Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.12.22. 11:55 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Tényleg másként látszanak a cselekedetei azt szem előtt tartva, amiket mondott, hogy nekem akart csak megfelelni.

Azért változtatott a szexen, azért csináltunk új dolgokat, és próbált olyan lenni, mint régen. Meg valószínűleg a szilvesztert is azért találták ki, talán pont a balfasszal, hogy az majd közös élmény lesz. A kutyával is kötődést próbált elérni, ahogy a közös karácsonyozással is. Én meg még azt sem tudtam, mit akarok neki adni.

 

33 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr991589421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 12:03:50

Vegyél ékszert szerintem. Ne gyűrűt. Egy szép láncot. Talán a gyöngysor jól áll Neki.. Te tudod.
Szereted és Ő is Téged.
Ne bénázz már.
Bagoly mondja...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 12:49:15

Ajándéknak vegyél mély lélegzetet...

Styxx 2009.12.22. 13:23:44

@Hirmondo Helen:
áááá, aztán meg szopjon le téged, te meg viszont, te búvárreflexes perverz négylábú:-)))

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 13:56:26

@Styxx: Ma nagyon fel vagy pörögve SIR. Mi történt? Eggyel több bogyót vettél be? :-))

Styxx 2009.12.22. 14:06:22

@Ádám72:
ja, legurítottam az egész házipatikát:-)

Styxx 2009.12.22. 14:07:10

@Ádám72:
ha, legurítottam az egész házipatikát:-)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 14:12:59

@Styxx: Nem inkább házipálinkát akartál írni? hmm az nem is rossz ötlet. Hideg ellen is jó.

SassyGurl 2009.12.22. 14:40:02

ideje elgondolkodnod Zalán azon hogy, akarod ezt a lányt, szereted (szerintem igen,azért vagy ilyen vérmesen féltékeny), megéri, hogy egy kis energiád belefeccölj ebbe a kapcsolatba?
ha igen,akkor ne bénázz és ne barmold el a dolgot!
P.S.: úgyis az összes ribancot majd hozzá fogod hasonlítani, ha kidobod,aztán őrlődhetsz,de akkor már késő lesz.

aJeti 2009.12.22. 14:56:02

@Ádám72: micsoda remek ötlet. pálinka a biocinkre amit szedek. köszi.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 15:00:57

@aJeti: Nem Neked írtam Jetim.
A biocinkre egy kis orvosi szenet ajánlok és akkor kész is a jó öreg szén-cink elem, és egész karácsonykor világítasz az izzók helyett is. :-))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.12.22. 16:10:50

@Ádám72: És akkor nézhetjük a madáretetőnél, mint széncinkét.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 16:13:30

@Styxx: és már becézel is, te kis édes:D

Styxx 2009.12.22. 19:41:34

@Hirmondo Helen:
a férjed mit szól ehhez?:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 21:27:03

@Styxx: ő már ismer engem, mint a rossz pénzt:-)

aJeti 2009.12.23. 00:04:48

@Ádám72: jó, de orálisan, vagy análisan? nem világos ;-)

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.23. 08:15:46

@aJeti: Édes Jetim a katód orálisan az anód análisan és már kész is.
Nem fog fájni. Szép leszel. :-)))

blog teszelo 2009.12.23. 17:02:51

@SassyGurl: *egyetértek*
Zalán ha nem akarsz ott kikötni ahol én, akkor kezd elővenni a nagyszerelmest, mert ezután csak az örlödést fogjuk olvasni ;) Az meg nem túl izgalmas.
Amúgy ebből nem akarunk valami mexicói sorozatot lemüvelni? :P

sing-lee 2009.12.23. 17:09:48

Zalán bazdki, nehogy már összeess! Az emlékek szépek, te meg szépen húzd ki magad és emelt fővel szenvedjél.
Aztán ha jelentkezik (mert fog) akkor használd ki szépen az elmélkedésre fordított időt és pozícióból irányítsd a dolgokat.
Uff én szóltam

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.12.23. 17:31:03

most nem tudom mi van ezzel a megfeleléssel. nem kérte rá senki. mostanában úgy vettem ki, hogy jól megvagytok. próbálta ráderőltetni az akaratát a szilveszterrel kapcsolatban. mikor a plázában találkoztatok + a kollégája, akkor arra a kérdésre h félrekúr e nem adott egyenes választ, majd terelésként neked támadt ezzel a "rohadék vagy + nem vok elég jó neked" dumával.

azajohanekedjo 2009.12.23. 23:07:42

Már azt hittem velem van a baj, de megnyugodtam hogy 'szingliman' és 'hasznavehetetlen régensherceg' is úgy látja a dolgokat ahogy én.

Zalánra rá akartak erőltetni 2 dolgot is amit Ő nem akart. (kutya, szilveszter)
Aztán megkérdezte hogy félrekúr-e és a csaj nem bírt annyit mondani hogy "nem"

akkor...? Szvsz nem vissza kellene magát sírnia hanem dobni a csajnak egy SMS-t hogy "beszélnünk kellene" és ha a csaj azt mondja hogy OK, akkor leülni és megmondani hogy mi az ami neked nem tetszik. Korrekt módon. Ennyi.

peace

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.12.23. 23:58:54

száz szónak is egy a vége...

pofán kellett vóna vágni azt a kollégát a plázában. :)

a szerelem kémia,a szex pusztán fizika. 2009.12.24. 07:49:42

Nőnek csak akkor higgy, ha ló legel a sírján

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.24. 09:58:05

@Fowl: jahh, nem mondta ki, hogy nem kúr félre.... van, hogy az ember annyira megdöbben az ilyen kérdéstől, hogy nem is tud mit mondani... és csak áll, és könnyes lesz a szeme és minden átfut az agyán, és csak annyit bír kimondani: és mi a fasz közöd van hozzá?....

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.24. 11:19:49

bazmeg Zalán, kellemes Pultos Csajt neked. Mondanám, hogy mert megérdemled, de félek Ő nem érdemli meg. faszok vagyunk, ez van. Meg karácsony. Lassan el kéne kezdenem főzni a halat.

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2009.12.24. 11:25:48

Egy pasi úgy gondolkodik, mint egy pasi, a nő meg úgy, mint egy nő. Viszont ilyen kétes helyzetet ne akarjon egy pasi megfejteni, mert totál más kerekedik ki belőle, mint ami a valóság. Értem én a Ti logikátokat srácok, jogos, ahogy gondolkodtok. De mégis az állja meg a helyét, aki azt írta: az a gyanús, ami nem gyanús. Ha a PCS kavar a kollégával, akkor nem puszizkodik vele Zalán előtt.
Inkább arról van szó, hogy talán nem is tudatosan, de meg akarta mozgatni az állóvizet. Azért, mert érzelmileg kielégítetlen a csaj. Ti nem nagyon ismeritek ezt a fogalmat, mert Nektek másfajta kielégítés létezik, de van ilyen! :D A nők ilyenkor pont úgy vergődnek, mint Ti, amikor nincs szex.
Zalán, most akkor mi lesz? Szerintem kár lenne elszalasztanod egy csajt, akinek végre sikerült megfognia Téged. Visszaolvasgattam a régi bejegyzéseidet, milyen depis és unott voltál, hogy kéne már egy állandó csaj. Most meg van, és az a baj?

blog teszelo 2009.12.24. 17:02:12

Hidd el rájössz, ha most kibékültök hogy hülyeség volt. Lehiggadsz és rendbe jönnek valamelyest a dolgok.
Vagy válaszd a férfias kemény utat, akkor is neked van igazad, és akkor rájössz mekkora hülye voltál, de most már nem lesz kinek ezt elmond.
De mi olvasni fogunk ;)
Hajrá zalán! Boldog Karácsonyt!

lighthouse · http://www.lighthouse.blog.hu 2009.12.24. 22:37:11

BOLDOG KARÁCSONYT, Zalán! Hja, és békéset is :)

Kékasszony 2009.12.25. 12:12:12

Sztem ez a kapcsolat kezd kiégni. Lassan olyanok lesztek mint az egymásra unt régiházasok. Itt az évvége, zárd le, ami nem megy. Megint tanultál valamit.
Kellemes ünnepeket, és boldog új csajozással teli évet! ;-)

Oder Hano 2009.12.26. 16:06:11

Zalán...az összes bejegyzésed elolvastam már régen, és folyamatosan olvasom a blogot...te voltál az én blogom ihletője de kezdem picit megérteni, hogy miért. Neked folyamatosan izgalom kell, mint ahogy nekem is a nők terén, de erről én még nem írtam, csak ha már biztos lesz.
Kellemes Karácsonyt neked, és PCS-nek is utólag, és ne hagyd elfutni tőled a csajt...

Csulánó (törölt) 2009.12.27. 11:59:48

Elmész szilveszterezni, a KORI úgyis elad buzikurvának, a haverjai biztos nem petárdákat durrogtatnak majd az ánuszodban... Szóval jól gondold meg...

tükröm-tükröm · http://felbetepve.blog.hu/ 2009.12.28. 00:16:35

Szerintem azt is számításba lehet venni, hogy azért mondta a Pultos csaj amit mondott, mert rosszul esett neki ez a fajta vádaskodás.. Ilyenkor szoktunk olyanokat mondani, ami nem egyértelmű és elgondolkodtatja a másikat. Persze nem kizárt a félrekúrás sem.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása