Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.28. 15:36 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Bilincs, szex, vita

Jó egy szar nap volt a mai. Reggel egy csarnoknál kezdtem, amit mi építünk, de elbasztak ezt-azt. Ott tököltem egész délelőtt, aztán leléptem kajálni, valami kis szar étterembe. Másfél óra múlva visszamentem, hát persze nem azt csinálták, amit mondtam, úgyhogy folytattam a vitatkozást, meg a fenyegetőzést, hogy nem kapnak ezután pénzt, de még az eddigit sem fizetjük ki. Na akkor már hajlandóak voltak azt csinálni, amit az okosabb mond…

A hétvége kellemes volt, napi egyszer megvolt a Pultos csaj. Illetve szombaton talán én voltam meg neki. Már olyan értelemben, hogy rámrakta a bilincset, mert olyat még sosem csináltunk, és először rám ült, aztán mikor már végem lett volna, a kezével meg a szájával folytatta, és nem hagyott elmenni. Élvezte nézni, ahogy szenvedek…

Most meg indulok haza. Csak azt tudnám, mi a fasznak jöttem vissza még az irodába. A megszokás…

 

7 komment

Címkék: vita szopás bilincs kivitelezés pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr481412996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.09.28. 16:19:23

"Csak azt tudnám, mi a fasznak jöttem vissza még az irodába"

Hát a poszt miatt, mi másért? :D

LuPuS 2009.09.28. 19:04:15

milyen jó hogy csak most néztem ide :D

zalanfan 2009.09.29. 10:49:51

Ha nem igaz a történet, csak fikció, kellene Z-nek, vagyishogy a gazdájának valami komolyabbal is próbálkoznia, egy regénnyel, novellával, hasonló stílusban.
Én is olvastam Ellistől, de ez nekem jobban csúszik, de lehet, h más stílusban is jól írna. Jólenne valami mást is olvasni, ha lenne. Vagy ha ezt kiadná, én biztos megvenném bekötve :D Télleg, nem nyomozzuk ki, kinek az alteregója, lehet, h valami ismert író, csak nem meri vállalni. Talán a Kertész éli újra fiatalkori vágyait :DD

Klu · http://kluiphone.blog.hu 2009.09.29. 11:58:36

rövid, tömör, lényegretörő, és az emberben elülteti a "mi lesz már?" érzést :-D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.09.29. 20:56:04

@zalanfan: nekem is jobban tetszik, mint Ellis írásai.
rövidek, tömörek, lényegre törnek. pillanatnyi életkép lazán, nem nyájas csöpögős stílusban. és van önkritikája ;)

Tivadar Galván 2009.09.30. 10:15:10

Én ezt a mentalitást nem értem mostanában. Mi az, hogy nem hagyott elmenni??? Nem az a dolga, hogy örömöt okozzon??? A lábad is le volt bilincselve? Úgy rúgtam volna le magamról, hogy szétloccsan a falon? Átértékelődtek a női szerepek, várják a kényeztetést, a törődést...Neki nem ugyanannyi ideje van arra, hogy jó legyen? + még kb fél perc, amíg meg nem unom, aztán ellököm. Hát próbáljon meg gazdálkodni az idejével. Okosan.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása