Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.05. 09:05 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Hűség

Nem dugtam meg senkit a hétvégén. A Pultos csajjal nem találkoztam, mást meg ugye mostanában nem. Szombaton már nagyon nem bírtam, és azon kezdtem gondolkozni, hogy vajon a kurvázás megcsalásnak számítana-e. Aztán arra jutottam, hogy ha az nem, akkor az egyéjszakások sem számítanának annak.

Szóval ahhoz, hogy megnyugodjak, és normálisan működjek, szexelnem kell valakivel, akkor meg inkább már ne fizessek érte, szerintem. Úgy érzem, eddig tartott ez a hűség-baromság, és bár a kapcsolatunkhoz hű leszek, a testéhez nem feltétlenül. Érdekes, hogy korábban, mikor voltak az egyéjszakásnál hosszabb, normálisnak mondható kapcsolataim, eszembe sem jutott, hogy hűnek kellene lennem testileg. Na de mindegy is, este buli, majd meglátjuk. A Pultos csaj meg csak szerdán jön.

 

83 komment

Címkék: én szex buli kurva hűség testiség pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr931427980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

showsawraw 2009.10.05. 09:29:45

Szerintem csak annyit tegyél meg te, amit elvársz PCStól is. Ha nem esne jól hogy mással is szexelne, akkor te se tedd.

SassyGurl 2009.10.05. 09:29:58

Zalán is back és nem hazudtolja meg önmagát....

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.05. 09:35:14

A pofám leszakad, de ez az én bajom:-)))
" bár a kapcsolatunkhoz hű leszek, a testéhez nem feltétlenül" azt hogy kell csinálni? Mármint a kapcsolathoz hű maradni, miközben a testéhez meg nem?!

teveee 2009.10.05. 09:58:37

Zalán,hány éves vagy?2?

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.10.05. 10:07:14

Azért ki lehet bírni pár napot szex nélkül, ha végképp nem megy, verd ki, de kurvázni meg megcsalni? Nagyon maradi vagyok, úgy tűnik.

14 éves vagy, vagy mi?:)

LuPuS 2009.10.05. 10:09:56

Idézném öcsémet,amikor jó anyám üvöltött vele:
-Már megint itt ez a kurva!
-Kurváért fizetni kell,ő jön magától!-mondta öcsém nyugodtan

Zalán inkább valami alacsony IQ leány italára, költsd a piát .:D

sing-lee 2009.10.05. 10:22:51

Érdekes filozófia. Sőt, ha Clintonból indulunk ki, az orális szex nem is szex, tehát nem is megcsalás.
@LuPuS: ez jó volt :)

KR_ 2009.10.05. 10:26:06

@Incifinci:
Simán!!!
Nem tudom miért kell azt képzelni, hogy mindenki egyforma. Pontosabban miért kell érzi sokmindenki úgy hogy ő tudja a frankót, ő csinálja "jól" és korrektül...

Miért ne lehetne Zalánnak igaza, nem világnézetileg, hanem a saját életére vonatkozóan. Ha ő így gondolja, és e szerint cselekszik, nem hazudtolja meg önmagát akkor...?!?!

Félreértés ne essék, én nem tudnék így élni, és egy darabig én is így gondoltam. Aztán lett/van egy jóbarátom, akit kb 10 éve ismerek.
Kb. 6-7 éve van egy teljesen komoly harmonikus kapcsolata, szeretik egymást, tervezgetik a nyugdíjas éveiket stb.
De: a srác néha-néha a vadászat élményének kedvéért kimegy az erdőbe... és néha célba is ér...
Mindig is ilyen volt, (valószínűleg) mindig is ilyen lesz. De ettől még halálosan komolyan gondolja a kapcsolatot.
Ebben ugyan nem vagyok biztos, de a párja is bizonyos mértékig tud(hat) ezekről, és mégis működik.

Ezzel csak azt akartam mondani, hogy nem csak egy módon működik a világ, nem mindenki szentfazék vagy maga az ördög. Van szürke is. Sőt a legtöbben ilyenek vagyunk, max. álszenteskedve nem valljuk be.

Szóval ne is írjatok ilyet, hogy:
-A: a srác egy disznó, kurvázó, izé...
nem, nem az. teljesen korrekt minden...
-B: a csaj egy naiv, megalázkodó hülye picsa,
nem nem az, egyszerűen ők ilyenek...

aJeti 2009.10.05. 10:45:26

@KR_: van abban igazság amit írsz. közösen kell kialakítani a szabályokat a közös élethez. hogy ebben mennyi a társadalmilag elfogadott norma, az meg változó. mi szürkék sok kompromisszumot teszünk bele, mert gyarlók vagyunk. vagy csak alacsonyra tettük a lécet...

SassyGurl 2009.10.05. 10:45:57

@KR_: hát van ebben valami, amit mondasz...valószínű Zalán sosem lesz az az otthonülős, "gyere Drágám, főztem neked vacsit" típus...

domdodom69 (törölt) 2009.10.05. 11:11:51

@aJeti: van egy olyan sanda gyanúm, hogy mindenki szürke, csak van aki bevallja, van aki nem... és ezt egyáltalán nem csak a megcsalásra értem, bármire az egész életben. a fekete-fehér emberektől menekülni kell szerintem, mert ön és közveszélyesek.

KR_ 2009.10.05. 11:29:55

@vagyok, aki vagyok...:

Jól mondod, ezt a részét a "mondandómnak" nem fejtettem ki, mert nem ez a lényeg.
De ebben is sok igazság van.

A legtalálobb kifejezés szerintem erre az _álszenteskedés_
Ezzel annyiszor-de-annyiszor találkozni.
Egy-két embernek már a fejéhez vágtam már, és ugyan soha nem ismerték el:), de lelki szemeimmel láttam hogy bekerült egy homokszem a gépezetükbe és karistolja a fogaskerekeket :D

KR_ 2009.10.05. 11:31:01

bakker... ma nem tudok helyesen írni.
Vagy ez a sz*r billentyűzet teszi?!?!
Lehet lecserélem.

persze ez nem mentség :D

Styxx 2009.10.05. 12:48:54

@Incifinci:
" bár a kapcsolatunkhoz hű leszek, a testéhez nem feltétlenül" azt hogy kell csinálni? Mármint a kapcsolathoz hű maradni, miközben a testéhez meg nem?!

Elvileg ez is egy féle lehetőség. Vannak azért ilyen, ha akarom fehér-ha akarom fekete dolgok. Pl Kína - Hong Kong. Egy ország, két rendszer.

Szerintem ott válik el a sz@r a májától, hogy:

1/ P.Cs. hosszútávon vevő-e a Zalán féle "hűség doktrínára" vagy simán elküldi a JBQA-ba, miszerint: "nehogymá' ideológia gyártással legitimizáld a pinázásaid! Szerdán jövök a cuccaimért, addig rakd vissza az elemeket a távirányítóból a vibrimbe."

2/ P.Cs. elfogadja a Zalán doktrínát, viszont kérdés, hogy Zalán ezt viszonossági alapon is tűri-e? Zalánnak belefér-e ha P.Cs is pusztán a kapcsolatukhoz hűséges és hébe-hóba harmadik személlyel is áldozhat Eros oltárán?

aJeti 2009.10.05. 13:22:26

@Styxx: nem hinném hogy a Zalán az Ádám

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.05. 13:22:55

@KR_: Ácsi, Bácsi. Soha nem állítottam olyat, hogy az a frankó amit én írok, csak azt írtam mit gondolok. Azért meg soha nem anyáztam Zalánra, hogy mikor kit kurogat( te bolond hát én is a story miatt olvasom a blogot:-)))Mért is tenném, engem is "használtak" már erre-arra és én is "kiszolgáltam" magam amikor úgy adódott, ezért én lehetnék a legutolsó ember aki itt leírná Zalánt. Nem is teszem, mert nekem így "jön be". Egyetlen egy szitu van, ami miatt ki szoktam akadni Zalánra az az, amikor itt sír-rí, hogy P.Cs. biztos szakítani akar vele, meg lehet más pasival is szexel és féltékeny. Na ettől a falra tudok mászni.
Mert mi van ha P.Cs. olyan nőben, mint Zalán pasiban?! Egy szava nem lehetne. Ez az egyetlen dolog amin fent szoktam akadni, semmi több.
Az hogy kit, mikor, hogy?! Azon nem.
Nem gondolom, hogy bármelyik hozzászólásomban is álszentkedtem volna, hiszen soha nem állítottam, hogy feddhetetlen vagyok. A pironkodásaim pedig néha annak tudhatók be, hogy a történetekben magamra ismerek, csak éppen nem írom ki a blogomra. Hogy mért nem? Nem azért mert álszent lennék, csak biztosan lesnének a rokonaim vagy a távoli ismerőseim, ha az iwiwről idekattintva azt olvasgatnák, hogy éppen mikor ki, hogy élvezett az arcomra, vagy hogy hogy kettyintettek meg egy "lépcső alatti kis helyen".
Bár már régóta játszok a gondolattal, hogy megírom az én "kis"történeteimet, de lehet, hogy a te lökésed kellett hozzá:-))))

aJeti 2009.10.05. 13:25:02

a szürke szép. a fekete elegánsan kívülálló, a fehér meg az amit mindenki az álmaiban elképzel magának.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.05. 13:29:57

@Styxx:" Zalánnak belefér-e ha P.Cs is pusztán a kapcsolatukhoz hűséges és hébe-hóba harmadik személlyel is áldozhat Eros oltárán? "-ugyan már, hogy bírná? Nem emlékszel amint azon agyalt, hogy ki mikor hogyan kaphatta meg P.Cs.t, és itt akkor a múltról beszélt.

Az első kommentembe írt kérdés, költői kérdés volt, és nem azért tettem fel, hogy most itt mindenki megpróbálja elmagyarázni a kis tudatlannak, hogy hogy is működnek az élet nagy dolgai. Nem vártam választ, hiszen én is pontosan tudom, hogy mitől döglik a légy, csak ez jött úgy korán reggel éhgyomorra:-))))

Styxx 2009.10.05. 14:03:19

@Incifinci:
jóvanna, tudod, hogy szeretünk, meg azt is tuggyuk ám, hogy belevaló, bevállalós csaj vagy, akinek ráadásul ropogóan zsenge kora ellenére vág az agya, mint egy negyvenhét éves párterapeutának:-)
Ne fogd vissza magad, pakold ki valahová a te lépcső alatti kalandod:-)

Valszeg igazad van, Zalán tuti nagy hisztit rendezne, ha P.Cs. lebukna. Mit nem adnék egy olyan részért, amint a gyanútlan Zalán rányit P.Cs-re, akit az IT-s csávó épp hátulról telepít újra. Szerintem szétverné a lakásajtót, aztán meg három napig vodkázna/kurvázna a legszakadtabb haverjaival. Végül már a főnöknője is basztatná, bekérné a táppénzpapírt, mert nem kajálná be, hogy bekapta a sertés influenzát.

Persze ennyi szívást igazából nem kívánok neki, csak mint konfliktusra éhes g@ci olvasó:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.05. 14:07:39

@Styxx: kapd be te kis hülye!!!!
"akinek ráadásul ropogóan zsenge kora ellenére vág az agya, mint egy negyvenhét éves párterapeutának:-)"- ettől hülyére röhögtem magam te bolond:-))))))

aJeti 2009.10.05. 16:01:51

@Styxx, mint blogképző ügynök.

aJeti 2009.10.05. 16:02:35

kultúrát? nem kéne?

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.05. 16:33:25

@Incifinci: Nem kell igazi neveket használni. Én sem azt használok. nem ismernek rád. A történeted a lényeg.
Írj!!!
Olvasnálak!

aJeti 2009.10.05. 16:41:35

@Ádám72, mint blogképző ügynök 2

bioDorka (törölt) 2009.10.05. 17:06:31

egy ideje olvasom a blogot (ok, inkább függök rajta, de ez most lényegtelen:P), és úgyérzem, beért az első kommentem, mert ezután a bejegyzés után ezt már nem tudom magamban tartani:
zalán, egy címeres barom vagy, de kurvára irigylem a problémáidat:)

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.10.05. 17:56:09

Zalán ilyen hozzáállással meg fogod szívni a párkapcsolataidban.
Nem lehetsz féltékeny, ha közben magad nem vagy hűséges. Nem várhatsz el mástól olyasmit, amit te sem adsz meg neki.
Márpedig azokból a bejegyzéseidből süt a féltékenység és a birtoklási vágy. Ha rossz kisfiú leszel és kiderül (hidd el nekem, hogy kiderül) akkor itt fogsz sírni. Ahol senki se lát :-)

Styxx 2009.10.05. 18:30:19

itt fogsz sírni. Ahol senki se lát :-)
:-))))))))
10 pontos!

danielthailor 2009.10.05. 23:41:33

nem akarok vészmadár lenni de ennek az lesz a vége ,hogy elhagy a pultos csaj vagy ha nem akkor napokig hallgathatod élőben a barátok köztet
sztem :P

dalmada 2009.10.06. 08:05:27

Ahah, az emberek...Miért ad mindenki tanácsot, egy képzeletbeli figurának?

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 08:54:24

@dalmada: mért ha könyvet olvasol nem szurkolsz a kedvenc figurádnak?! Itt mindenki csak jót akar Zalánnak, akár élő, akár kitalált személy!!!!

Styxx 2009.10.06. 09:15:46

@alakfa:
Ez jó.

Érdekelne, hogy milyenek vagyunk mi szurkolók?

Ki az akinek:

a) rokonszenves Zalán is és P.Cs. is?

b) szimpi Zalán, unszimpi P.Cs.

c) hányadék Zalán, bejön P.cs.

d) mindkettőt rühelli

Nekem a)

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 11:18:56

@Ádám72: mert az almafa már foglalt volt és nem akartam almafa1248567984531975315468.dik lenni.

@Styxx: "e" lehetőség nincs? Miszerint, szívesen kipróbálnám Zalánt, P.Cs. meg választhat, hogy nézi vagy elmegy a nagyihoz:-))))))

Sudák 2009.10.06. 11:23:54

Szerintem a csávó, aki ezt a blogot írja, arra recskázik, amiket itt olvas az őt virtuálisan szopkodó csicskáktól.

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 11:51:58

@Sudák: te meg arra recskázol, hogy Ő mit ír. Nem mindegy?

Kössz a hozzászólást, leülhetsz. Egyes!

aJeti 2009.10.06. 11:53:55

@alakfa: miért éppen alakfa? költői kérdés. mert miért éppen alaszka, ugyebár
ádám! vicceltél!!

aJeti 2009.10.06. 11:54:44

@Sudák: hello retro, hiányoztál

aJeti 2009.10.06. 12:02:55

@Sudák: alakfa lány. vagy homok.

aJeti 2009.10.06. 12:03:51

@Kree: most te osztályozd le, mer' olvasni se tud

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 12:06:55

@aJeti: hagyd, Sudák ahhoz már lusta volt hogy ráklikkeljen a nickemre. Pedig ott elolvashatná, hogy tényleg csájé vagyok:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.06. 12:10:47

Én meg azt figyelem, hogy nem kaptam visszajelzést KR-től a mondani valóm után:-)))

Sudák 2009.10.06. 12:10:49

@aJeti: az nem baj, ha melegvérű, az ő dolga... De ahogy látom ezt az összetartó rajongó csitrisereget itt, szerintem hamarosan ki leszek tiltva...

aJeti 2009.10.06. 12:12:31

@Sudák: ez jutott. öt perc hírnév.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.06. 12:13:24

@Sudák: ez így van. Nem is vagy te olyan hülye gyerek...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.06. 12:14:23

@aJeti: És basszus poén, mert tényleg van tanári végzettségem! :p De a való életben nem élek vele - viszont a blogon...
Sudák fiam, hozd az ellenőrződet, kapsz egy autogramot, fölötte kis szöveggel

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.06. 12:15:41

Most nézem Sudák is ma regelt. És pontosan tudja hogy rá is az vár mint retró-ra:-)))))

Sudák 2009.10.06. 12:16:39

@Kree: te kis ostoba! olvasva a hozzászólásaidat, látva a helyesírásodat, neked nincs több, mint az a 8 általános, valahol falun...

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 12:20:35

hagyjátok a csudába, semmi értelme ennek.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.06. 12:22:19

Azért arra kíváncsi lennék, hogy Zalán milyen szájízzel olvassa ezeket a csipkelődéseket, amik itt sokszor mennek:-)???

Sudák 2009.10.06. 12:25:46

@Incifinci: milyen lenne a szájíze, amikor reggel a belét is kiokádta miközben összehuggyozta magát...

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 12:32:11

@Kree: én is megkaptam a blogomba a magamét:-)

dalmada 2009.10.06. 12:42:03

@alakfa:
De, de nem oktatom, javaslok, hurrogom.Nem olyan, mintha skizok lennétek? Van egy képzeletbeli játszótársatok, akihez magatokba beszéltek. Mert oké hogy elolvasod, de hogy kommentelsz "neki"?

dalmada 2009.10.06. 12:45:18

@alakfa: ja, és szánalmas a blogod. (Hiába merítettél innen, még a témát is) Bocs, magánvélemény.

dalmada 2009.10.06. 12:45:46

@alakfa: ja, és szánalmas a blogod. (Hiába merítettél innen, még a témát is) Bocs, magánvélemény.

aJeti 2009.10.06. 12:48:13

@dalmada: blogot mindenki magának ír

dalmada 2009.10.06. 13:04:31

@aJeti: Ah, inkább maradtál volna csendben... Látom, te is követed a zalánblog utánozást. Gáz.

aJeti 2009.10.06. 13:17:56

@dalmada: o yeah, mind Zalán köpönyegéből bújtunk elő

dalmada 2009.10.06. 13:28:42

@aJeti: Igen, ez a szánalmas

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.06. 13:29:26

@dalmada: Most úgy sem tudom úgy megírni, hogy ne vedd rossz néven, de inkább te maradtál volna csendben, mert a blog igenis a napló, a szó jelentése: binary log, amiből a log a naplót jelenti, a binary pedig a bináris mivoltját. Pontosan el is látja a napló szerepét, csak némi többletet is. De olvass utána, hisz tudod, google a barátod - wikipedia meg a barátnőd :)
@Sudák: Most lebuktam, ejnye... LOL :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.06. 13:33:13

@alakfa: Igen, olvastam, hogy terjed a közoktatás :) De a blogod is olvastam - nem olyan rossz az!

dalmada 2009.10.06. 14:01:23

@Kree: Szavak jelentéséről akarsz vitázni? persze, többlet, a világ minden tájáról elolvashatják, nyilván feltétele a közös nyelv, vagy egy fordítóprogram. Jobban jár a társadalom, ha a fióknak irogatnak egyesek, nem a nagyvilágnak. Igen tényleg kettős szem. látogatják a blogot....

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.06. 14:12:48

@dalmada: Lássuk Te mit tudnál írni. Utána beszélhetsz bárkivel ilyen stílusban, addig szánalmas kis fröcsögő vagy.

aJeti 2009.10.06. 14:21:06

hiba van a matrixban, dezsavűm van.

dalmada 2009.10.06. 14:22:20

@Ádám72:
1. Magyar nyelvet és irodalmat oktatok, több fogalmam van az írásról, mint itt sok kommentelőnek.
2. Attól mert írsz- valamit csinálsz-az még nem biztos hogy jó. Nem ebből kell kiindulni.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.06. 14:36:40

Felölem lehetsz MTA doktor is. Igazad van abban, hogy a helyesírásra figyelni kell, de mindenki azt ír és olyan stílusban, amit és ahogy akar.
A Te kezedben az egér és te döntöd el hová klikkelsz. Javaslom ne olvass olyasmit, ami igénytelen szerinted. Csak az idióták töltenek olyasmivel időt, ami nem érdekli, vagy bosszantja őket.
Biztos vagyok benne, hogy Te nem vagy az.

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.06. 14:38:26

@dalmada: Különben is meg vagyok sértve, hogy még nálam nem kommenteztél.
Bástya elvtárs már szart ér?
:-)))

Mákvirgács 2009.10.06. 14:42:07

Hát...(bár igy nem kezdünk mondatot..és tudom...és-sel sem...)...de igazából nem értem, hogy valaki miért pazarolja a drága idejét..ha valami ennyire nem jön be neki??? Fikázni meg hosszú mondatokban annyira..hm...felesleges.
Én előszőr Zalán blogját találtam meg..azóta is olvasom...ahogy továbbvezetve Ádámot, Jetit, Bogit, Styxxet is...És mindegyiket szeretem..ez van;)

dalmada 2009.10.06. 14:55:21

@Ádám72: Arról is van véleményem, de nem a stílusával kapcsolatos. Maga az írás jó!

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.06. 15:35:06

@Mákvirgács: Hát mer' nincsen izlésed :-)

@dalmada: Nem kéne kímélned, bírom a gyűrődést!

alakfa · http://megduglak.blog.hu/ 2009.10.06. 16:54:56

@dalmada: te is itt olvasgatsz a naplóink között. Te sem vagy jobb nálunk, csak benned annyi fogalmazáskészség sincs, hogy egy tőmondatot megfogalmazz.

SZERETNÉK BOCSÁNATOT KÉRNI AKIT ZAVAR A HELYESÍRÁSOM. De nem muszáj olvasni.

BigGeorge (törölt) · http://biggeorge.blog.hu/ 2009.10.06. 17:18:50

@alakfa: nyugi!
Mi így szeretünk.
Mondjuk azért kicsit figyelhetnél jobban, élvezetesebb lenne az eredmény. Elhiszem, hogy nehéz olyan "felhevült" hangultaban koncentrálni, amikor szinte újra átéled a dolgokat.

KR_ 2009.10.06. 18:10:35

@Incifinci:
Mit kell ezen figyelni?!?

A mondatod végén ugyan volt egy kérdőjel, de utána meg egy felkiáltójel.
Ez gondolom valamifajta költői kérdésre is utalhatott, azaz kérdésben a válasz...

Ebből én azt vontam le hogy szerinted ilyen nem lehet...

Erre fejtettem ki én a véleményem, amit teljesen általánosságban írtam.
Persze van egy két logikai ugrás a feltételezéseimben (amiket a válaszod alapján gondoltam hogy gondolsz :D ), így akár tévedhetek is.

Ezek szerint tévedtem, te megmagyaráztad.
Amivel én "vitatkozni" nem tudok :D

Mit vársz, mit válaszoljak?

dalmada 2009.10.07. 07:35:48

@alakfa: Neked minimum csókolom. Egyébként nem egy tizenéves véleményére fogok adni, mégha esetleg analfabéta is vagyok.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.10.07. 08:33:57

@dalmada: Bevallom, nem sokat értettem abból a hozzászólásból, amit nekem válaszoltál - ettől biztos értelmileg fogyatékos tizenéves recskabajnok lettem... Mindesetre vegyétek már észre, hogy ezeket a köröket már annyi helyen, de itt is többször lefutották a kommentezők, mégis mindig újra előhozzátok. Bezzeg ha a blogger ezeket épp ezért kiszelektálja, akkor megy a megsértődés, és már rég nem tudni, miről is szól a bejegyzés.

@alakfa: A tiednél sokkal eldurvultabb helyesírású oldalakat is sokan olvasnak, szóval no para. De a segítőkész Sudár Sudákra is mindig számíthatsz, ha kell egy-két kéretlen (jó)tanács ;)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.10.07. 08:39:46

@KR_: ez teljesen oké. Nem választ vártam, mindinkább reakciót. Köszönöm, megvolt:-)))

zalanfan 2009.10.07. 09:39:36

@dalmada: Ez egy ilyen műfaj, és mivel interaktív, lehet a főhősnek, még ha az jelen esetünkben fiktív is, szurkolni, meg tanácsot adni. És sztem ez segíti a cselekmény bonyolítását, meg mi is a részesei lehetünk kicsit, ami jó érzés. És, ( mivel éssel is kezdhetünk mondatot) szerintem te meg egy frissdiplomás magyarszakos pancser lehetsz, akire senki nem kíváncsi, és ezért itt vered a nyálad. Úgyhogy töröld meg a szádat, és ülj le fiam, ez egyes.

dalmada 2009.10.07. 10:15:44

@zalanfan: Látom, nagyon trendi gyerek vagy, minden második komment vége az "ülj le, egyes". Sajnálom, hogy eddig terjed a szófordulat használatod. A szerintem kezdetű idézetedre pedig annyit, hogy ha mindenben ennyire tévedsz , akkor igazi csődtömeg lehetsz.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása