Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.09. 13:17 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Barátkozás

Kialudtam magam, és minden rendben van. Este jön át a Pultos csaj. Azt mondta, hogy elmenne velem valahova, esetleg üljünk be egy kávézóba, vagy találkozhatnánk a beavatós barátnőjével. Nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet, a Balatonon piásan mintha féltékenykedett volna a csajra…

Viszont voltam ma a könyvelésen, mert muszáj volt. Hát, úgy tűnik, hogy Kis Édes és az új csaj, akit régebben megdugtam, elég jóban vannak. Faszom. Ebből még lesz kavarás.

 

8 komment

Címkék: csaj este barátnő új pultos csaj kis édes beavatós


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr761370523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aya 2009.09.09. 14:07:28

Újra izgalmak! :))))

domdodom69 (törölt) 2009.09.09. 15:29:24

alapvetően borzasztó naív vagyok, de most azért felmerült bennem a kamu sztori lehetősége... bár azt meg magamról tudom, hogy az élet bizony néha tényleg a legjobb rendező.

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.09.09. 15:46:33

@vagyok, aki vagyok...:
Jaj Kedves, ezt a kört már megfutottuk. Valaki bedobta a csontot, hogy valójában nyiregyházi pedagógus a blogíró, vagy valami ilyesmi. De hát nem teljesen mindegy, ha jól ír? Ehhez a bloghoz, mint megannyi máshoz, hit kell, a tények másodlagosak. Mint ahogy Zoltán Atya szokta mondani:- hát nem mindegy, ha valójában egy megesett lány zabigyereke, akit egy jámbor ács a nevére vett, ha milliárdok szívében fellobbantja a szeretet fáklyáját?!

Meléna 2009.09.09. 18:36:03

Nincs annál veszélyesebb, mint két kavaró nő.:)

LuPuS 2009.09.09. 20:34:55

Az élet a legdurvább rendező,életem egy példája

kedves barátom megnősül,a felesége egy tündér régóta ismerem,bejelentés az plgári esküvő helyszínéről.....
Részemről teljes pofa és állszerkezet leszakadás.
Jelzem a barát feléte nem ennek ígyjó vége .Ne aggódj aki összead minket a leendő feleségem egyik legjobb barátnője.
A csattanó ők esküdtek én meg mosolyogtam ,mert én voltam az aki előtte meg______-az anyakönyvvezetőt.

A történet tanúsága,itt is:Mindig a NŐ-k,a hibásak.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.10. 09:16:56

@LuPuS: persze mindig a nő a hibás, nem az aki ezzel is meg azzal is sexel?!

Kicknick 2009.09.10. 11:11:09

@Incifinci: persze hogy mindig a nő a hibás. Férfiként legalábbis úgy néz ki :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása