Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.21. 12:54 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Vírus és pálinka

Pénteken hazavittem a Pultos csajt. Az aranyos kis este volt, főztem neki teát, meg ilyenek. Szombaton estére már feküdtem mellette, mert én is szarul lettem. Vasárnapra ő helyrejött, én meg még rosszabbul néztem ki.

Szombaton még felhívott anyám, mintha érezte volna, hogy dögrováson vagyok. Elmondta, mit egyek meg igyak, a szokásos, aztán félóra múlva visszahívott. Elmondta, hogy a faternak van egy ÁNTSZ-es haverja, aki szerint a vírusos megbetegedéseken csak a fehérpálinka segít. Azzal három nap alatt rendbejövök, amúgy meg bármit szedhetek, egy hét.

Átjöttek, hoztak gyümölcsöt, meg egy üveg házit, hogy vegyek be belőle napi háromszor féldecit kétszerre! Mondtam, hogy ez még viccnek is rossz, semmi kedvem piálni, de vasárnapra meggyőztek.

Átmentünk a Pultos Csajhoz, mert hogy ő ott könnyebben tud velem foglalkozni. Akkor már elkezdtem a gyógyszerek után a pálinkát is nyomni. Meglepő, de nem lettem tőle szarabbul.

Hétfőn meg kedden még zombi voltam, de csak azért sem mentem el orvoshoz. Úgyis csak antibiotikumot adna, amit nem szednék be, közben a rendelőben meg még betegebb lennék.  Ma már csak 37 a hőemelkedésem. Tudom, hogy ilyenkor kell még egy napot kibírni, de már nagyon mennék.

Haza is jöttem, és ha holnap reggel is jól leszek, már be is nézek a munkahelyre, ha más nem, csak délig.

 

11 komment

Címkék: vírus betegség pálinka gyógyszer pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr191465271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.21. 13:03:25

Hát a diplomamunkás elmélet nem jött be - talán :p
Amúgy nem tudom, hogy miért tartott ez vissza a posztolástól. Megkéred Pultos Csajt, hozza oda a laptopodat, mert dolgod van rajta. Ha nagyon fáradt vagy meg megkérheted írja ő, te meg diktálod! :D Lehet érdekes lenne! :)

Osvaldo Cavandoli 2009.10.21. 13:51:09

Először is örülünk, hogy rendbejöttél.
Öregedék mit szóltak P.Cs.-hoz?

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.21. 14:27:25

no, Zalán, jól van, tényleg beteg lehetsz, jobbulást :-))) Semmi sex a hétvégén, mi lesz veled apafej?

LuPuS 2009.10.21. 14:30:39

JOBBulást,bár ilyenkor elgondolkodom a kormányzás miatt BALulást, ezeket mindig keverem

Mindenkinek köszönjük a kitartást,hogy eddig is kibírták Zalán nélkül. :D

domdodom69 (törölt) 2009.10.21. 16:51:34

jelzem ez a pálinkás dolog tényleg hatásos tud lenni. antibiotikumként a tokaji aszú is használható. édesapám is ezt kapta a háziorvosától, mikor már nem volt több ötlet. aztán nem ez volt a megoldás kulcsa, de megjegyeztem, mint lehetséges gyógymódot :)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.10.21. 18:52:16

...imádom, hogy a pasik mennyire tudnak szenvedni... :)

teveee 2009.10.21. 20:51:49

huh,Zalán,komolyan a frászt hoztad rám. Azt hittem,már nem rendezetlen az életed (mint az enyém), és PolitoxiKomám sem vagy már.

aJeti 2009.10.21. 22:06:43

én meg voltam győződve róla, hogy találkoztunk vasárnap a Deák palota bejáráson, erre kiderül, hogy nem is.
vagy mégis te voltál ott szürke trottyos sapkában?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.22. 08:18:21

Semmi "Köszi, hogy aggódtatok értem"?! Na mindegy mi már csak ilyen hülye mazochisták vagyunk:-)

Én már teljesen kétségbe voltam esve, na de ez meg az én problémám:-)

Jabbulást Zalán!!!!!!!

@Osvaldo Cavandoli: már találkoztak vele, amikor Zalán elvitte a kis családi összputtyra!!!!

sing-lee 2009.10.23. 09:35:56

A pálinka tényleg jó megfázás ellen. Én egy hónapja minden nap iszom és nem vagyok megfázva.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása