Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2010.01.12. 23:18 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Cafe Shop

A munkahelyen nem volt időm írni semmit.

Szóval karácsony után jöttek a bulik. Valahogy minden régi ismerősnek eszébe jutottam, én meg persze nem tehettem kivételt, mindenkinek igent mondtam. Aztán a szilveszter elég durvára sikerült. Előző nap már rápihentem, így este hattól másnap este hatig bírtam. Persze nem tisztán. Másodikát teljesen átaludtam, hétfőn meg indultam Londonba, ahol szintén ismerek egy elég szép kis társaságot, akik azt mondták, állják a sört, csak menjek.

Na, az a hét eléggé összefolyik. Londonban ritka szar idő volt, állítólag, amiből én nem sokat érzékeltem. Valahogy a hét második felében meg jött az ötlet, hogy Amszterdamban folytassuk az évkezdést.

Első este, amikor odaértünk, még szállásunk sem volt. Elmentünk szétnézni, az egyik haverom járt már ott, állítólag lomot is hozott már haza, és voltak emlékfoszlányai, hogy hol lehet drogot venni, meg hol vannak a kurvák. El is intéztük magunkat pillanatok alatt. Mikor már fel tudtunk állni, tovább indultunk, és mindenki vett magának egy csajt. Nekem egy néger kurva jutott, akinek közben végig azt próbáltam elmagyarázni, hogy mindig is kíváncsi voltam, milyen lehet a fekete csempe, rózsaszín fugával, és hogy ez csak egy vicc. De mivel én franciául egy kurva szót sem tudok, ő meg az angolomat nem értette, parttalan volt a beszélgetés.

Reggel elkezdtünk szállást keresni, aztán aludtunk este tízig, és megint elindultunk. Én az első alkalommal begombáztam, és onnan már emlékeim sincsenek. Azt mesélték, hogy úgy toltam a cuccot, hogy elkezdtek komolyan aggódni a többiek, vajon meddig bírom. Aztán megint elmentünk kurvázni, és én két csajt akartam egyszerre. Végül viszont kidobtak a helyről, mert az egyik lány állítólag magyar volt, én meg balhéztam, hogy magyar kurvát otthon is vehetek.

A visszaút Londonba valami borzasztó volt. előtte nem sokkal ébresztettek fel, hogy indulhatnánk lassan. Én a cuccaimat sem tudtam összeszedni, úgy segítettek.

Vasárnap még óvatosan szívtunk egy kis holland csokit egy pubban, ebéd után aludtam egy órát, este meg még besöröztünk. Hétfőn kicsit fájt a fejem, de semmi gond nem volt az úton.

Most meg nem tudok aludni, talán a fáradtság, vagy mellékhatások…

 

37 komment

Címkék: sör szex buli pub kurva gomba csoki stb... amsterdam cafe shop


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1001668102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2010.01.12. 23:23:16

Elolvastam újra, de nincs kedvem kijavítani, hogy nem a pubban szívtunk be, hanem csak ott fetrengtünk.

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.01.12. 23:26:33

Zalán, hogy Te milyen rendes vagy, még korrektúrázol is :D
Egész izgatott lettem, ahogy megláttam ezt a hosszú bejegyzést.
Szép kis történet :) Fekete csempe rózsaszín fugával, nah ez LOL! :D
No de mi van PCS-vel? Ennyire semmi? Azért ez is megérne egy bejegyzést.
Jó munkát holnapra Te memóriaharcos gombaszakértő :D

ASHTON @ asthon.blog.hu (törölt) 2010.01.12. 23:58:41

Baz neked volt ám jó 'ünneped'. Ha még legközelebb küldj már haza valamit ajándékbe a KLN-el. Érdekes sztori.. szeretem a karácsonyi és utáni ivászatokat igaz idén nem jött be, de jövőre pótolom.. vagy valami ilyesmi. Zalán mesélj a fekete csempe rózsszín fugával milyen volt.. te egy hülye vagy.^^ Bár lenék én is Építész-Alkohlista vagy Építész-Füves vagy mi a fene vagy te..

ASHTON @ asthon.blog.hu (törölt) 2010.01.12. 23:59:14

@lighthouse: Igen, én is kíváncsi vagyok a P.Cs.-re. Basztatok egyet búcsúzásul?!

váááá 2010.01.13. 00:05:17

ki az isten érti a férfiakat meg??? mire volt jó a kurvázás??? nem értem nemértemnmértemnemértemnemértem ÉS NEM IS FOGOM ÉRTENI!!!!!!!!!!

azajohanekedjo 2010.01.13. 00:40:41

Arra, hogy felejtsen.

Arra a legjobb a kurvázás.

aJeti 2010.01.13. 00:49:47

ügyes vagy. szép év van mögötted. hát még előtted.

ASHTON @ asthon.blog.hu (törölt) 2010.01.13. 04:55:08

@váááá: a kurvázás arra jó hogy el felejtse a múltat, főleg a p.cs.-t, de mindegy is.. ezt egy nő csak akkor érti meg mikor elmúlt 40-en.. Sok szerencsér az életbe.

LuPuS 2010.01.13. 06:36:20

A kurvázás,hogy egy családi anekdota:(JÓanyám és öcsém között):

-MÁR MEGINT ,ITT EZ A KURVA!-ordít jóanyám emelkedett vérnyomási szinten.
-A kurváért fizetni kell, Ő jön magától!.mondta öcsém nyugodtan.

Ezek után mi lesz Húsvétkor???

Csulánó (törölt) 2010.01.13. 07:47:10

Kam-ember, biztos az anyukád rántott csirkecombjából ettél sokat és rontottad el a gyomrodat! Sokat recskáztál a tv előtt, attól fájt a fejed. Remélem a szemüvegedre nem feküdtél rá!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.13. 08:52:46

jólvan, zalán élt, él, és élni fog! Már hiányoltunk, de P.CS. megnyugtatott, hogy jössz...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.13. 09:09:02

Na, akkor megvolt a kulturális városnézés...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.13. 09:26:12

Mégis mire jó a kurvázás egy harminckörüli faszinak? Dugni mindenki szeret...

le sourire 2010.01.13. 09:45:37

kurvázással semmi probléma:D élvezze csak.
amúgymeg: jhóféle évkezdés...:D
PCS meg úgy tűnik lelépett a színről....majd jön másik...
Jhó ismét olvasni Zalán!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.13. 10:32:10

Hogy hogy mire jó a kurvázás?Már a kérdés is hülyeség?!

Husom! te meg nem a fáradságtól nem tudsz aludni, hanem a mellékhatásoktól, de ne nekem kelljen már ezt elmagyaráznom....Te is tudod, jól, hogy mennyi ideig képesek ezek a szarok az ember szervezetében dolgozni:-) Néha jó, mert így elég teszkós tud maradni az ember:-DDDDD De ez igazából csak akkor tud jó lenni, ha után "töltesz", mert így marha szar lehet takarékon üzemelni....

Tittok 2010.01.13. 10:53:56

@Csulánó: Hozzá' má létre egy blogot amibe elnyomod napi 80szor, hogy a Zalán blogja kamu, és ő is kamu, és kamu az egész net, és hogy uh de kamu.
Légyszi, me így kiakasztó. És nevetséges.

Tittok 2010.01.13. 11:33:58

@Csulánó: Az senkit se érdekel, élvezi mindenki a kamublogot, én is.

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2010.01.13. 11:39:05

Zalán testvérünk igen élménydús lébőkúrán vett részt. Zoltán atya mesélte, hogy a Grasshopper Coffe Shophoz nem messze van egy hangulatos kis kápolna, bizonyára te is betértél oda, csak mivel picit összefolynak az emlékeid, most nem említetted meg.
@Csulánó: Csulánó testvérünk, kérlek szedd össze megad és folytasd a terápiát, irgumburgum, elvégre mégis csak férfi vagy, netán tévedek?

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2010.01.13. 11:57:22

@Csulánó: Én érzem magam szarul, hogy ismersz. Mellesleg ha nem lennél ilyen bamba fasz, látnád, hogy rajtad kívül már senkit sem érdekel a blog eredetisége. Ja igen, és le is tiltalak a picsába!

Probotector 2010.01.13. 13:54:24

Én meg megettem 2 kiló gombát, meg minden nap egy liter töményet, mellé meg egy szemeteslapátnyi kokaint szívtam egy busznyi kurva seggéről.... Bazz ezzel vagánykodni..... 17 éves hüjegyerektől is ciki.....

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.01.13. 14:02:41

Megláttam a posztot, lemerevedtem,
27 egész mondat ZALÁNtól?!?!??? :)

Köv meglepi, Z. kétszer is kommentelt!!!!!! :DDD

jjjaaaa és hogy balhéztál a magyar lány miatt... :D:D

B.U.É.K. drága Zalán!

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2010.01.13. 14:11:33

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: kocsog vagy, ha letiltod testvér.
Ő egy színfolt. :-))
Kell ide. Te is tudod.
Néger (vagy cigány) kurva szerintem nagyon veszélyes. Mindkettővel volt már dolgom és egyiknek sem lett jó vége.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2010.01.13. 14:16:14

Mondjuk az hozzá tartozik, hogy arra aztán egy életen át emlékszel és még a hátad is beleborsódzik...
Na mindegy tégy amit jónak látsz.
Welcome back to Hungareality:-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.13. 14:32:17

Nem akarom tudni, hogy mi Zalán igazi neve, de azt szeretném tudni, hogy mikor hány kiló kokót szívott föl, milyen a fekete csempe rózsaszin fugával (ez nagyon ottvolt!) és mi lett PCS-vel.
Ja, és azt is szeretném tudni, hogy "miértkellkurvázni" . Bár ezt évezredek óta magyarázzák a férfiak. Ha nem lenne kereslet, nem lenne kinálat sem : D :D :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.13. 15:48:59

@barracud4: Ha a férfiak azt kívánják, bárcsak minden nő kurva lenne - legalábbis az ágyban- akkor a nőknek azt kellene kívánni, hogy minden fasznak legyen esze...:-)

LuPuS 2010.01.13. 16:44:22

@Hirmondo Helen: ezt nem értem

Minden férfi a farkával gondolkodik,azaz minden fasz eszes,a kívánságos teljesült :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.13. 18:23:24

@LuPuS: a gondolkodás és az eszesség nem egyenesen arányos egymással:-)

SassyGurl 2010.01.13. 19:11:10

@Ádám72: Ádám, miért nem tudok rámenni a blogodra? Ugye nem fejezted be a blogozást?

váááá 2010.01.13. 19:52:25

@SassyGurl: senki nem tud, de sztem Ádi elköszönt volna!! nem???

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.13. 19:56:26

@váááá: igen én sem tudok. Küldtem is neki egy mailt.

leszamilesz 2010.01.13. 21:47:40

@Incifinci: :) majd írd meg mit írt..

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.13. 23:20:14

Apám meg most indult Hollandiába! A lelkére kötöttem, hogy ne szívjon sokat. Erre mit mond az öreg?! Csak annyit amennyit kell........Mi van?! Hát bakker nem kaptam szikrát:-DDDDD

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2010.01.14. 01:26:42

@Csulánó: Honnan tudod, hogy ismered, ha itt minden csak kamu, akkor mégis hogy jöttél rá? :)

Nemmindegy 2010.01.14. 06:49:19

Milyen meghitten zajlott az évvége:)

bioDorka (törölt) 2010.01.16. 00:07:08

büszke vagyok rád, zalán. komolyan.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása