Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.04. 08:33 B. Zalan @ zalan.blog.hu

A szomszéd csaj

A szomszéd csaj leszopott, miután kibontottam neki egy üveg bort. Amikor hazaértem, kint állt az ajtaja előtt. Köszöntem, és megkérdeztem, hogy mi a helyzet, hogy van. Erre mondta, hogy megihatnánk már azt a szomszédüdvözlő piát, amiről szó volt korábban. Hát pont a legrosszabbkor. Magamba mélyedést terveztem az estére, meg gondolkozást a kapcsolatunkról a Pultos csajjal, erre nagyjából felajánlja magát egy nő, akire vágytam is. Próbáltam nem túl meggyőző ellenérveket felhozni, hogy sajnos nincs itthon piám, és egy kicsit fáj is a torkom. (Hogy miért pont ez jutott eszembe, talán gyerekkori beidegződés a suli ellen.)

Mondta, hogy neki van, menjek át, és iszunk egy pohár bort. Átmentem, mivel arra gondoltam, hogy csak tudom magam türtőztetni, ha a gyerekek otthon vannak. Hát nem voltak. Viszont nem volt dugóhúzója sem, úgyhogy mehettünk át hozzám. Már nem volt visszaút, bementünk, kibontottam a bort, töltöttem, ittunk, és elkezdtünk csókolózni. Szerintem ő már korábban kezdte a piálást, legalábbis azt éreztem az ajkain. Persze megszokásból a seggébe markoltam, és a lába közé nyúltam hátulról, amit ő folytatott azzal, hogy kigombolta a nadrágom, és megkérdezte, hogy hol a hálószobám. Elképesztően kemény segge volt, de mégis kellemetlennek éreztem, hogy megdugjam a szobánkban, ahol a Pultos Csajjal szoktunk aludni, és éppen ma akartam kinevezni a „mi” szobánknak.

Mondtam is neki, hogy ott most nem akarom. Erre letérdelt elém, és azt mondta, nyugodjak meg, nem fogom már elsőre megkapni, először csak kíváncsi, hogy mim van, amire ez a sok csaj bukik, és a folytatást később meglátjuk.

Ezt sem gondoltam, hogy két különböző csajjal fel lehet szedni egy harmadikat… Szóval leszopott, és hazament, én meg nem tudtam elaludni valami bűntudat félétől, meg mert állt a farkam, amíg ki nem vertem a seggére gondolva.

 

41 komment

Címkék: szex sex bűntudat csaj bor szopás szomszéd


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr871353528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.04. 08:47:13

Beszarok tőled Zalán.......

Még hogy 2 nővel nem lehet harmadikat felszedni?! Dehogy nem. Azért vannak ám olyan nők, akiknek igen is bassza a fantáziáját, hogy mit tudhat az a pasi akiknél a lányok egymás kezébe adják a kilincset.......

Nekem is volt ilyen...Baromi nagy csalódás volt, vagy inkább nevetséges...Igen inkább nevetséges, mert nagyon gáz volt:-)

Te meg vigyázz Zalán, nehogy arról kelljen írnod egy pár hónap múlva, hogy te csomagolod az uzsit a suliba:-)))))

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.09.04. 08:47:46

Tudod Zalán, itt mindenki megmondja a frankót, én inkább megpróbálok egy kicsit empatikus lenni. Mert erre fogsz te kapni hideget-meleget, ahogy már magadtól is kapod.

Viszont a csajok is csinálnak olyan dolgokat, amikre megbocsátást, megértést várnak - pl. legszarabb pasik mellett is kitartanak, amíg csak épp ésszel lehetséges. Őket elfogadjuk, mert... csajok. Szerintem Zalánt is el kell fogadni, hogy ő igenis ilyen. Épp olyan bizonytalan, mint az a csajszi, aki tudja, hogy ott kéne hagyni a paliját... Zalán is tudja, hogy abba kéne hagyni a csajozást... De (egyelőre) még nem szánta rá magát. Hamár elsőnek írok ez hátha a kemény kritikáknak irányvonalat ad :)

Osvaldo Cavandoli 2009.09.04. 08:56:17

Lelki szemeim elött latok egy uj magyar szappanoperat Csanyi Sandor föszereplesevel (alias Zalan)...

KR_ 2009.09.04. 09:02:57

@Osvaldo Cavandoli:

Vicces, de Készül!!!
És ez nem viccc.. :DDDDD
Láttam a forgatásról szoló filmet.

Bár ott a főszereplő nem igazán hasonlít zalánra, de azért van egy kis párhuzam

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.04. 09:12:51

Pffff....Zalán rosszabb vagy mint egy kis kurva!:)

Szerintem jobb lenne ha tovább állnál és szakítanál a Pultos Csajjal. Ezt már te sem gondolhatod komolyan. Bűntudat....a nagy lófaszt van neked bűntudatod, ha még ilyenkor sem tudod megállni, hogy nőzzél. Ezen a téren teljesen megbízhatatlan vagy. Mindig lesz egy olyan csaj akit éppen kinéztél magadnak, de azért azt ugye nem akarod beadni nekünk, hogy megerőszakoltak:D

Azt hiszed ha nem az ágyban hanem az előtte lévő szőnyegen fektetsz meg valakit az rendben van?

A szomszédokkal meg vigyázz, az akkor is ott lesz, ha már nem akarod:)

herr_der_erdinger 2009.09.04. 09:27:11

Most én én is írok valamit, mert ez a blog egyre jobban hasonlit ahhoz, amiket én is megéltem, Berlinben eltöltött 5 szingli évemben. :)

Zalán, értem kételyeidet és gyengéidet. Egyfelöl marha jó dolog minden este más nöt "kezelni" de közben megvan az emberben az igény egy stabil kapcsolatra. Én, magam szerint, miközben nagyon élveztem a szabadságot és a nözést, egyfolytában irigyeltem azokat, akiknek stabil kapcsolatuk volt. Miközben persze ezek meg irigykedtek a promiszkuitásomra.

Szerintem mindenki élje ki magából ami enne lakozik, hogy utána nyugdtabban kezdjen egy komoly kapcsolatot.
Ahhoz kepest, hogy én számolatlanul fogyasztottam a nöket es sokáig elképzelni sem tudtam, hogy el felkinálkozó ne blokkoljak le, most 3 gyermek apja vagyok és már csak nosztalgia szintjén vonz a nözés. Egy üres dugásért már nem tennék meg/beszélnék olyan sokat.

Legalábbis nálam ez igy van/volt...

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.09.04. 09:30:42

@Bogi24: Mennyire igazak a szavaid. :)
Zalán: A szomszéddal még lesznek problémáid. :) Főleg, amikor majd ő is többet szeretne tőled szimpla szexnél. :) Egy idő után már majd arról fantáziál, hogy akár össze is nyithatnátok a két lakást... :D Aztán amikor közlöd vele, hogy te csak szexet akarsz, akkor rohadtul meg fog utálni és minden egyes nőt elüldöz, aki csak megmeri közelíteni a lakásod ajtaját... :D
GONDOLKOZZ EMBER!!!

LuPuS 2009.09.04. 09:53:10

Röviden annyit mondanék férfi sovíniszta disznóként,mindig a NŐ hibás

@Keysha: érdekes téma lesz amikor a szomszéd csaj a kémlelő ablakon keresztül írja a jelentéseit.....

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.09.04. 10:31:16

Az is lehet, hogy olvassa a blogot és már egy ideje gyanakodott a jóképű(?) szomszéd srácra. Gondolta tesz egy próbát: ha felkerül a szopatás, akkor ő írja a blogot, ha nem, akkor meg csak szimplán beújítja maga mellé dugópajtásnak. :)

KR_ 2009.09.04. 10:57:35

@Keysha:
@Bogi24:

Tudtok mást is a kombináláson kívül?!?!
Általánosságban is fel lehetett volna tenni a kérdést...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.04. 11:06:10

@KR_:

"A szomszédokkal meg vigyázz, az akkor is ott lesz, ha már nem akarod:)"

mi a gondod?
egyáltalán nem kombináltam sztem....

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.04. 11:07:50

@LuPuS: Zalánt megerőszakolta egy nő. Pedig ő biztosan sikítozott!:D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.09.04. 12:07:09

Ja, az biztos érdekes lesz amikor majd a szomszéd csaj( amikor már le lett koppintva) leskelődik majd hogy éppen ki Zalán aznapi áldozata.Ez megfontolatlan döntés volt....

irkafirka 2009.09.04. 12:08:39

Tudsz élni, vazzeee... De a szomszéddal tényleg jobb lesz vigyázni, őt nem lehet csak úgy lerázni, meg azt hazudni, hogy nem vagy otthon, és egyebeket. Veszélyes terep.

irkafirka 2009.09.04. 12:09:49

Jah, és most már nagyon érdekel, hogy is néz ki Zalán. ;-)

isogulaleb 2009.09.04. 12:29:57

Nah, megnyugodtam, mióta olvasom a blogot azóta motoszkál a fejemben hogy csak egy remek fantáziával megáldott írópalánta kitalációját olvassuk, de ez a poszt azt hiszem megadta az "ezt már nem hiszem el" megerősítését.

Egyébként ettől függetlenül gratula a bloghoz, nagyon élvezetes, csak így tovább!

camelus 2009.09.04. 13:25:49

Hahó
Van egy kis gond. Mit fogunk olvasni ha a mi Zalánunk kiköt a pultoscsajnál. Még talán egy idő után hűséges is lesz. Nekünk meg marad a "tegnap este megnéztük a barátok köztben Vilibácsit, de utána nem volt semmi, mert a PCS-nek fájt a feje".... Brrr belegondolni is rossz.

Kicknick 2009.09.04. 13:36:25

Van az a mondás, hogy házinyúlra nem lövünk...csak ha támad :)

Burgermeister 2009.09.04. 13:41:21

Sok igazság hangzott már el a szomszéd lehetséges verzioival kapcsolatban. Saját példám, szomszéd hölgy csenget, hogy nála nincs viz, átjöhet e fürödni......persze, mondtam, csak tessék. Miért ne?! Tudtam hogy mi van a szándék mögött. :) Azért azt nem követtem el amit Zalán, mert csak konfliktus lett volna belőle. Helyette meglestem fürdés közben.:) Az is izgi volt. Aztán próbálkozott még néha néha...elég ennyi belőle. Nem éri meg a kockázatot.

KR_ 2009.09.04. 14:07:44

@Burgermeister:
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
hozzám jöhet!!!!

'Mi probléma lehet belőle amit nem lehet kezelni?!?!
Semmi.

Én erre nem lennék büszke. És te sem leszel amikor az unokáidnak meséled majd hogy mit _nem_ tettél meg...
Bár szépíteni lehet a történeten...de attól még nem lesz igaz :(

italmester 2009.09.04. 14:22:28

italra van gondja...?az italmester megoldja: piafutar.hu
italhazhozszállitás

SassyGurl 2009.09.04. 15:08:13

@Burgermeister: elismerésem, hogy ellenálltál :))
basszus azt hiszem én túl félénk vagyok az ilyen "letámadáshoz"....

margitosz 2009.09.04. 17:40:40

Na most akkor megerősítem ezt a posztot.
Nekem viszont volt egy ilyen szomszédom még a gurúló almát is bár mi áron! Pedig 3 családos ember volt. Jó pofa, jól nézett ki nem birta elviselni ha valakit nem kapott meg.

Úgy tudnám jellemezni az illetőt mint egy kis gyerek.Áll a játék bolt kirakata elött és minden játék kell neki.Az ilyen tipusú pasinak meg minden nő kell! Bár mi áron.

Styxx 2009.09.04. 18:21:56

Zalán lehet, hogy csak albérlő. Amilyen laza, sharmosan máról holnapra érően nemtörődöm, még valószinűbb is, mint, hogy nyögje a havi törlesztőrészleteket.

Ha a szomszéd csaj kínos lesz, új albit keres. P.Cs-nek meg beadja, hogy a tulaj felmondott, mert kibaszta a felesége, és visszaköltözik a garzonba, vagy valami hasonlót kamuzik.

Kivágta magát ettől meredekebb szitukban is, pl. K.É. bátyja előtt, aki kifogásolta, hogy az ő lépcsője alatt dugta meg a hugát és még a használt óvszert is széthagyták, mint eb a szarát.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.04. 20:43:34

@SassyGurl: Költözz a szomszédomba, és majd becsengetek én fürdeni:)

Amúgy várható volt, hogy beújítja a szomszéd csajt, most hogy félig lapáton van.

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.09.04. 22:10:49

Na ezaz, az elmúlt napok mélyenszántó "eseménytelenségét" valami ilyesmivel kell megtörni :D

Hozod a formád, Zalán, én abszolút veled vagyok :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.05. 15:36:32

@SassyGurl: Budapest északi részén, és nem írlak bele blogba, ha jössz "fürdeni" :))

SassyGurl 2009.09.05. 15:45:22

@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): no persze, hiszi a piszi :)) nálam van meleg víz, egyelőre, szóval majd szólok, ha rá(d)szorulok :))))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.05. 17:15:23

@SassyGurl: Bebizonyítom, megyek fürdeni a jó meleg vízedben, és utána is anonim maradsz:))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.05. 23:20:15

@SassyGurl: Ezt kérlek mire alapozod? Még veled is küzdöm:)

SassyGurl 2009.09.06. 10:53:24

@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): még velem is??? szép, mondhatom... én, mint szamár, még én is nehéz falat vagyok Neked... :DDD
mit szólsz a tegnapi foci eredményhez? ilyen nincs...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.06. 11:38:54

@SassyGurl: Nem vagy szamár, és küzdenem kell, mert nem tudom hova mehetek fürdeni, és bizonyítási eljárást lefolytatni ;)
Ne is mondd, kinn voltam, teljesen lefagyott a stadion, amikor körülnéztem, mindenki csak állt, még anyázásra se futotta...

SassyGurl 2009.09.15. 11:44:29

@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): most épp tennis favor-ban vagyok/voltam, szegény Roger... :(((( Pedig neki szurkoltam.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.15. 12:04:22

Sassy: szívesen felajánlom vigasztaló karjaimat, és vállamat. Van egy százas csomag papírzsepim is, és jelenlétem garantált nyugtató hatású:)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása