Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.10.02. 12:49 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Fekete szerep

Na mi a helyzet a kis szőkéddel? Kezdte a Pultos csaj, amikor délelőtt felhívott. Visszakérdeztem, hogy mi van? -hátha csak próbálkozott, és feladja, de folytatta, hogy arra gondolt, akivel tegnap este jópofiztam órákon keresztül.

Kérdeztem, hogy ez most mi a fasz, megfigyel, vagy figyeltet, vagy mi? És mondtam, hogy amúgy meg nyugodt lehet, nem volt semmi. Aztán hozzátette, hogy tudja, meg azt is, hogy nem vittem haza. Mondtam, hogy így van. Aztán annyival le is zárta ezt a témát, hogy bár nem kell elkéredzkednem, mondhattam volna, hogy buli lesz a haverokkal.
Ami egyébként jól sikerült, mert bár a fekete csajjal nem találkoztam, de az egyik barátnőjével, egy szőkével igen. Ahogy vele beszélgettem, az az érzésem támadt, hogy talán a fekete csaj is egy hülye picsa lehet, és csak nagyon jól játszik. A lényeg, hogy azért megfogott ez az elérhetetlen női szerep. Olyan teátrálisan tudom elképzelni, ahogy megdugom.

 

14 komment

Címkék: telefon szőke piercing pultos csaj fekete csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr771422678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2009.10.02. 13:02:11

Na ez érdekes ,most már oda kell figyelni ,mikor és kit fogsz magad alá gyűrni!!!:D

Kemény megfigyelés, alatt állsz :D

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.02. 13:04:55

Titkosszolgálati eszközökkel figyel Téged. :-)
Ez veszélyes lehet még a végén...
A csaj oda van érted.
De ha csak hülyíted akkor a végén a nyulak elé vet, ha így folytatod.

domdodom69 (törölt) 2009.10.02. 13:07:34

szexpartner, kapcsolat, féltékenység, megfigyelés... mi jöhet még? egyébként szerintem az elérhetetlenség is két esélyes végül: vagy ténylrg óriási, ha mégis megkapod, vagy nagy csalódás...

aya 2009.10.02. 13:15:40

Kiváncsi vagyok rá, hogy P.Cs. a blogra mikor fog rájönni! Ha otthonról is posztolsz akkor van rá esély, hogy hamarosan.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.10.02. 13:21:24

azthiszem neked is jobban kellene figyelned mit csinál P.Cs. azzal az informatikus sráccal. Szoktak a nők ilyen elterelő hadműveletet csinálni.

LuPuS 2009.10.02. 14:03:50

@hzizi: EGYÉRTELMŰ.plussz a beidegződött szemüveges lófarkas chipset és a sört a gyomron megtartó IT srác valószínűleg nem, P.Cs. fixa ideálja :D

s persze ne felejtsük el mindig a nő a hibás

Styxx 2009.10.02. 14:04:25

Na, az eleinte lesajnált, lepucsázott csaposlányól kiderül, hogy diplomás nagypályás spíler. Jobban kever mint Szili Kati:-).

Szerintem mondd azt P.Cs-nek, hogy hagyjuk az ilyen megfigyelősdit, legyen mindkettőtöknek egy, a reális igényekhez idomuló kvótája, pl neked évi 25 patron, neki évi 7, amivel nem kell elszámolni.

Ha ezt nem fogadja el akkor kiöli belőled a vagány zalánságot és egy leszabályzott papucsállatka kasztráltagyú szánalmas porhüvelyével kell, hogy beérje.

Így nemcsak magával b@szik ki, hanem velünk olvasókkal is:-)

Gondolom most Bogi (ha még olvassa) és csapata lekap a körmömről.

domdodom69 (törölt) 2009.10.02. 14:22:05

@Styxx: de PCS-nek miért csak 7, ha Zalánnak 25. PCS sem tűnik kispályásnak...

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.02. 14:34:34

@Styxx: Bogit már én is hiányolom. Remélem minden OK Vele.
P.Cs. sokkal okosabb és több, mint gondolnánk szerintem. Ezért akadtam ki annó kedves megboldogult retro.. barátunkra, amikor elkezdte pocskondiázni.

Styxx 2009.10.02. 17:23:42

@vagyok, aki vagyok...:
pesze, hogy nem kispályás, de szerintem ő azért több érzelmet visz bele egy pusztán testi futó kalandba, mint Zalán, ezért több idő kell neki egy-egy liezon utáni lelki regenerálódásra, de persze nem biztos, hogy igazam van, tőlem lehet mindkettőnek 13,5/év:-)
@Ádám72:
ja, emlékszem, anno jócskán bepörögtél rá. Nekem régen (más nicken) volt egy blogom, ahol futtattam pár kamu karaktert a kommentelők között, és az egyikkel elkezdtem saját magammal kekeckedni, majd az egyik igazi kommentelő kiállt mellettem a saját magammal folytatott balhézásban:-)

danielthailor 2009.10.05. 05:19:37

fél doboz cigi,1,5liter ásványvíz és 2 és fél óra kellett a blogod végig olvasásához
egyszerűen nagyszerű az egész
ha egyszer pesten jársz egy sörre a vendégem vagy mindenképp
kiváncsi vagyok a továbbiakra is
hajra hajra
ja és köszi végre egy este amit hasznosan töltöttem el

Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.05. 07:58:11

@Styxx: "Álmomban két macska voltam és játszottam egymással."
:-))

sing-lee 2009.10.05. 10:29:20

@danielthailor: éjszakai műszak? főnök meg ne tudja, hogy nem dolgozol :)
A szőkével amúgy vigyázni kell, más színű a haja mint a P.CS-nek , simán lebukás esélyes...
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása