Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.28. 09:42 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Szájbaverés

Tegnap buli volt. Házibuli, de a nappaliban rendesen egy diszkó volt berendezve. Volt a csillár helyén egy gömb, meg dj-pult a sarokban.

Az este folyamán, mikor éppen nem volt kivel beszélgetnem, elindultam a dj gyerek felé, gondolom hogy kérjek egy számot, vagy ilyesmi. Már majdnem odaértem, mikor kiabált, hogy ne menjek tovább, várjak egy kicsit. Aztán ráhajolt a keverőkre, vagy mi a faszomok azok, kis idő múlva felegyenesedett, és kérdezte, hogy mi van. Mondtam, hogy semmi, csak úgy kószálok, aztán felemelkedett mellette egy csaj is. Elkezdtem röhögni, aztán elnézést kértem a zavarásért, elvettem tőle egy cigit, és visszamásztam a kanapéhoz. Az este még összetalálkoztam a csajjal, kint az udvaron. Tűzet kért, de mondtam, hogy sajna nem cigizek. Azt hitte, le akarom rázni, de megmagyaráztam, hogy azt a cigit amit látott, éppen a barátjától nyúltam. Mondta, hogy nem a barátja, és hogy több nem is volt köztük, csak neki bejönnek a zenészek, meg a srác amúgy is olyan macsó…

Elkezdtem egyből mozgolódni, és mondtam, hogy az király, nekem is van egy rockbandám, és kurvára bírom, ha nem kell a csajoknak hülyeséget beszélnünk, amikor úgy is mindketten tudjuk, hogy mit akarunk egymástól. Vette a lapot, és egyből mondta, hogy bocs, de most nem fog leszopni, túl fáradt hozzá.

Elkezdtem szétnézni, hogy akkor hova a picsába húzzak el, amikor rávágta, hogy de, mégis szívesen megcsinálná nekem, kíváncsi, hogy mim van.

Hátrébb, a kertben „csinálta meg nekem”, annyi érdekessége volt csak, hogy a végén nem a szájával fejezte be, hanem inkább csak beleverte a félig nyitott szájába és a nyelvére.

Utána nem volt bűntudatom, ma simán elkapnám a pultos csajt is, ha itthon lenne…

 

8 komment

Címkék: zene dj szex buli szopás diszkógömb


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr111273046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Osvaldo Cavandoli 2009.07.28. 09:51:36

A poszt címéről azt hittem, hogy valami verekdés volt. Sőt még a poszt elején is. Hogy a DJ nem játszott le valamit, vagy beszólt.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.28. 10:12:55

Én valahogy már az elején sejtettem, hogy itt cumiról lesz szó:-D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.28. 10:16:30

Hát igen, én is azt hittem, hogy Zalán lebukott a legutóbbi turpissággal a Nyárisrác előtt, aztán az beváltotta fenyegetését.

Annak ellenére, hogy nem így volt érdekes poszt ez is. Kíváncsi vagyok, milyen csaj lehetett ő, bár sejtem, hogy a kis kurva kategória, aki csak arra jó... ez abból jön le nekem, ahogy Zalán se magasztalta egy kicsit se... meg nem is írt róla semmit. Még csak olyasmit se, hogy nagycsöcsű, semmi. De tényleg, ez az "annyi érdekessége volt csak" annyira lealacsonyítja, mintha valami tucatáruról volna szó. Lehet így is van. Egy kicsit sem próbálta meg hősünk szimpatikussá tenni a csajt. Lehet azért, hogy megerősítse ezzel is magában, hogy nincs miért bűntudatot éreznie? Szerintetek?

a katona fehérben 2009.07.28. 10:46:05

@Kree: Te éreznél bármilyen tiszteletet olyan iránt, aki csettintésre térdepel?

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.28. 11:00:06

@a katona fehérben: Jó persze, de a többiekkel se volt nehezebb dolga, és azokról valahogy mégis többet írt... Bár ki tudja, lehet tényleg ez a csaj volt a leginkább könnyűvérű. Sőt! Lehet Zalánnak minden hétre jut egy ilyen, csak ezt a csajt emelte ki nekünk :)

domdodom69 (törölt) 2009.07.28. 15:20:24

Talán én emlékszem rosszul, de a blog kezdetén mintha nem lett volna azért ennyi esemény. Lehet, hogy csak az olvasókat akarja kiszolgálni? Végül is mindegy, egészségére mindkét verzió.
Amit én nem értek, az a lányok hozzáállása az eseményekhez. Reménytelenül öregnek tűnök. Én még annak idején úgy kezdtem a "pályámat", hogy hamarabb volt lefekvés, mint orális szex.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.28. 16:35:13

@vagyok, aki vagyok...: Ezen elmosolyodtam. :)

Ez szerintem vérmérséklet függő. Én speciel le sem fekszem valakivel, ha hajlandó orális szexre, vagyis de....egyszer.:) Viszont van olyan barátnőm aki megcsinálni megcsinálja, de magának már nem engedi. Mert nem tudja elengedni magát abban a helyzetben. Szerintem ez régen sem volt másképpen, vagy csak szégyelősebbek voltak az emberek, és nem beszéltek róla. És ha nem kéred .....

SassyGurl 2009.07.29. 23:39:22

@Osvaldo Cavandoli: valahogy nekem rögtön az orál ugrott be :DD
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása