Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.01. 09:20 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Téma megint

Szombat óta nem hallottam a Pultos csaj felől. Hívtam naponta kétszer, de nem vette fel, és nem is hívott vissza.

Nem akarok túl rámenősnek látszani, mert ha emlékszik a szombati dolgokra, tudatosulhat benne, hogy igaza van.

Küldtem neki egy mms-t, egy kinyújtott nyelves fotómmal, mert hogy imádja a nyelvem. Gondoltam, ez fasza lesz, de most már érzem, hogy inkább csak balfaszság volt. Főleg, ha mondjuk éppen azon agyal, hogy szakítson velem. Már megint ez a témám…

 

17 komment

Címkék: fotó mms nyelv szakítás fénykép pultos csaj szakít


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr721351961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.01. 09:32:20

"Nagyobb baromnak érzem most magam, mint amikor azt hittem, hogy dobott a Pultos Csaj. Mondjuk kicsit ambivalens, mert a lényeg, hogy nem akart dobni.." - Zalán ne képzelegjél már, várd meg mi lesz belőle. Basszus jobban agyalsz mint egy nő:-D
Biztos azért neki is időre van szüksége, hogy megeméssze ezt a falatot. Én se örülnék neki, ha a kúrópartnerem mással kis kúrogatna, akkor meg minek tart engem.....

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.01. 10:21:39

Édes Istenem:D nem röhögök:)

Nekem küldenél ilyen mms-t akkor is kirúgnálak, ha addig eszembe se jutott volna:) Ennél már csak az a jobb ha valaki a farkáról küldd egy képet....tényleg azt nem szereti? Küldjél már egyet arról is!:)

SassyGurl 2009.09.01. 10:22:14

@Incifinci: Zalán úgyis akkor fogja majd megbánni a viselkedését, ha már elvesztette P.CS.-t, csak akkor már túl késő lesz...
Miért van az, hogy a férfiak mindig akkor kapcsolnak, ha már elveszítették a Nőt?

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.09.01. 10:26:21

Zalán: lúzer vagy. Ha szükséged van P.Cs-ra, akkor kezdj el nagyon teperni nála és ne legyél önző. Ez hülye felfogás: "nem hívogatom gyakrabban, mert akkor tuti rájön, hogy igaza van..." Ééés??? Te keverted magadnak a szart, hát evickélj ki belőle! Ha hosszabb távra tervezel vele, akkor mondd el neki, hogy őt szereted és a másik csaj csak dugás volt, nem érdekel.
Ha ezen képes túltenni magát, akkor örülj, mint majom a farkának. Ha nem képes rá, akkor meg szállj magadba. BENNED VAN A HIBA!

@Incifinci: Szerintem P.Cs. erőteljesen fontolgatja, hogy szüksége van-e egy olyan kapcsolatra, ami eléggé ingatag talajon áll...

showsawraw 2009.09.01. 11:39:40

Én bombáznám továbbra is a helyedben, elvégre nem neki kell most bármit is bizonyítani. Ez a fényképötlet mekkora elvetélt ötlet volt!Valahogy nem csodálkozom hogy nem repült a nyakadba. Menj el a munkahelyére,lepd meg, (de ne egy szobakulccsal, mint a többet nem dugok a mi ágyunka hanem egy motelében -jelképpel)

domdodom69 (törölt) 2009.09.01. 14:14:59

Nem ártana tisztázni először is néhány dolgot. PCS szexpartnerként, vagy "hivatalos" barátnőként van jelen az életedben? És ő is úgy tudja, ahogy te? Mert alkalmi, avagy rendszeres szexpartner esetében gondolom nem elvárás a szexuális hűség sem. Egy kapcsolatban pedig nem árt tisztázni ezeket a kérdéseket.

KR_ 2009.09.01. 15:00:31

@Bogi24:
Na erről beszéltem...
Szerencsére P.CS. nem Te vagy :DD

Szerintem a kézzel kivágott rózsaszin szivecskéken kívül és a térden állva átadott vörös rózsán túl is vannak ajándékok...

Miért ne örül(het)ne neki?!?!
Zalán nem egy művészlélek, hanem egy őrült pasi, ha nem ilyen ajánédkot küldene, nem így viselkedne az lenne a baj :D

Zalán : Függetlenül a fentiektől tényleg sok az agyalás... nem illik hozzád!

Fiorentina 2009.09.01. 16:26:30

Még szép, hogy nem veszi fel a telefont, én már régen kiheréltelek volna a helyében....

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.01. 16:37:28

@KR_: Hú de nagy az összetartás. Ez biztos valami látatlan kötelék a férfiak közt. Gondolom ha nyársrahúzná a pultoscsajt és aztán megenné, te azzal is tökéletesen egyetértenél. Húzd már vissza a nyelved!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.01. 18:12:38

@SassyGurl: Személy szerint már akkor se kapcsolok, legyintek magamon és az élet megy tovább.

KR_ 2009.09.02. 11:24:13

@Bogi24:
Ez erről szól!

Miért akarnánk mást?!?

u.i. nem válaszoltál a kérdésre :D

m.gray 2009.09.02. 18:22:08

Hmmm. Hát érdekes lenne tudni, hogy Zalán hány éves. Mert úgy viselkedik néha, mint egy 16 éves kamasz egy lányregényből. "Jujj nem veszi fel", "jujj mivan ha ki akar dobni"...
:DDD

Kedves Zalán, nyakig benne vagy. Vagy kénytelen leszel bevallani magadnak is, hogy ez a nő kell (és akkor úgy is viselkedni vele), vagy kénytelen leszel kidobni, és folytatni az egyéjszakás bebasztam-betéptem-buliztam-kocsiba/hátsószobában szopattam életmódot folytatni. ;)
Hajrá persze, bármelyiket is választod :D.

jozsefh2 2009.09.02. 19:09:40

@HV: 27 éves...

@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): lehet elsétálsz a jó dolgok mellett...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.02. 21:28:08

@jozsefh2: Az igaz, de ha csak akkor kapcsolok amikor már elment a hajó, akkor nem vergődöm. Volt rá elég példa sosem jöttem ki győztesen. Úgyhogy legyintek, és nem csinálok hülyét magamból.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása