Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.12.22. 03:17 B. Zalan @ zalan.blog.hu

A balhé

Mondjuk így visszagondolva tényleg elég durva volt. Sajnálom is már nagyon.

Kitalálta, hogy menjünk el odaadni az előleget a szilveszteri útra. Egész hétvégén nem láttam, erre ahelyett, hogy együtt lennénk, vagy dugnánk, ezzel jött. Hiába mondtam, hogy majd odaadja holnap, az is munkanap, de csak erősködött, hogy már múlthéten kellett volna.

Egy plázában találkoztunk a sráccal, hét körül. Én éppen telefonáltam, a Pultos csaj meg előrébb sietett.

Nem értettem, de már az is kurvára zavart. Szívesen megkérdeztem volna, hogy hova a faszba siet. Aztán ott volt a balfasz a mozgólépcsőnél, a Pultos csaj meg előrement hozzá, puszi-puszi, úgy, hogy közben megfogta a vállát, a srác meg a derekát egy kézzel. Ezen persze felbasztam magam, ahogy illik, de még nem szóltam semmit. Búcsúzáskor gyors puszi, gondolom, mert akkor egy centire álltam már csak tőle. Még a puszilkodás közben elindultam, nehogy véletlenül beleverjek a fejébe.

Amikor utolért a Pultos Csaj, kijött belőlem, hogy jó, hogy le nem szopja nagy örömében, meg hogy ki volt ez a pöcs egyáltalán. Mondta, hogy senki, csak egy munkatársa. Persze nekem folytatnom kellett, hogy az ilyen senkikkel, meg a csak kollégákkal szoktak félrebaszni. Erre nem mondott semmit, én meg rákérdeztem, hogy dugnak-e.

Könnyes lett a szeme, és kifakadt, hogy ha igen, akkor ugyan mi közöm van hozzá.

Megismételtem, hogy jól hallom-e hogy ha dugnak, ahhoz nincs semmi közöm?!

Valamiért voltam olyan hülye, hogy elővettem a telefonom, persze teljesen akaratlanul, de közbevágott, hogy most azzal a kurvával akarok neki büszkélkedni? És tudja nagyon jól, hogy mekkora egy rohadék szar alak vagyok, de ő szeretett, és próbált elég és jó lenni nekem. De képtelen vagyok megbecsülni, amim van.

 

29 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr971589413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiga33 2009.12.22. 05:24:25

Hat, ha ilyen balhet csapott volna a pasim, ugy kirugtam volna, hogy a laba nem eri a foldet. Remelem a Pultos csaj is radobben, hogy ezt kellene tennie. Mire fol feltekenykedsz? Ugyanugy dughat, mint te, mi kozottetek a kulonbseg? Hogy te ferfi vagy, o meg no? De valoszinuleg o komolyan gondol(t) teged, amilyen bolond.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.22. 08:36:09

azért az legalább enyhítő körülmény, hogy belátod milyen hülye vagy. Sajnos túl sokszor vagyunk hülyék, a dolgokat meg nehéz meg nem történté tenni. Gyorsan próbáld meg rendezni (telefon bocskérés stb) vagy hagyd békén a csajt.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 08:36:18

Kollégákkal az emberek sosem szoktak félredugni. Ilyet még sosem hallottam :-)
Zalán a Pultos csaj szeret téged és minden szava igaz. Mi pasik nem értékeljük a mink van.
Ja de. Utólag....

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 08:55:18

Na, tudsz te hosszút is írni, ami tele van mindenféle érzéssel.
Mindjárt Isten leszel a szememben.:-)
Zalán sztem te szerelmes vagy. Ilyen piti dolgokon csak a féltékenyek szoktak kiborulni, a féltékenység pedig első jele a szererelemnek.
Ja, egyébként a férjemnek nagyon tetszik a Zalán név, azt mondja, ha egyszer fiúnk születik, Zalánra kereszteljük.
Na, baszki...

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.22. 09:22:15

@Hirmondo Helen: Nebasz...
Legyen inkább Füles!!!! :-))))

Zalán persze hogy szerelmes. Hirtelen haragú, de megbánó, féltékeny, érzékeny... igazi szerelmes hisztis pasi.
Valaki puszit adott a csajának és ha lett volna nála egy AK-47 akkor az egész tárat beleőtte volna. :-)
Mi lesz majd a hüttében... na az lesz szép.

sing-lee 2009.12.22. 09:29:37

Most az lesz/van hogy azok a nők akik minden szarnak elmondják a pasikat ha félredugnak,most nem győzik védeni a P.CS-t, csak mert könnyes szemmel dugott félre.
Öcsém, késő még elindulni Ausztráliába?

Styxx 2009.12.22. 11:13:32

@Hirmondo Helen:
"Ja, egyébként a férjemnek nagyon tetszik a Zalán név":-))) na, ezen dobtam egy hátast. Annyira vagy te nő, ráadásul férjes asszony, mint én biztonságpolitikai szakértő meg sikeres ultratriatlonista:-)

Én megértem Zalánt (hogy fiktív, vagy valós, az most mindegy)annak ellenére, hogy én nem ez a típus vagyok.

Zalán ultramacsó, független bozótharcos világához képest akkora engedményeket tett már P.Cs. -nek (de facto összebútorozás és majdnem monogámia, stb) mint ha mondjuk az USA adaajándékozná Észak-Koreának Floridát, csak, hogy ne atomozzanak többet. Erre P.Cs. elkezd gusztustalanul flörtölni egy ilyen munkahelyi kis gecivel. Komolyan mondom, ha ott álltam volna a mozgólépcsőnél, és Zalán elkezdi legépelni a kis faszadékot, akkor félreraktam volna a gandhiánus erőszakmeentes elveimet és egyet-kettőt én is belerúgtam volna a veséjébe:-)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.22. 11:18:51

Zalán, szerintem kérj bocsánatot, mert ebben a szituban te voltál a hunyó. Álságos dolog, ha pont te basztatod a másikat azért, mert félredug. Meg az ilyen túlzott féltékenykedés elég szánalmas tud lenni.

Ha mondjuk dugás közben kaptad volna rajta őket, megérteném a kirohanásodat, de egy puszi-puszi miatt ilyen cirkuszt rendezni...

Styxx 2009.12.22. 11:25:24

@Imiface:
Ne má' Imiface, tudo, hogy tisztellek meg mindan, de a tények makacs dolgok:

"Mondta, hogy senki, csak egy munkatársa. Persze nekem folytatnom kellett, hogy az ilyen senkikkel, meg a csak kollégákkal szoktak félrebaszni. Erre nem mondott semmit, én meg rákérdeztem, hogy dugnak-e.

Könnyes lett a szeme, és kifakadt, hogy ha igen, akkor ugyan mi közöm van hozzá."

Ritkán ennyire tiszta egy szitu:

1/ félredug (ok, azon el lehet vitatkozni, hogy milyen alapon kéri ezt számon Z)

2/ Játszmázik - ami talán még rosszabb

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 11:33:40

@Ádám72: Az egyik gyerekem már Füles, nem adhatom még egynek ugyanazt a nevet.:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.12.22. 11:35:36

@Styxx: biztonságpolitikai bizbasz mi?! nem kell kertelni, mondd ki nyíltan, hogy de jó lenne, ha téged szopnálak le minden este:DDD

Styxx 2009.12.22. 13:21:20

@Hirmondo Helen:
egy frusztrált kos? akkor inkább föláldozom magam és jöjjön a Cs.P.:-)

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.12.22. 13:39:45

@Styxx: Én is tisztellek meg minden.:)

Lehet kombinálni, hogy félrelépett-e vagy sem, én ennyi alapján nem vonnék le messzemenő következtetést, főleg, hogy nem is ismerem.

Szóval tartom továbbra is, hogy Zalán kérjen bocsánatot, de utána üljenek le megbeszélni hogy mi van, játszmázás meg sértődés meg minden nélkül.

Styxx 2009.12.22. 14:10:17

@Imiface:
na, a kölcsönös tisztelet jegyében:-) a korábbi kommentemből kimaradt, hogy félredug VAGY játszmázik. Persze lehet és is. Tehát, ha nem is dug félre, akkor viszont tuti, hogy játszmázik.

SassyGurl 2009.12.22. 14:33:49

úristen mekkora barom vagy...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.22. 14:41:08

@Styxx: ne ítéld el a csajt, megint csak zalánon keresztül tudunk mindenről... ha már egy szóra rosszul emléxik... vagy nem vett észre egy mosolyt, már más a történet. A Csaj eddig meg vala alázva (zalázva), de tartotta magát, hajtott a fiúra, ha most Zalán nem lép, sztem feladja. Ettől még persze futhat tovább ez a blog....

argent 2009.12.22. 15:31:27

Szerintem ez:
"Könnyes lett a szeme, és kifakadt, hogy ha igen, akkor ugyan mi közöm van hozzá."

távolról sem biztos hogy azt jelenti, hogy lefeküdt ezzel a gyerekkel. Én többet adnék arra hogy nem, minthogy igen.

Amúgy persze azt értem, hogy az ez előtti viselkedése miért bosszantott téged.

Persze te sem kezelted jól a helyzetet. ja és szerintem ez távolról sem jelenti a kapcsolat végét. nem úszod meg ennyivel. :)))

Peetee 2009.12.22. 15:34:13

Igaza van a csajnak.
Neked is igazad van, mert engem is bosszantott volna, de az isten áldjon meg, ne megyél már tűrhő-paraszt!
1 szó: Tolerancia!

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.12.22. 16:56:20

Ha ilyen kedves puszit adott P.Cs. a kollégának, akkor tutira NEM dugnak, csak meg akarta mutatni, hogy ő tetszik más fiúknak is. Ha vaj lett volna a füle mögött akkor igazi visszafogottságott mutatott volna. Ehhh fiúk! Mikor veszitek már észre, hogy a lányok játszmáznak és provokálnak, hogy kibillentsenek az állóvízből.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.12.23. 08:20:50

@barracud4: De jól mondod. Az a gyanús ami nem gyanús...
@hasznavehetetlen régensherceg: Mert az jóóóóóó! Kollegiális szerete és megbecsülés. Jó hangulat. Családias légkör... hatékonyabb munka.

sing-lee 2009.12.23. 17:05:34

@argent: testvér, a csaj nem tagadott. Kell ennél több ????? Ergo tuti benyelte a kolléga pélóját, lehet a Zalánnál tökéletesre fejlesztett technikával...
@barracud4: faszomat. Félredug, csak idáig csóri Zalán nem vette észre és fel akarta hívni erre a figyelmet.
"Pesszimista ember szerint minden nő ribanc. Az optimista csak reméli"

a szerelem kémia,a szex pusztán fizika. 2009.12.24. 07:45:52

Nőnek csak akkor higgy, ha ló legel a sírján

Kékasszony 2009.12.25. 12:02:17

Az érintés magáért beszél, még nincs semmi, de akár lehetne is.
Flört már zajlik rendesen. ha nem így lenne P CS nem akarna mindenáron a kollégákkal szlveszterezni, és ezt Zalán is érzi.

vagyok, aki vagyok... 2009.12.27. 22:53:32

@Kékasszony: a flört baromira nem egyenlő a megcsalással.

@szingliman: ezt még gyakorolni kell...

Csulánó (törölt) 2009.12.29. 09:41:02

Mondgyuk ahhoz nincs közöd, hogy kivel kefél a KoRi. Szerintem. Közöd akkor lesz hozzá, ha valaki pl. seggbe szúrja, aztán le is cidáztatja rögtön utána. És ha így találkozol vele fél óra múlva és érzed a kakis zsonó ízét csók közben, na ahhoz van közöd. De hát egy ilyen Kocsma Ribanctól sokat talán várni sem lehet. Elvárni meg semmiképpen

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.01.07. 10:06:55

@Styxx: A kosok nem szopnak!

Húú ez igazi féltékenység volt. Azt kell miondanom, hogy mégsem volt értelmetlen, hiszen kiderült aminek ki kellett derülnie. De ha nem lett volna alapja én kurvára kivertem volna a balhét, végülis nem a tulajdonod, csak egy csaj aki önszántából van veled.
Hányszor kezdtétek már újra, hányszor fogadtad már meg, hogy rendes kapcsolatként tekintesz rá, ezt a patront már előtted, pedig most kellett volna?!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása