Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.27. 11:29 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Munkahely és mellékes

Reggel korábban jöttem be, mint valaha. És bár sosem hittem az ilyesmiben, most tényleg meghozta az eredményét a korán kelés, mert sikerült egy kis mellékest intéznem a főnökasszonnyal, akit még a nyüzsi beindulása előtt kaptam el egy kávéval.

Igazából már sokkal korábban elkezdődött a dolog. A lényeg az, hogy mivel nem nagyon szeretem a költségvetéseket készíteni, felhoztam, hogy adjuk már ki mindet, ne csak azokat, amiket már muszáj. Azzal magyaráztam, hogy így sokkal több időnk marad nagyobb pénzeket hozó melókra. Például pont nekem is több időm marad rajzolni, amiből azért lényegesen jobban profitál a cég.

Szóval ma sikerült megbeszélnünk, hogy az a kft, amit ajánlottam hónapokkal ezelőtt, hetvenért megcsinálja számlásan darabját.

Persze a főnökasszony sem teljesen hülye, mondta, hogy hatvan, és még én is jól járhatok vele, mert tudja, hogy darabja csak ötvenezerbe kerül. De így tíz százalékos üzletszerzői jutalékot legombolhatok róluk, vagy tőle igazából akárhogy megegyezhetünk.

Mondjuk ez így rendben is van, csak azt nem tudja, hogy úgy is én fogom megírni mindet, munkaidőben.

Kifizetem az áfát, meg egy kis aprót, és még számlát is kapok róla.

Ennyiért megéri feláldozni néhány netezésre szánt délelőttömet a munkahelyen.

 

10 komment

Címkék: meló üzlet pénz munkahely


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr701478458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.10.27. 11:50:39

Ezt, az igen durva kapitalista szemléletet.Inkább a pénzt választod a sok arctalan posztodon lógó semmirekellő helyett.
:D

Az ,hogy korán bementél még okot adhatna egy kis irodai szexre is a Kis Édessel,mostanában nagyon nem említed.Beragadt, a lépcső alá? :D

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.27. 11:58:04

Zalán elkezdett gyűjteni az egyterűre és a kertesházra a gyerekeknek. Teljesen érthető.

Styxx 2009.10.27. 12:14:41

Jön a profilváltás. Zalán az ex 3.14nabűvészből átvált pénzügyi guruvá. Korszerű hazai másképp vállalkozó:-).
Bakker, kisebb baj, ha caak P.Cs. olvassa a blogod, mert ő max a tökeidet tépi le, ha K-É--zel, viszont ha a főnökasszony is, akkor lehet, hogy ukrán "szakemberekkel" töreti el a szebbik kezed, hogy ezentúl másnak se rajzolhass:-).

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.10.27. 12:54:12

@Ádám72: Tudok egy pöpec Mercedes Vito-t épp eladó (ott áll a garázsomban) és belefér egy kisebb focicsapat :-)))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.27. 14:16:29

és az autószalonos csaj? multkor szóba került, tessék ráhajtani. ez már régi történet, nem számít megcsalásnak P.Cs-nél.

Aldo · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.10.27. 14:54:37

tehát a főnökasszony ezekszerint már rég megvolt? nem rossz...

sing-lee 2009.10.27. 16:53:14

Na, kit dugtál meg ezért?? Nem hiszem el hogy a pénz motivál!!!

aJeti 2009.10.27. 20:24:08

kis magyar monopoly, cccc
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása