Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.17. 09:01 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Dugás helyett önmegtartóztatás

Megvolt az első komolyabb önmegtartóztatásom. Haverokkal elmentünk este egy kicsit piálni. Volt a társaságban néhány új arc, új barátnő, és a barátnőik.

Na persze a régi ösztön egyből megmozdított, és elkezdtem dumálni az egyikkel. Éjfél körül már ott jártunk, hogy haverjai a biztonsági őrök a koliban, és be tudunk menni probléma nélkül. Én meg mondtam, hogy az én lakásom is üres, oda is tudnánk menni. Aztán megbeszéltük, hogy még egy bombát lenyomunk, és indulhatunk is. Elmentem a pulthoz, aztán ahogy megkaptam az energiaitalokat, félig részegen, egyszerűen megléptem a helyről. Hazáig sétáltam, közben megittam mindkettőt, és egy kicsit tényleg szar érzés volt, hogy most majdnem megdugtam megint egy idegen csajt. Persze az jó lett volna, csak az, hogy Pultos csajjal mostanában milyen jó, és hogy mennyire szarul esne neki már csak a csacsogásunkat is tudnia. Valahogy sosem tudtam komolyan venni ezt a hűség dolgot, de ez talán most változik…

 

52 komment

Címkék: szex buli pia hűség önmegtartóztatás pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr91385867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.09.17. 09:06:22

Ilyen érzésem,már volt nekem is.Komoly kapcsolat és megjelent az Ex,de én feláldoztam magam az emlékeknek.

Zalán azért a telefonszámát elkérted vagy jelölted a Facebookon,mert most ez a divat ...:D

domdodom69 (törölt) 2009.09.17. 09:20:29

Azért kíváncsi vagyők, hogyan tovább. Mert most jólesett jófiúnak lenni, mert minden jó. De lesznek majd időszakok, amikor nem olyan jó. És akkor?

Styxx 2009.09.17. 10:31:48

Az energiaital mentett meg. Ha félrészegen még egy vodkát rendelsz, akkor most lehet, hogy a "Mea culpa" c. posztot olvanánk:-)

De kétségkívül fejlődsz. Már ha a monogámia felé vezető, kísértő dögös csajokkal övezett rögös úton való kanosszajárás fejlődésnek minősül.

Kicknick 2009.09.17. 10:54:17

Na majd megbánod. Először ez, aztán meg már nem is esik annyira jól, hogy fűzzed őket, mert megkomolyodsz.
Aztán kijössz a gyakorlatból és ha egyedül maradsz, majd nem tudod hogyan is kezdj bele újra...
Na akkor fogunk olvasni Zalán horgászélményeiről az Alpokban :)

retroflexus 2009.09.17. 14:29:38

Hülyeség. A másvilágon majd az orrodra húzzák az ilyent. Meg közben biztos a csajodba is beleverte valaki más a napi betevőt...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.17. 15:34:19

@retroflexus: undorító vagy.

Végre Zalán! Ez igen. Most kapsz egy baráti vállon veregetést. Én is büszke vagyok rád. Melyikünk gondolta volna, hogy P.Cs. ezt fogja kihozni belőled.

retroflexus 2009.09.17. 16:13:53

@Incifinci: figyelj már, mit gondolsz, aki pultos, az miért ezt a munkát végzi?? mert vagy egy kis mellékes kereset, ha lecidáz egy félrészeg vendéget, vagy a raktárban megrakják, mint kisdobos a tábortüzet, ne izélj már...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.09.17. 16:20:51

@retroflexus: Szerintem is Incifincinek van igaza. Ne magadból indulj ki!

laszy001 · http://www.autostat.hu/ 2009.09.17. 16:44:11

Én is sokáig így voltam, aztán találkoztam a mostani barátnőmmel, és minden megváltozott. Komolyan, mint a filmekben, soha nem hittem volna, hogy hűséges tudok lenni egy lányhoz, és még kevésbé azt, hogy szerelmes. Már lassan öt éve vagyunk együtt, két éve együtt is lakunk, és minden tökéletes. Ez az érzés szerintem mindenkinél eljön egyszer, kinek előbb, kinek utóbb.

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.09.17. 16:53:41

@retroflexus:
A templomkórus büféjében is van egy pultos lány. Nem hinném, hogy olyasmiket csinálna.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.17. 17:29:56

@retroflexus: Arról nem is beszélve, hogy június közepe óta már nem pultos a Pultos csaj, csak itt valamiért Zalán még mindíg így hívja - hiszen diplomás és akkor kapott jó állást. Talán azért nem nevezte át, hogy az ilyen alakok is tudják követni a sztorit, mint Te - ha tudnának olvasni.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.17. 17:33:33

@retroflexus: Ajánlom figyelmedbe a 2007.07.05.-i posztot.
Két körből kimaradsz :-)

Styxx 2009.09.17. 17:35:55

@Ádám72:
Értelek, igényes vagy, jó is ez így, de hagyjuk már szegény retrot, kell egy ilyen tag is a csapatba.

Inkább játsszuk azt, hogy milyen diplomája lehet p.Cs-nek?

Szerintem vendéglátóipari főiskola:-)

snoopy.b 2009.09.17. 17:51:09

Nahát, tegnap még SassyGurl-el értettem egyet szerelem kérdésben, de a végén még meg kell változtassam a véleményem. :)) Igaz ez az egy még nem jelent semmit. Ki tudja mi lesz, ha megint kopog a szomszéd csaj.

@retroflexus: minden fodrász csaj hátul a raktárban kiegészíti a keresetet, minden ruhaboltos csaj segít ruhát próbálni egy kis mellékesért és minden taxis csaj extra benzinpénzt kap, minden kalauz csaj, buszvezető csaj...
Tudnék még olyan baromságokat sorolni amit te is írtál. Igazából a kommentedben kell csak kicserélni a foglalkozást és máris kész a hülyeség.

@Styxx: Szerintem közgazdász diplomája van.

retroflexus 2009.09.17. 18:02:55

@Styxx: szerintem szociális munkás diplomája van, azzal tudott érvényesülni pultosként is pár ezresért...

Hepciás 2009.09.17. 18:24:35

@Styxx:
ELTE Elméleti fizika, Phd Oxford. Stephen Hawking jobbkeze.-)

SassyGurl 2009.09.17. 18:43:59

@LuPuS: facebook.... engem is jelölgetnek, de inkább olasz és török pasik :)) jókat röhögök a tökfejeken :)

SassyGurl 2009.09.17. 18:47:35

@Styxx: mintha említette volna Zalán, szerintem bölcsész a lány :)

SassyGurl 2009.09.17. 18:48:06

Zalán ez már fejlődés....ellenálltál, büszke vagyok Rád. :)

Styxx 2009.09.17. 19:03:01

@SassyGurl:
De nem az a tarisznyás szabású:-)

SassyGurl 2009.09.17. 19:05:37

@Styxx: dehogy, inkább egy dögös kis barnát vagy vöröset tudok elképzelni, gömbölyű fenékkel és mellekkel. :)

retroflexus 2009.09.17. 19:35:49

púpos gebe, lóg a cigi a szájából, büdös a szája, szőrös a nunnája és ragacsos a nap során összegyűjtött spermától. :)

Melia Manna (törölt) 2009.09.17. 19:48:59

"Vigyorgott, és kérdezte, hogy melyik az, a fekete bögyös, mert az illik jobban hozzám."
írta Zalán nem is olyan régen.

Melia Manna (törölt) 2009.09.17. 19:51:44

A következő mondat pedig úgy kezdődött, hogy "Mondtam hogy igen".

Melia Manna (törölt) 2009.09.17. 23:29:36

@retroflexus: Ki tudja? Lehet tücsök... vagy cicus, nyuszómuszó, esetleg cuncimókus. Szerintem a kincs és életem ki van zárva, a drágámmal együtt. De tényleg nem tudom, erről eddig még nem esett szó. :)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.18. 08:05:13

@retroflexus: Ne haragudjál már, de te mivel foglalkozol, hogy ennyire vered itt a nyálad, meg lenézed a csajt?
Szerintem nem lehetsz egy agytröszt! Nagyon ráérsz vége van a bodzaszezonnak?

retroflexus 2009.09.18. 08:08:35

@Bogi24: nem tudom miért vagy ennyire ellenséges. A leírtak alapján előttem egy kocsmaribanc képe bontakozik ki, szerintem nem csalnak a megérzéseim...

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.18. 08:17:35

2009.06.12.-én kelt bejegyzés szerint: "Beszarás, nem is tudtam, hogy van diplomája. Mondjuk valami bölcsész cucc, de akkor is. Furcsa egy sznob paraszt dolog, de valahogy máshova került így a fejemben. Talán az egyenrangúbb lenne rá a megfelelő kifejezés? A lényeg, hogy nem tudom már csak egy hülye picsának nézni."
Az pont megfelelő egy hírszerkesztőnek. :-)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.18. 08:19:12

@retroflexus: A Te beírásaid alapján pedig egy recskázó kis gyökér képe bontakozik ki előttem. Ezt színtiszta barátságból írtam, egyáltalán nem ellenségesen :-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.18. 08:27:24

@retroflexus: Ezt váltod ki belőlem, az ilyen beszólásaiddal. Én úgy vagyok az emberekkel, talán naivan gondolkodom, de addig amíg nem tesz valami olyat, a szemem láttára, addig normális emberként kezelem. Mégis hogy lehet így emberi kapcsolatokat teremteni, hogy valakinek azt kell bizonygatnia, hogy pultos létére nem szopott le senkit a budin, hogy te rendes nőnek tartsad? Szerintem ez butaság, ilyeneket csak buta emberek mondanak.

Na kábé ezért vagyok veled ellenséges, mert mindig csak ilyen felháborító kommentjeid vannak, én személy szerint nem is szeretném, ha az én blogomba kommentelnél, mert valószínű olvasás nélkül törölném, ahogy meglátom a nevedet, mert mindig csak felhúzol.

retroflexus 2009.09.18. 08:56:45

@Bogi24: attól, hogy valaki pultos valaki, nem azt jelenti, hogy nem rendes. ahhoz az élethez hozzá tartozik néhány olyan dolog, ami mondjuk más munkahelyen nem jelent problémát. nekem is volt már dolgom nem egy ilyen pultossal, semmi problémát nem jelentett, sőt!

LuPuS 2009.09.18. 09:08:02

@SassyGurl: nekem pont nem kell a Facebook ,elég az iwiw,de tudom az már nem divat

Anno milyen menő volt jelöltelek az Iwiw-n,ma kor udvarlása üzentem a facebookodra
Változik a világ,maradnék hagyományos :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.18. 09:09:25

@retroflexus:

"figyelj már, mit gondolsz, aki pultos, az miért ezt a munkát végzi?? mert vagy egy kis mellékes kereset, ha lecidáz egy félrészeg vendéget, vagy a raktárban megrakják, mint kisdobos a tábortüzet, ne izélj már..."

"attól, hogy valaki pultos valaki, nem azt jelenti, hogy nem rendes. ahhoz az élethez hozzá tartozik néhány olyan dolog, ami mondjuk más munkahelyen nem jelent problémát. nekem is volt már dolgom nem egy ilyen pultossal, semmi problémát nem jelentett, sőt!"

Na most akkor hogy is van ez?
Az előző kommentben azt állítottad, hogy a pultos szakma egyenesen arányos a raktárban való keféléssel.

NE figyelj ne is válaszolj....túlteszem magam rajta, elsiklok felette, és mindenki mehet a dolgára, vagy bodzátszedni!

retroflexus 2009.09.18. 09:20:58

@Bogi24: most ez a bodza szedés honnét jön? mit akarsz ezzel mondani?

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.09.18. 09:22:34

@Bogi24: Hagyd már Bogi. Le kell kakilni a kis disznóparéjt :-)

broáf 2009.09.18. 09:30:01

retro, ebben a blogban csak Zalán lehet közönséges és szókimondó. Ha kitartó vagy, akkor a többiek kezdeti ellenségeskedése lassan rajongásba csap át. Így megy ez.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.18. 09:49:45

@retroflexus: na idefigyelj te büdös bunkó! Én is voltam pultos és pontosan tudom, hogy milyen a te fajtád. Te a saját .... is megbasznád, csak legyen kit a farkadra húznod, mert igen pontosan olyan vagy mit amilyennek Ádám leírt. Kis répáját húzogató, túrórudis, kielégületlen bunkó.( Tudom, majd most megint megkapom, hogy mert milyenek vagyunk mi emberek akik csak így itélkeznek, de megint hozzá tenném,ha így étélnek meg vkit a munkája miatt, akkor igen is Ő is megvédheti magát)
Akkor most elmondom, te bunkó hogy ez hogy is működik normális esetben. A pultos, nem a raktárban való kúrásért kapja a plussz borra valót, hanem pontosan azért mert nem adja oda magát a pasiknak, viszont ők meg pontosan azért nyomatják a borravalót, hogy majd hátha. Ha lefekszel a vendéggel, akkor már nincs titok és nincs borravaló sem. Csak a bélyeg, hogy nekem már megvolt!

Osvaldo Cavandoli 2009.09.18. 09:50:20

Remélem nam haragszol meg érte Bogi és természetesen minden bántó szándék nélkül írom. Beleolvastam a blogodba és egy kis hasonlóságot véltem felfedezni közted és P.Cs. között.
Szerinted?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.18. 09:50:33

Bocs mindenkitől a hangvételért, de bepöccent az agyam.
BOCSI!!!

retroflexus 2009.09.18. 12:04:08

@Incifinci: ok, megbocsájtok! hol voltál pultos? lehet, h már összeakadtunk? ha érted mire gondolok...

Kékasszony 2009.09.18. 16:51:33

Ne bántsátok szegény retrosuttyót! Nem elég, hogy mindennőqrva, még a gumizsuzsi is kiszállt előle az ablakon Utolsó reményként kisfröccse mellett pultosnéni után sóvárgott, de az fejbevágta egy teli hamutartóval, ezért most elátkozza mindet. Inkább dobjunk össze egy kis aprót, hogy megvehesse gumiklárit, talán ő lassabban repül, és ismét szép lesz az élet :)

Kékasszony 2009.09.18. 19:13:04

@Bogi24: abszolút beillik a képbe
:-DDDDDDD

retroflexus 2009.09.18. 19:33:34

@Bogi24: @Kékasszony: Ti nagyon eltévedt sunák vagytok, meg valami hiány miatt úgy látom, hogy az agyatok is zizeg! Segítsek valamiben??

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.18. 19:52:48

@retroflexus: Csak nevetünk rajtad. :) ne húzd fel magad!

retroflexus 2009.09.18. 20:09:03

@Bogi24: nevess csak te kiéhezett vulva... :)

SassyGurl 2009.09.18. 21:30:27

@LuPuS: facebook arra jó, hogyha van külföldi ismerősöd, akkor könnyűszerrel meg tudod találni (majdnem mint myspace-en).

a katona fehérben 2009.09.29. 17:31:42

retroflexus a hónap kommentelője, pedig még nem is olvastam egy csomó bejegyzést. Baromi jól szórakozom rajta, de még jobban a reakciókon. "Olvasatlanul fogom törölni a kommentedet" LOL, ezt aztán megkeserüli, kb. mint a "lerajzollak és összetéplek" az oviban, fantasztikus :-)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása