Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.05.08. 09:41 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Jel és kettős rábaszás

Éppen a Pultos csaj lábai közt ügyeskedtem egy flakon tejszínnel, amikor jött egy üzenetem. Mivel elfoglalt voltam, és gondoltam, izgalmas is lesz, felolvastattam vele.

Kis Édes írt, hogy miért nem reagáltam semmit, talán nem ezt akartam? Kurvára nem értettem, de a játéknak egyből vége lett. 

Miközben bugyit keresett, hogy elmenjen zuhanyozni, elkezdtem egy sms-t fogalmazni a Kis Édesnek, hogy óvatosan kiderítsem, miről beszél, amikor felhívott. Én meg mivel nagy nyomkodásban voltam, fel is vettem.

Van valami névre szóló fakkja mindenkinek, és belerakta az enyémbe a levelét. A hangjából ítélve kicsit piás volt, de még így is megjegyezte, hogy reméli, jól érzem magam a csajjal, akinek a hangját hallotta, és örül, hogy ilyen hamar vigaszra találtam.

Most délelőtt elolvastam, mit írt. Kábé annyi, hogy lehetek a szeretője, és majd meglátjuk, hogy kialakul-e belőle valami. Viszont ezt már jól elbasztam, ahogy érzem.

A Pultos csaj viszont annyira aranyos volt, sajnálom, hogy megint bántottam. Mondtam neki, hogy egy régi csaj volt, csak félbe maradtak vele a dolgok. Erre leintett, hogy nem tartozom neki magyarázattal, hiszen nem a barátnőm, nem vagyunk senkik egymásnak, csak az időnket töltjük, és jól érezzük magunkat együtt. Annyira látszott a szemében, hogy valami cáfolatra vár, én meg kurvára nem tudtam mit mondani. Összekuporodva aludt mellettem, de legalább nem fordított hátat.

 

22 komment

Címkék: szex dugás tejszínhab nyalás orális pultos csaj kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr331101261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamila 2009.05.08. 10:05:57

Tanulság?
Soha ne add oda a telefonod senkinek. Szegény pultos csajban biztos egy világ dőlt össze. (Én a helyedben inkább rá fordítanám minden időmet. Kis édes inkább egy hülye pí... Miért akarsz másodhegedűs lenni?)

citromba harapott lány 2009.05.08. 10:36:02

@Tamila: abszolút egyetértek, de ez női hozzáállás, a pasiknak viszont mindig az kell, amit nem kaphatnak meg.
Zalán: nem nagyon tudom elhinni, hogy van ilyen szerencsétlen ember, mint te, már bocs:) Ha mégis igaz ez az egész, akkor viszont keress egy értelmes harmadikat, mert a pultos csaj téged kurvára nem érdekel, viszont ő beléd van zúgva; a másik meg, ha mégis összejönne, tuti, hogy megfingatna rendesen, mert olyan típus...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.08. 11:02:50

@B. Zalan: Inkább egy folytatásos teleregény, ami folyamatos írás alatt áll:-) De én tényleg nem értelek! Az addig vili, hogy odáig vagy meg vissza Kis Édeskéért, de mire számítasz mi lesz ezek után?! Még ha ki is dumálod magad ebből a hülye szituból:-) akkor is! Majd megbékél, össze járogattok, találkozgattok sutyiban. Na és? Akkor már nem fognak érdekelni azok a csajok akiket bárhol bármikor megdughatsz?! De hogy nem!!!( ezzel nincs is semmi baj ez a véredben van, ahogy olvasom és ez a szimpi benned) Figyeld meg milyen kiábrándító lesz egy idő után amikor már együtt lesztek a Kis Édessel és majd folyamatosan számon fog kérni( amihez aztán abszolúte de semmi joga nem lesz) meg rinyálni fog ha éppen abban a pár órában nem érsz rá amit ő szabott neked. Hihetetlen, hogy így elcsavarta a fejed. Mindenféle kisiskolás levelecskékkel, meg lopott csókokkal. Mint valami tini szerelem:-))) Félreértés ne essék én drukkolok, csak csodálkozok?! Na, szép napot! PáPá

Tamila 2009.05.08. 11:09:13

@B. Zalan:
Szerintem vidd ágyba gyorsan kisédeskét, aztán már úgyse lesz olyan izgi. És most azon gondolkodom, hogy melyik film lenne a legmegfelelőbb.

a katona fehérben 2009.05.08. 11:27:09

@B. Zalan: Jósolni nem tudok, pláne nők viselkedéséről nem, de egy kiszámítható fordulatot előre megmondhatok: mivel láthatóan egyre látogatottabb a blogod, a lányok valamelyike előbb-utóbb rá fog bukkanni magától vagy egy ismerőse ajánlására. És akkor lesz nemulass.
(Az "anonim", a "népszerű" és a "személyes tematikájú" blogjellemzők közül bármelyik kettő hosszú távon automatikusan kizárja a harmadikat ebben a csepp országban. Van tapasztalatom a témában.)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.05.08. 11:42:59

@a katona fehérben: He-He-He! Hát az valóban érdekes egy szitu lenne?!:-)))Leginkább Kis Édes arcára lennék kíváncsi a monitor előtt:-)))Sokkot kapna( a felismerés tudatától), majd áttrappolna Zalán asztalához, lesöpörne mindent ami rajta van és kétségbe esetten számon kérné, hogy vele, hogy merte ezt tenni és különben is, Ő nem is egy olyan lány aki ilyennek bedől. A pultos csaj jó fej lehet, ő ezen sem lepődne meg és még ha fájna neki akkor sem hisztizne. Csöndben nyalogatná a sebeit( gondolom én, de hát kitudja?!)

Tamila 2009.05.08. 11:46:36

Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy mit szólna mindehhez Kis Édes pasija. Mert ugye állítólag van neki. De minek? :)

ashland 2009.05.08. 11:49:46

nekem kis édes annyira kibaszottul unszimpatikus, h leírhatatlan. a kapcsolatotoknak -így a leírtak alapján- semmi esélye a pozitív kimenetelre. már látom magam előtt a szituációt mikor beleszeretsz és megkéred h hagyja ott a pasiját ő pedig... na mindegy. bocs, csak rossz tapasztalat.

m.gray 2009.05.08. 12:28:49

Ember! Önbecsülés, mint olyan mond vmit? Azé' oké, hogy bele vagy zúgva a Kis Édesbe, de ez komoly? Lehetsz a szeretője és majd meglátjuk? Ez így mimár? Lecsekkol, és ha okés, akkor majd vált? Javaslom a szakítosblog GYIK-ból a "lián-effektus" tanulmányozását.
Amúgy meg, aki ilyen hozzáállású, az pont úgy fog lecserélni téged, ahogy most lecseréli a mostani pasiját rád, már ha lecseréli. Ha nem jön be a pultos csaj, tényleg keress egy harmadikat...

a katona fehérben 2009.05.08. 12:32:48

@HV: Én ezt makimajom-effektusként ismerem, már ha ugyanarra gondolunk, és azt hiszem, hogy igen, de sehol se találok GYIK-et a szakítósblogon. Linkot légyszi.
Amúgy ha jól ismertem meg Zalánunkat az eddigi posztokból, szerintem különösebben nem rázná meg egyik esemény sem a felsoroltak közül...

Blanche001 2009.05.08. 12:32:54

Kis Édes csak addig jelenti azt, amit, amíg meg nem kapod. Utána egykettőre visszaáll minden a régi kerékvágásba.

kung-fu candy 2009.05.08. 13:20:15

:) egy hete kezdtem el olvasni a blogot és visszamenőleg az összes post-ot megettem egy kicsit összevissza éjszakán. voltam már hasonló helyzetben, csak akkor én voltam a kis édes:) izgalmas egyben szívfacsaró. habár én nem teketóriáztam ennyit. mindenesetre kezdem azt érezni, hogy kicsit megfeneklett ez a dolog..

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.08. 15:01:26

Én Kis Édesre szavazok. Tudom, mindenki őt fikázza, de szerintem csak bizonytalan. Én is voltam már Kis Édes szerepében és fél év civódás után beadtam a derekamat és már lassan másfél éve együtt vagyok a saját "Zalánommal". Igen, hasonló temperamentumú, mint Zalán, de érdekes módon sosem volt hozzám hűtlen. Egy kapcsolatban kompromisszumokat kell kötni, anélkül nem menne. Zalánnak is fel kell adnia 1-2 dolgot/szokást az eddigi életéből és persze Kis Édesnek is. De ehhez az kell, hogy mind2-en akarják a dolgot. Különben nem éri meg. Jó fej lehet a pultos csaj is, de túlságosan megalázkodó. Kb. sosem lesz egy rendes kapcsolata sem...

fck 2009.05.08. 16:28:26

@Keysha:
Miért lenne megalázkodó? Szerintem kifejezetten okosan áll (pont nem áll) hozzá a dolgokhoz...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.05.08. 18:00:36

@fck:
Hát nem tudom. Szerintem ez nála nem okosság kérdése. Tudja, hogy Zalán csak szexelni akar vele. Viszont a pultos csaj szerintem többet szeretne tőle. És most már azt is tudja, hogy van más is a képben (de szerintem mindig sejtette valahol). Hiába kezdett "összecuccolni", tuti, hogy mindezek ellenére is keresni fogja. És ez megalázkodás. Szerény véleményem szerint.

nemuccaszoc 2009.05.08. 21:31:34

Amit te csinálsz öregem, ha ennek csak a fele igaz, akkor is nagyon tanulságos.

szexesbudapest 2009.05.09. 16:45:30

@Tamila: Szerintem a pultos csajt ez hidegen hagyja :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.05.14. 00:09:47

A Kis Édes pasijáról nem tudhatnánk meg többet? Esetleg nincs is, csak egy komoly kapcsi után nem akar semmi komolyat?

SassyGurl 2009.05.29. 19:03:59

Öreg hiba: nő kezébe adni a telefonod...

tboykaa 2009.09.08. 10:42:04

Ezt már én is beszívtam..pedig nem is voltam hibás a sztoryban...:(
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása