Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.11.20. 09:27 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Balett baszdmeg

Kérdezte a Pultos csaj, hogy én milyen kultúrát szoktam magamhoz venni, mit szeretek egyáltalán. Mondtam, hogy a magyar sör,- bor,- és pálinkakultúrát eléggé bírom. Láttam rajta, hogy szarul esett a kis bölcsész lelkének, hogy ilyen tuskó lennék.

Aztán komolyan akart erről beszélni, de azon, hogy rejtve lebunkóz, kiakadtam.

A szavába vágva elmondtam, hogy nincs se kedvem, se igényem, se időm unalmas, élvezhetetlen régi szarokat nézni, olvasni, vagy hallgatni, amiket manapság kultúr-sznobokra sóznak rá jó pénzért.

Gyors világban élünk, gyors és új kultúra kell.

Aztán kérdezte, hogy ha ő meg akarna nézni egy balettet, akkor nem is kísérném el?

Most komolyan, erre van helyes válasz egy férfitől? 

 

35 komment

Címkék: kultúra balett pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr761527469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.11.20. 09:37:34

A Diótörő ádventi időszakban kötelező szerintem. Mi idén is megnézzük.
Menj el. Tetszeni fog.
Küldök kisbaltát a Pultoscsajnak, hogy embert faragjon belőled Tuskó :-))

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.11.20. 09:42:28

Megnéztem Neked. Már nincs sok szabad jegy.
dec 17.-re még van néhány 10.900 /db ha gyors vagy még megveheted. Jó helyre szólnak.

www.jegymester.hu/chooseticket.jsp?jegydb=2&arkat=1&lang=HUN&place=3&todo=keres&berlkod=&eaid=9992&b_ea=-1

LuPuS 2009.11.20. 09:59:08

Minden csak beállítottság kérdése,10 évvel ezelőtt még nem tudtam volna megnézni egy Balett előadást,de alapvetően a kultúra része, ez az előadás formai is. Béjart Balett volt az első.

De akkor gyorsan tisztázva opera, operett ugyan ez a helyzet kell a kultúra,csak mindenkinek meg van egy befogadási küszöbje.

Zalán a tied a negatív tartományba van, de ettől nem vagy kevesebb, bunkó-bb csak nincs rá igényed

Osvaldo Cavandoli 2009.11.20. 10:17:14

Emlekeztek, amikor Zalan olyan felsöbbredüseggel nyilatkozott, hogy mekkorat nött a szemeben P.Cs., mikor kiderült, hogy diplomas?
Ugy tünik, mindha fordult volna a kocka.
Nem mellekesen, most nekem ugy tünik, hogy Zalan nem lehet 25-nel több.
A szereny velemenyem az, hogy egyetlen egy flm sem kepes olyan hatassal lenni ram, mint egy jo szindarab.
A balett nekem sem az erössegem, de a Purin utan mar maskepp latom, radasul elöben jatszik benne a Budapest Klezmer Band es az a gyengem.
Zalan: kicsit probalj meg nyitni ebbe az iranyba es ne ugy üllj be egy szinhazba, hogy biztosan szar lesz, mert ugy biztpsan szar lesz...neked.
Ha netan decemberben meg raertek, vidd el P.Cs.-t a Katona Jozsef Szinhazba a Portugalra. Nekd valo darab, hidd el. Konkretan pialas megy benne ezerrel. (de persze nem ez a lenyeg) En Györben lattam a Szabo Sipos Barnabassal. Marha jo volt.

Styxx 2009.11.20. 10:22:19

Emelje fel a kezét, aki akár csak két nappal ezelőtt azt gondolta volna, hogy ezen a blogon a kommentelők balett és szindarab előadásokat ajánlanak egymásnak.

Na, rohanok a Puruttyára, hátha találok egy vonósnégyes ajánlót:-)

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.11.20. 10:24:02

@Styxx: Próbálunk embert faragni belőle na... hagyjál minket missziónk van. :-)
Azóta elkeltek a Diótörő jegyek. Biztosan Zalán vette meg őket :-)))))

Styxx 2009.11.20. 10:41:21

@BigGeorge:
:-)))
Egy páholyba tömöríti p.cs-t, K.É-t, 19 éves Junior Análkirálynőt, Dögös darker domina fősulist, a kisgyerekes dugóhúzót kölcsönkérő szomszédasszonyt (course, dugásba torkollt a haszonkölcsön) és ezek csak akikről én tudok, meg hirtelen eszembe jutnak. VIP páholy? A MÜPA nagykoncerttermét kéne kibérelni Zalán összes lieblingjének. Nem egész egy év alatt több nőt meghúzott, mint nagyapám egész életében:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.20. 11:09:25

Tyű, én is emlékszem amikor még a suliban minden kibaszott hónapban elcincáltak minket az Operaházba, vagy akármilyen színházba, tele volt vele a hócipőm. Aztán amikor minden évben legalább 3szor láttam a Diótörőt, meg a Hat tyúknak a tócsáját, teljesen kifeszültem. Uncsi volt és baromi drága is ahhoz, hogy végig aludjam a délelőttöt. Aztán amikor középsuliban ofőnk (aki teszem hozzá hatalmas nagyon jó fej faszi volt) olyan darabokra vitt el minket amiket végig vigyorogva néztünk, meghozta a kedvem, kedvünk. Volt, hogy már mi kerestünk színdarabokat, hogy mit kéne még megnéznünk az osztállyal. Kb.2évvel ezelőtt pl. megnéztem a Tótékat Komárnóban, hát mondanom sem kell, hogy fojt a könnyem végig a röhögéstől annyira jól játszottak a színészek. Annyira át tudták adni Örkény fekete humorát a darabban. A másik nagy kedvencem a Képzelt riport, egy amerikai popfesztiválról, de az melyik fiatalnak ne jönne be ügyebár:-))))))

Én azt tanácsolom, hogy nincs azzal a bizonyos kultúrával semmi probléma, csak találd meg a megfelelő, hozzád illő és téged foglalkoztató darabot. Vannak modern színházak is, vagy színjátszók. Ott szerintem biztosan megtalálnád a helyed te is.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.20. 11:11:20

bocsi az elírásért: folyt a könnyem

Higany 2009.11.20. 11:16:35

"De igen, természetesen Drágám!"

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.11.20. 12:10:17

Zalánból nemsokára értelmiségi köcsögöt faragnak, aki még a poharat is eltartott kisujjal fogja, és enyhén raccsol!:)

Styxx 2009.11.20. 12:20:22

@Imiface:

:-)))
"kghmm, mielőtt hymthagom behatolt P.Cs. Kisasszony vaghinájába, felhelyeztem a gjamofon kojongjája Bethowen Ejoicáját (Symphony No 3.) tejmészetesen Kajajan vezénylésével, a bostoni filhajmonikusok előadásában.

Meg kell adni a módját kéjlek szhépen. Sosztakociccsal a MÁV Szimfonikusoktól legfeljebb K.É-t khoitálom előshikoshitott véghbéljózsán a lépcső alatt."

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.11.20. 12:45:57

@Styxx: mi nem lesz az emberből, ha ennyi ideig tanul az egyetemen.........:-)))))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.20. 12:49:07

Uááá :D ez komoly?

Zalán inkább gyere velem moziba tömjük majd a popcornot és iszunk hozzá coca-colát. Utána meg megbüfiztetlek:)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2009.11.20. 12:50:55

...a címen könnyesre röhögtem magam :D

Styxx 2009.11.20. 12:53:07

@Bogi24:
Meglesz a rókaprém és még le se kell nyelned.-)
@Incifinci:
egyetem nélkül is simán el lehet hülyülni:-)

domdodom69 (törölt) 2009.11.20. 13:29:39

hát ezt tényleg nem hiszem el, hogy zalánnál kutúrajánló megy... ide se jövök többet... :D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.20. 13:44:58

érdekes... az egyik kommentemben ma írtam, hogy elkezdek a balettkurzust :D

erre a kérdésre nincs jó válasz. egyik lehetőség, hogy hazudsz tehát megbántódik. második lehetőség, hogy elmondod a véleményed, tehát megbántódik.

Harrington - Zene, Lányok, Szex · http://harrington.blog.hu/ 2009.11.20. 21:10:03

Ha már alternatív színház, akkor ajánlom mindenkinek a Pintér Béla féle Parasztoperát. Még Zalánnak is tetszene. :)

szkene.hu/paraszt_dec

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.20. 21:16:28

A helyes válasz: Nem, bazdmeg!
Egyébként kultura ide vagy oda, nem kötelező azonos ízléseteknek kell lenni. Ilyenkor kell tolerálnil hogy a másik egyedül megy el, vagy esetleg a barátnőivel egy ilyen eseményre. Te már elvitted magaddal autóversenyre, vagy focimeccsre? Ő elmenne veled?
Meg kell találni azokat a programokat ami mindkettőtöknek tetszik. A többit meg lehet egyedül művelni.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.11.21. 08:18:46

előtte beültök valahova egy pohár borra és már élvezhetőbb is a balett!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.21. 10:40:02

@barracud4: Tök igazad van, ez nálunk is így megy. Korábban el sem tudtam képzelni, hogy külön járjunk szórakozni, de miután elcincált egyik diszkóból a másikba, én meg csak ültem ott mint egy fapicsa megmondtam neki, hogy soha többet, ahhoz nekem hulla részegre kell igyam magam. Én járok a koncertekre, nélküle, mert nem akarom nézni a fejét, hogy nem képes egy értelmes számot ami nem cövekelős végigugrálni, ő meg menjen ahova akar. Évente ha kétszer megyünk el együtt bulizni.( és mégsem kúrúnk félre) Meg lehet oldani...

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.11.21. 11:27:48

@Bogi24: Háhá!
Ahogy Te azt hiszed. Kis naiv...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.21. 11:51:55

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Ez nem naívság, nem minden faszi olyan ám mint Te. Azt hiszem egy több éves kapcsolatban lehet annyi bizalom, hogy ezt megengedjük magunknak, valamint ismerem már annyira a faszimat, hogy észrevenném rajta, ha történne valami, és mindig tudom, hogy kivel van. Ez mellett persze bármi megtörténhet, üljek a szoknyáján és féltékenykedjek, őrjítsem meg, unjuk egymást minden bulin, mert hol az egyikünk hol a másikunk nem érzi jól magát, mivel különbözik a zenei ízlésünk?! Nem akarok magyarázkodni, de pl pár hete volt, hogy átugrottam a bulijukba mert a csajok lemondták, nyilván kényelmetlenül érezte volna magát, ha lett volna olyan csaj a közelében akit éppen fel akar szedni, de erről szó sem volt. Nem tartok ám fegyvert a fejéhez, hogy velem maradjon.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.21. 11:54:21

És most elmegyek moziba....NÉLKÜLE!
Biztos megdug majd valaki a sötétben:) Hehe

bioDorka (törölt) 2009.11.21. 12:15:19

woo, pcs bölcsész?:)
jajj:)
akkor az nem diploma:P
(jólvan, csak vicceskedem)

a balett meg király, ne fikázd.
de igaza van boginak, ha nem szívesen mész, akkor mondd meg neki. engem kurvára idegesítene, hogy miközben én élvezem a darabot, a mellettem ülő puffog/cicceg/röhög/horkol. akkor inkább egyedül.

Styxx 2009.11.21. 15:31:40

@Bogi24:
Hát, én nem lennék a helyedben ennyire magabiztos. Zalán baromi ritkán kommentel, nyilván tud valamit. Őmacsóságának dehonesztáló lenne posztben megírni, hogy P.Cs. félrekúrt. Az meg pláne égő, ha egy törzsolvasójának a pasija. Úgyhogy a következő szeletelős diszkó buli után vegyyél a pasidról alapos szagmintát:-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.11.21. 17:25:20

@Styxx: Attól hogy a Zalán ritkán kommentel, még nincs igaza.:)

Szertintem konkrétan az a gáz, ha nem tudsz úgy elmenni bulizni, hogy mindenféle retekkurvára fel ne álljon a farkad, miközben szerelmes vagy.

Majd akkor értekezzen ilyesmiről, ha volt már komoly kapcsolata....akkor elhiszem, hogy jobban tudja.:)

ashland 2009.11.21. 23:09:52

szerintem hosszú távon szar lehet külön bulizni főleg ha szerelmes vagy. nálunk eddig a kibekúrt tolerancia jött be. én meccset nézek vele reggeltől estig, ő meg néha eljön velem szeletelős buliba

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.22. 10:19:18

@Bogi24:
"Én járok a koncertekre, nélküle, mert nem akarom nézni a fejét, hogy nem képes egy értelmes számot ami nem cövekelős végigugrálni"
Nálunk ugyanez történik. Én egyedülk járok koncertekre, mert régebben, amikor próbáltam magammal cipelni, akkor a szinpad helyett engem nézett, hogy hogyan tudok sikongatva csápolva igy ugrabugrálni. Ez kicsit zavart, ugyhogy letioltottam a koncertes programjaimról. Hokimeccsre Vele járok, szinházba meg a barátnőimmel.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2009.11.22. 10:21:07

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: és @Bogi24: A "Meg lehet oldani..." mondaton van a hangsúly, nem az előzőn.

Csulánó (törölt) 2009.11.24. 17:26:48

@Osvaldo Cavandoli: Azt azért nem akarom elhinni, hogy Purin címmel készült balett, az azért vicces lenne. Egyik szerepet Pirimidin, a másikat Imidazol táncolta?

Sir Thomas 2009.12.07. 01:44:19

@Styxx: A bostoniak helyett nem inkább a berlinieket? (az volt az ő zenekara)... hehe...XD
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása