Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.03.11. 11:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Szakítás

Jaj, hát tegnap szakítottunk is. Nagyon gázos volt. Mondtam, hogy bocs, a szex tényleg nagyon jó, viszont semmink sincs egymás számára, nem is kellene az időnket vesztegetnünk, csak a testiség miatt. Vagy pedig csak az miatt kellene.

Mondta, hogy érti, igazam van, aztán kigombolta a nadrágomat, és úgy leszopott, ahogyan szokott. Gondoltam, ez olyan búcsúszex-féleség. De hiába csinálta kurvajól, valamiért eszembe jutott közben a Hupikék Törpikék főcímdala, és nem tudtam, hogy van tovább az „Ügyi Dulifuli Okoska” után. Mikor meg észrevettem, hogy elbambultam, rendesen koncentrálnom kellett, hogy végre el tudjak menni.

Na és utána volt igazán ciki, mikor elkezdett hozzám bújni. Nem értettem, hogy mi a fasz van, miért nem húz már el a picsába, amikor megbeszéltük. Ő meg biztosan úgy gondolta, hogy mivel leszopott, ki is békültünk, és folytatjuk a semmit, ahol abbahagytuk.

De még ha mondott volna valamit, hogy miért nem megy el, vagy tudja a faszom, de csak nézett, hogy most akkor mi van.

Aztán még egyszer elmagyaráztam, hogy nem akarom vele tölteni az időmet, akkor inkább rászokok a tévézésre. De ha szexelni akar, akkor viszont hívhat, mert az hihetetlenül jó vele, és olyan téren meg nem akarom elveszíteni.

Na és erre én lettem a geci, aki csak kihasználta. Baszki…

 

3 komment

Címkék: szex szakítás szopás pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr55991828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a katona fehérben 2009.03.11. 11:49:04

"Mi vagyunk az icikék, mi vagyunk a picikék, a hupikék törpikék." Nem tudom, mennyit segített volna, ha eszedbe jut :-) Amúgy meg nyilvánvalóan nem egészen normális a csaj, úgy tűnik, kizárólag szexen keresztül tud kommunikálni, adó és fogadó szemszögből is.

Szigfrid 2009.03.12. 08:28:04

Nem tudom eldönteni igaz-e, amit írsz. Nagyon meseszerűnek tűnik az egész:)
Ha tényleg igaz, akkor valszeg szimplán nimfomán a csaj.

SassyGurl 2009.05.29. 17:52:10

@Szigfrid: nekem is kicsit fabulának tűnik a dolog...de szórakoztat :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása