Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.11.12. 09:13 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Forralt bor

Este hazament a Pultos Csaj, én meg azon gondolkoztam, hogy mennyire is lehetek most kiszolgáltatva neki. Akartam írni valamit, vagy felhívni, vagy valahogy kiszedni belőle, ami most hiányzik, de végül csak a piálásnál maradtam. Lenyomtam fél liter forralt bort, be is álltam tőle, ahogy illik.

 

27 komment

Címkék: forralt bor pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr551510424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sing-lee 2009.11.12. 09:54:48

Szerintem hárman vagytok a képben és most nem is te vagy a hunyó...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.12. 11:16:26

@szingliman: Ezt miből vágtad le?:)

Zalán te meg egy komplett kombinátor vagy, és tényleg rosszabb mint egy nő. Most azért vagy kiszolgáltatott helyzetben mert bevallottad neki, hogy szereted? És ő mióta van ilyen helyzetben? Mióta nyel le neked dolgokat? Azt, hogy mással kufircolsz? Tök nyilvánvaló, hogy ezt az tűri el aki belezúgott a másikba. Ne kombinálj! Te szereted, ő szeret, most jön a nagy megkönnyebbülés, a beteljesedés, együtt megváltjátok a világot meg stb. Élvezd! Mit kell itt állandóan drámázni?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.12. 11:36:56

@szingliman: istenem.......a múltkori harmadiknak is egy mellműtét lett a vége. Már ha érted hogy értem.....

Tényleg, mért is vagy kiszolgáltatott helyzetben?

Az én pasim virágot hoz, vacsizni visz,cirógat, mondja hogy szeret és érezteti is. Ettől még sincs kiszolgáltatott helyzetben és én sem érzem ettől magam nyeregben. Ugyan úgy teszünk minden nap egymásért, a kapcsolatunkért és a szerelmünkért.

Styxx 2009.11.12. 12:11:07

Ne feledkezzünk meg a mai poszt sorok közt rejlő pozitív üzenetéről:
"Lenyomtam fél liter forralt bort, be is álltam tőle, ahogy illik."
Ezek szerint alkoholizmusod még távolról sem áll David Hasselhoff-i fokon.

Ha ennyitől beállsz, akkor még van hová zülleni.

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.11.12. 12:39:04

@Styxx: Valóban gyengus szint a fél liter :-)
@Incifinci: Büszke lehetsz magadra - magatokra.
@Bogi24: neked most van meg? Olyan harapós vagy, hogy csak na. De az jóóóó. :-)))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.12. 12:39:32

@Styxx: Azért a forrabor az üt rendesen..ne becsüljük alá!:)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.12. 13:20:53

@Styxx: igen, fél liter forraltbortól Zalán kaliberű ember csak szomjasabb lesz
@Bogi24: hűha!!! :-)))

kisbobó 2009.11.12. 13:22:25

a forraltbor tuti, de fél liter még eyg nőnek is semmiség

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.12. 13:23:24

juteszembe holnapi pecára viszek is egy termosszal!

Styxx 2009.11.12. 14:12:27

@hzizi:
Mire mész? Pontyra vagy P.Cs-re?:-)

Peetee 2009.11.12. 14:16:55

A döntésképtelenségeddel is egy döntést hozol: Azt,h tovább táncolsz a másik idegeit és feleslegesen tornáztatod a saját agyadat nyilvánvaló dolgokon.
Jó páros vagytok, mire vársz még?
Attól,h érzelmeket táplász valaki iránt még nem kell papucsnak lenni, minden este otthon ülni...stb.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.11.12. 15:13:29

@hzizi: Naés mekkora lesz az a termosz? Fél literes legalább, ugye? :)

Styxx 2009.11.12. 16:08:18

@Kree:
Vagy hzizi barátunk letömöríti ZIP termoszba a fél littyi forralt bort.

Ha jobban belegondolunk, a tömény tulképpen tömörített sör vagy bor,

Na, abbahagyom az Offolást, mielőtt büntetésből ezentúl majd nekem kell piálni és csajozni, Zalán meg átmegy mintavőlegénybe:-)

sing-lee 2009.11.12. 16:40:04

@Bogi24: ha egy nő bizonytalan akkor ez vagy a pasija miatt van, vagy saját maga miatt.
Zalán mostanában szinte mintagyerek. Akkor kivel lehet a baj?? Nehogy má' mindig egészségügyi probléma legyen...
@Styxx: a múltkor kérdezted, hogy honnan tudjuk, hogy pasi vagy...na innen :)

Osvaldo Cavandoli 2009.11.12. 16:41:00

A forralt bort meg higítani kell vízzel 1:2 (víz:bor) arányban és akkor nem állsz be egy litertől sem.

Asszem ma este főzök is egy adaggal.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.12. 16:52:40

@szingliman: Te melyik blogot olvasod? Vagy a Zalán egy nő? Nemértem, várj átolvasom mégegyszer!:D

De amúgy akkora igazságot mondtál, hogy ki fogom írni a falra:

"ha egy nő bizonytalan akkor ez vagy a pasija miatt van, vagy saját maga miatt."

Váúú:D

Styxx 2009.11.12. 17:48:39

@szingliman: @Bogi24:
ez szerintem kibaszottul jó mondat, csak olyan mint egy nagyon vad ing, amivel nagyon észnél kell, hogy legyél, hogy milyen a toaletted többi része.

Szóval ehhez a mondathoz nagyon meg kell válogatnod a szövegkörnyezetet , de lehet, hogy kisgeci módra még elsütöm. viva la plágium, kössz Bogi, hogy felhívtad rám a figyelmem.

Szingliman: Remélem, hogy a szájlisztos-öltözködős okoskodásommal kellőképpen elbizonytalanítottalak, hátha mégis csaj vagyok. (különben nem, tényleg ffi vok, még csak nem is meleg, de az eddigi nőjeim nagy részének, inclusive a feleségemnek meggyőződése, hogy jó az ízlésem és azzal fárasztanak, hogy kikérik a véleményüket a ruházatukról).
Pedig semmi extra nincs az ízlésemben. Többnyire minimalista vagyok, és szeretem a hangulatosan béna ruha kombókat.

SassyGurl 2009.11.12. 19:42:04

@Bogi24: peteérés... :) nem csodálom, hogy tűzről pattant menyecske vagy most :)

most miért is vagy kiszolgáltatott helyzetben Zalán? nem vágom, azért mert egy kis sms-ben megírtad neki, hogy 'szeretlek', azért ettől még nem esnék el P.CS. helyében, ez csak egy szó...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.12. 19:43:02

@Styxx: Szerintem ez egy jó szar megállapítás volt. Kb Ilyen: Egy nő vagy szép vagy nem!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.13. 08:07:47

"ha egy nő bizonytalan akkor ez vagy a pasija miatt van, vagy saját maga miatt."
hát ettől a mondattól bekészültem. Persze, hogy nagy igazság van benne, mert 50-50%-ban tartalmazza a valót, mert ugye vagy ez, vagy az! Tyűha!!!!
Styxx: tudod, hogy imádlak, de picológusnak ne menj, pláne ne pár terapeutának.

sing-lee 2009.11.13. 10:11:23

@Bogi24: @Incifinci: az kimaradt, hogy ha egy pasinak baja van akkor az azért van mert kikapott a kedvenc csapata, vagy elromlott a tévéje, vagy rossz a kocsija, esetleg zűrök vannak a nőjével stb...
így már érthető mire gondoltam??

Styxx 2009.11.13. 13:25:49

@Bogi24:
szerintem meg a maga ironikus módján nagyon is jó, csak nagyon nem mindegy a szövegkörnyezet .

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.13. 21:08:31

fél termoszzal volt és igencska hígitott forraltbor, de mégis ez volt a nap legjobb dolga... elment a jó hal...áááá, a világvége fájdalom sehol sincs ehhez képest!

Liora · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.11.14. 12:59:35

Ebben a ködös, nyirkos időben nekem is jól esne egy kis forralt bor, na de a fél liter az talán egy kicsit túlzás, nem?:)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása