényebb lennék most annyival, amennyit ez a blog ér."

Vesd össze:

"Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!"

Nos, kedves Hirmondo Helen és a többi szkeptikus. Zalánban továbbra is csak az iszákos, kétbites agyú szexista bunkót látjátok és nem a minimál blog formai nagymesterét?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.17. 11:31:26

Ha már így közeledünk a blogos egy évedhez, szeretnék kérdezni vmit: Már blogokat szoktál olvasni? Vagy is inkább, úgy kérdezném, hogy beleolvasgattál már a kommentelőid posztjaiba? Tudod kik vagyunk? Tudod te milyen társaságot röffentettél itt össze, akaratodon kívül? Vagy ugyan úgy leszarod, mint a kommentjeinket is? (biztos, csak gondoltam megkérdezem:-D)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.17. 11:47:18

@Styxx: na bazmeg, én nem szkeptikus vagyok, hanem szarkasztikus, az nem ugyanaz, baszki:D

Zalán, most hogy kaptál szaloncukkert ingyé', rendezd meg a bulit Nálad, egy kis karácsonyfadíszítés formájában. Aztán a kajajegyen elmehettek ugyancsak ingyé' vmit burkolni a közeli büfébe, végül pedig bontsátok ki a jól megérdemelt ajándékcsomagot, ami remélhetőleg whiskyt nem, de Becherovkát tartalmaz.:D

Styxx 2009.12.17. 11:51:18

@Hirmondo Helen:
Ok, helyesbítek szarkasztikus H.H-t kivesszük a szkeptikusok nyájából:-)

Zalán, engem érdekelne, hogy a blogod 1 éves projekt, és esetleg csinálsz valami virtuális kibaszást, mondjuk totálisan törlöd magad, vagy folytatod?

No para, nem a babérjaidra török, keveset iszok és dugok én ahhoz, hogy bevállaljam a zalan2.blog.hu-t:-)

LuPuS 2009.12.17. 12:23:09

Abból a pénzből amit összeloptak a főnökeid abból,azért vesznek szaloncukrot is nektek,csakhogy kussoljatok :D

@Incifinci:
az én blogomat nem olvassa senki ,igaz ez azért van,mert nem kezdtem el írni és nem is tervezzem,de már előre meg is köszönöm,mert biztosan olvasnátok és lehordanátok engem is ,az anyai szeretettel és a törődő lelki támaszaitokkal...................

@Styxx:
Belevetetted magad a PORTNOY kór rejtelmeibe,már?

Styxx 2009.12.17. 12:43:46

@LuPuS:
Még nem, azóta kivégeztem egy norvég krimit? Indiai feleség, hát felemás, vannak benen nagoyn ütős részek, de szvsz sokkal jooban ki lehetett volna hozni, most Larry Gonnick képregényes világtörténetét zúzom, + egy kis Cserna-Szabó + Darvasi novelláskötet, meg történelmi mű, Forró Lajos: Jelöletlen tömgegsírok, a délvidéki mészárlásokról. Szóval ilyen vegyessalátában tolom, aztán egy csomó minden torzóban marad.

Bocs az OFF-ért

aJeti 2009.12.17. 22:42:11

@Styxx: nick hornby: pop csajok satöbbi, bekívánkozik a sorba

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.18. 07:40:29

Hát, választ nem kaptam, de vhogy erre is számítottam........

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.18. 08:27:09

@Incifinci: nem ilyen személyeskedős az emberünk.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.12.18. 09:00:34

@hzizi: tudom, de ismered a remény hal esetét nem?!:-))))
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása