Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.09.02. 10:26 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Követés, szusi, hányás

Követtem hazafelé a Pultos csajt a munkahelyéről tegnap délután, mert már szétbaszott az ideg, hogy mi a fasz lehet. Előttem volt nem sokkal, amikor felhívtam, hogy megnézzem a reakcióit. Semmit sem láttam rajta. Hazáig követtem, aztán elugrottam gyorsan egy csokor virágért, és felcsengettem hozzá. Hátul álltam meg, hogy ne lássa az autómat, és így kénytelen volt beengedni. Egy gyenge szájrapuszit sikerült köszöntésül kiharcolnom, aztán meghívtam vacsizni. Benne volt, de csak, ha nálam alszunk, és ő vezeti az autómat. Egy japán étterembe mentünk, miután megvártam, hogy lezuhanyozzon, epiláljon, meg a fasz tudja, mi mindent csináljon még a fürdőszobában, kurvasokáig. Felöltözött szépen, úgyhogy gondoltam, hazaugrok én is egy zakóért, ami szintén ismerős helyzet volt, csak valahogy éreztem, hogy nem lesz annyira kellemes, mint legutóbb.

Ettünk egy csomó vackot, meg ittam meleg piát, mivel ő vezetett. Na akkor volt először hányingerem. Aztán ettünk még és itatott szakéval, én meg egyre furcsábban éreztem magam.

Hazafelé már biztos voltam benne, hogy megmérgeztek. Hánytam egy párat, és alig aludtam éjszaka. A Pultos csaj meg azt mondta, hogy ő inkább kimegy a kanapéra, mivel amúgy sem szeret osztozni az ágyon más csajokkal, meg holnapra kipihentnek kell lennie, mert ő megy dolgozni.

Amikor elment, be sem köszönt, csak jó nagy zajt csapott. Pedig már kicsit sikerült is elaludnom. Most meg beértem dolgozni, de egy félliteres vizet kortyolgatok reggel óta.

 

13 komment

Címkék: mérgezés szusi pultos csaj japán kaja


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr141353511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KR_ 2009.09.02. 11:26:14

Egy jó magyar/európai étteremnél nem kell jobb...

kellett neked flancolni!

teveee 2009.09.02. 11:49:14

muhahahaaa - az első vicces posztod :D

Mákvirgács 2009.09.02. 12:21:53

Nekem a többi is tetszett....de ez tényleg :D vicces..volt....

Nevem: Bond....ZéBond :D

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.09.02. 12:22:43

Szerintem ezt meg kellene beszélnetek, mert addig fog rá célozgatni. Még menthető, különben nem ment volna el veled vacsizni, nem epillált volna, max felkapott volna egy hosszúnadrágot, de tuti szexre számított.

redzsihemond 2009.09.02. 13:03:26

Megérdemled.
Na nem a hányást, hanem hogy így viselkedett veled.
Bár ha belegondolok, akkor végülis a hányást is... :D
Belső megtisztulás.... ;-)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.09.02. 15:20:23

Kedves Zalán, Mélyen Tisztelt Kommentelő Társak!

Szíves elnézést kérek mindenkitől, de csipetnyi szilenciumomat követően most egy korábbi posztot véleményeznék.

Egyetértek valamelyik kommentelő társammal alábbi gondolatával: „aki olaj alapú sikosítót használ, sikeres nem lehet”.

Kedves Zalán, talán kanosszajárásod P.Cs-vel is az ominózus olajalapú hátsó kapus huncutkodásoddal kezdődött? Mintegy előképe volt e malőr a K.É.-t követő ágyneműmosásnak, hasonlóan, mint Keresztelő Szent János a Megváltó Jézus Krisztusnak?

Kedves Zalán, XX. századi atavisztikus csökevény az olajalapúság, kérlek térj át vízbázisúra, persze ha továbbra is ilyen sokoldalúan közelednél P.Cs-hez. Hisz többnyire azért szurkolunk, hogy végre ráébredj, Ő a te nagy Nőd és ne keserítsd meg azzal eljövendő közös sorsotok, hogy az ásó-kapa-nagyharang előtt felnőtt pelenkázással kényszerüljetek illúziót rombolni.

A minőséges vízalapú síkosítóhoz nem szükséges kromoszóma bukéjú szexshopokba alámerülni és azt aranyáron beszerezni.

Bármely Drogeri Marktban vásárolhatsz K-Y Jelly sikosító gélt és ha pontgyűjtő kártyával is rendelkezel, akkor még kedvezményhez is jutsz. A megtakarításból pedig vásárolhatsz P.Cs-nek egy nőiesen elegáns, bíborvörös plüssbársony díszkötésű zsoltároskönyvet.

És természetesen nem ám úgy nekiesni előkészítetlenül a hátsó bejáratnak, mint tót az anyjának! Ne feledkezz meg Salamon Énekek énekéről: -A te köldököd, mint a kerekded csésze, nem szűkölködik nedvesség nélkül (7.2.); - nos, a korszerű biblia értelmezés szerint a „köldök” jelen esetben meglehetősen tágan értelmezendő. Szóval lassan a testel Zalán, türelem (végbél)rózsát terem!

Szíves elnézést kérek a DM-es DM levélgyanús kommentért, természetesen mindezt Zoltán Atyától hallottam (hihetetlen, hogy milyen sokoldalú ismeretekkel vértezik fel a teológusokat). Ő ugyan nem támogatja az ilyesmit, de azt szokta mondani. „Ha már csináljátok, akkor legalább csináljátok jól!”

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.09.02. 16:33:22

Huhh, jobbulást, Zalán.
@teveee: szerintem nem ez az első vicces :D

@Bogi24: ...amit meg is kapott volna, ha nem szusi+melegszaké a menü

Kékasszony 2009.09.02. 18:07:11

Nem értem miért vagytok annyira oda P Cs-ért!
Eleinte ,,csak szex" kapcsolat volt, mindkettő élvezte, de a betegségét felhasználva alaposan behálózta. Szerencsétlen Zalán meg egyik lelkiismeretfurdalásból esik a másikba. Már nem élvezi az életet, hanem csak próbál életben maradni.
Jöhet a mamuszkorszak?

m.gray 2009.09.02. 18:17:41

@Kékasszony: olvasd el a többi régebbi posztot.
Sztem aki "odavan" PCs-ért, az azért szimpatizál vele, mert noha valóban laza szexkapcsolatnak indult a dolog, Zalán jól érezte magát vele. Nem ismerjük PCs-t, csak Zalán szűrőjén keresztül, de valahogy úgy jött át ezen a szűrőn keresztül, hogy pont olyan csaj valójában, akire Zalán vágyik.
Nem hálózta be, a hagyományos értelemben, csak valszeg a kedves blogíró is megdöbbent, hogy belefutott egy laza, kellően szabados, számára is kurvajó csajba.
Amúgymeg mi? Olyan bűnös dolog megszeretni valakit?

Kékasszony 2009.09.02. 18:32:01

@HV:
Nem bűnös dolog megszeretni valakit,de a szerelemhez romantika kell. Amikor még K É-re hajtott, abban volt romantika. Azt hittem abból lesz szerelem.

Persze lehet, hogy igazad: (kedves blogíró is megdöbbent, hogy belefutott egy laza, kellően szabados, számára is kurvajó csajba)

Nekem mégis az az érzésem, hogy úgy kicsavarta a fickót, hogy minden méltóságát elvesztette, és az önmegadása nem szerelemből, hanem inkább a csaj által gerjesztett lelkiismikből adódik.

teveee 2009.09.02. 21:07:11

@|Misel|: legalábbis az első,ami okán szánalom nélkül ki lehet röhögni.Ájj,nem szép dolog kiröhögni valaki próbálkozását,de ez már a burleszk kategória volt.
Talán itt az idő bevallani önmagának dolgokat (azt nemtom,mit,mert ez így édeskevés infó), de nagyon úgy tűnik,hogy változik a széljárás...

|Misel| · http://facebook.com/Asisness 2009.09.02. 23:08:34

@teveee: nem feltétlenül az eseményekre gondolok, inkább a megfogalmazásra, körítésre meg úgy az egész blogra... nem nélkülözi a humort :P

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.09.03. 07:55:42

Követted??? Háááháhááá... :D Meg is büntetett érte a Jóisten. Rád szabadította Vukkot. :D
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása