Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.08.07. 08:32 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Folytatás

Nagyobb baromnak érzem most magam, mint amikor azt hittem, hogy dobott a Pultos Csaj. Mondjuk kicsit ambivalens, mert a lényeg, hogy nem akart dobni, csak találtak egy csomót a mellében, amit ki is vettek, és félt, hogy esetleg rosszindulatú, ezért nem akart róla szólni. Szerintem ez ilyen lányos hülyeség, na de mindegy is.  

Persze szarul esik, hogy ő sem gondolt annyira a barátjának, hogy ezt megossza velem, inkább egy barátnőjét avatta be, akit én még csak nem is ismerek. Igazából senkit sem ismerek a barátai közül…

Szóval van egy pici vágás a cicijén, egészen oldalt. Állítólag semmi gáz nem lesz, csak óvatosan kell vele bánni egy darabig.

Annyira durva, hogy elképesztően jó mellei vannak, és el sem tudom képzelni, mit érezhetett, ha arra gondolt, hogy esetleg nem lesznek többé. Én sem tudom, mit éreztem volna, de azért valami támogatás-féle fogalmazódik meg bennem.

Viszont így folytatni a kapcsolatot elég hülye dolog. Gyakorlatilag én már lezártam magamban azt, aminek vége sem volt…

 

23 komment

Címkék: mell szakítás csomó pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr471294098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.08.07. 08:53:42

Tessék itt van!!! Ezt megcsináltad. Még hogy a nők kombinálják túl a dolgokat?! Azért ez sem volt semmi.
Amúgy meg Zalán ne játszd itt a sértődött kisfiút, mert eldobom az agyam. Inkább értsd meg. Ez nem lehetett neki vmi könnyű dolog és ne orrolj rá azért, mert nem mondta neked. Itt a nőiességéről volt szó, ezért nem szólt pont neked. Biztosan azt gondolta, ha baj van így már nem fog neked kelleni. Baromi nehéz ám neked megfelelni......


"Viszont így folytatni a kapcsolatot elég hülye dolog"----Ha most hagyod ott akkor be is fog számára bizonyosodni, hogy mért nem akarta neked elmondani. Most ne legyél hülye, itt most nem rólad van szó, legyél mellette és biztosítsd arról, hogy számíthat rád. Hidd el minden vissza tér a régi kerékvágásba.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.07. 09:04:29

Biztosan meg van az oka rá, hogy nem osztotta meg ezt veled. Talán felületes ember vagy aki a "találtak egy csómót a mellében" mondatból csak a mellet hallod meg.

Tudod Zalán ilyen esetben nem hiszem, hogy az ember arra gondol, hogy lekapják a melleit. Ezt én is átéltem. Előszöris maga a műtét amitől be van rezelve az ember, aztán a szövettan eredménye, hogy milyen heg marad, hogy nem e valami olyasmi ....tudod esetleg rák. Mert akkor ott nincs vége egy kis ambuláns műtéttel. Értem én, hogy neked ilyen szar meg olyan szar, de vedd már elő a jobbik oldaladat, és mutasd meg neki, hogy rád igenis lehet számítani, és nem csak a mellek óvatos bánásmódjában.

Szigi. · http://depechemode.blog.hu 2009.08.07. 09:06:26

elmondhatta volna a csaj, nem kellett volna ez a "mostanában nem fogok tudni annyi időt rád fordítani" szöveg.

m.gray 2009.08.07. 09:10:40

Ne haragudj Zalán, de egy egoista barom vagy.
Így mit baszki? 3-4 csajt kúrogattál hébe-hóba, és még neked áll feljebb, hogy a Pultos Csaj nem mondott el neked egy ilyen dolgot?
Van olyan szituáció az életedben, amikor az egód nem csak azt harsogja, hogy ÉN-ÉN-ÉN-ÉN-ÉN és esetleg még egy kis én?

Valszeg ez a csaj mégsem olyan hülye, mint amennyire annak próbáltad nézni. Valszeg sejtette, hogy nem egyedül van a buliban, így a helyén kezelte és a bizalmas ügyeit azzal osztotta meg, akiben bízik. Mert te erre, lássuk be, (minden bántás nélkül) alkalmatlan vagy.

Nézz egy picit magadba és gondold át, hogy mit jelent kiérdemelni valaki bizalmát, meg hogy vajon mit kell érte tenni....

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2009.08.07. 09:30:50

Zalán, tegnap találtam meg a blogodat, végig is olvastam, nagyon ott van!:)

Kb. egy éve volt nekem is 3 hónap az életemben, amikor Hozzád hasonló életmódot éltem... Hát két végén égettem én is, át tudom érezni a gondjaidat.

Viszont a Pultos Csaj esetében szerintem is önző és türelmetlen voltál, de még nem késő helyrehozni. Bár ha már lezártad magadban, akkor lehet, hogy tökmindegy. Neked amúgysem kihívás másik csajt találni, szóval "Keep on rollin'"!:)

redzsihemond 2009.08.07. 10:31:42

Csak egyet tudok érteni az előttem szólókkal, leszámítva szigit.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.08.07. 10:44:07

Már csak Suzan szavaira lennék kíváncsi. Már alig várom, hogy visszatérjen az üdülésből.

fck 2009.08.07. 11:34:18

Jó-jó, lezártad. Ha ennyire nem érdekel, hogy már újra sem tudod kezdeni a jót, nem ér semmit. Az meg hogy nem árulta el, tök érthető. Én se mondanék dugóscsajoknak magamról túl sokat, mert nem arra van. Kapd össze magad aztán kápráztasd el a csajt, már csak a gyakorlás kedvéért magadnak is és ez nem a fülbevalóvásárlás. Jóval nehezebb, de boldogabb is leszel az fix.
És ha ellenkezne a dolog az elveiddel - lehet még sutyiban mellette öt másik, szóval kifogásnak nincs helye.

Lammy 2009.08.07. 12:07:32

Kíváncsi lennék a "nagy megmondók" véleményeire a nem várt fordulattal kapcsolatban... "makimajom-effekt meg P.Cs. pár nap alatt K.É. szintjére süllyed"... mi? Hát ezt benéztétek baszki...

redzsihemond 2009.08.07. 12:24:31

Egyébként tényleg miért csodálkozol, hogy nem avatott a bizalmába? Hogy egy olyan barátnőjének mondta el, akit még csak nem is ismersz?
Azt sem tudtad, hogy diplomája van... nemhogy a barátnőjét megismerd... :D
Viselkedj vele normálisan már! ;-)

a katona fehérben 2009.08.07. 12:47:39

@Lammy: magamra veszem a célzást. Oké, az mnk túlzás volt, elismerem, és ezúton kérek elnézést érte. Ugyanakkor az elsőszámú problémám az volt, hogy nem mondta meg őszintén, mi a helyzet, és pontosan a titkolózás miatt születtek a feltételezések - úgy Zalán, mint ahogy a legtöbb kommentelő is arra gondolt automatikusan, hogy valaki más van a képben. (Hasonló esetben kinek lett volna más az első gondolata?) A makimajom-effektus ennek kapcsán merült fel, és az egy létező jelenség, attól függetlenül, hogy ezúttal szerencsére nem erről van szó. Azon persze lehet vitatkozni, hogy milyen mértékű őszinteséggel tartoznak egymásnak - én történetesen nem pártolom a ködösítést semmilyen viszonyban sem (az ún. "laza" viszony is tekinthető lehetőségnek a megnyílásra és az önmagunk adására, lásd a minden magánügyről tudó fodrászokat és taxisofőröket), és mivel jártam már hasonló cipőben, kissé elragadtak az indulatok. Majd megbeszélem a pszichiáteremmel :-)

Tulajdonképpen végül elég jól alakult minden, hiszen az eü. problémák megoldódtak, Zalán is ráébredt pár dologra a "szünet" alatt, és a bizalom is erősödhet kissé köztük.

Tavolirokon 2009.08.07. 12:55:27

@Lammy: Azt hiszem katona leírta a lényeget.

Valóban nem az volt a dolog mögött amit gondoltunk, de ettől függetlenül nem a munkájával van baja.

Amúgy részemről a K.É. szintre süllyedés csak feltételes volt ami a köv napok eseményeitől függöttek és ahogy most kinéz nem valósult meg.

Jah, és nem tartom magam "nagy megmondónak".

Kicknick 2009.08.07. 12:55:31

Lószart zártad le! Elment a kedved tőle, mert kicsit hanyagolt. Na tényleg tiszta hülye vagy.

@Bogi24: az a melles mondat nagyon ütött :)

Lammy 2009.08.07. 14:10:12

@a katona fehérben: "Hasonló esetben kinek lett volna más az első gondolata?", igen, csak sajnos ezzel a csajjal nem volt semmi gond előtte és ennek ellenére olyan hamar ráhúztátok Tavolirokonnal a vizes lepedőt és ez nem tetszett. Ha K.É.-ről lett volna szó, akkor megértem.. Mint azt is, hogy sok mindenkivel megesett már, hogy nem közölték vele korrekt módon a kapcsolat végét és ez kihozta többek közt belőled is az indulatokat. A végszódhoz pedig annyit fűznék, hogy remélem Z. megembereli magát és nem hagyja P.Cs.-t a francba, pont most...
@Tavolirokon: Szerencsére nem valósult meg, hja. A nagy megmondóval kapcsolatban...kicsit ironikus voltam.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.07. 15:03:00

Zalánka! Na aztán most gondolkozz el rendesen és állj ebben a helyzetben 1000százalékosan P.Cs. mellé, mert rögtön PiCSán rúgatlak Tamás Atya Asszonykórusával Élükön Susannal.
Azt a rézfán fütyülő rézangyalát neki.
A jóban jó volt a rosszban már nem kell a csaj?! Ne légy rohadék!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.07. 15:53:26

@amugy36: Akartam írni egy kommentet , hogy keressen fel egy szűk környezetben lévő harcias amazont aki felpofozza, hogy ébredjen már fel:)

De úgy gondoltam én már nem basztatom...

tomii 2009.08.08. 10:30:44

Továbbra is azt mondom, Zalán hősünk az összes történetével együtt csak fikció. Nem létezik. Ez a csomó a mellben fordulat elég gyengére sikerült.

SassyGurl 2009.08.09. 12:01:20

Zalán, ha ezek után mégis ott hagyod...akkor egy nagy szemét...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.08.10. 08:18:01

@amugy36: Ő?Ő?Ő?Ő? Az Zoltán atya, nem? Bár a lényegen nem változtat. Suzantól, tuti száz, hogy olyat kap, hogy nem áll meg a lábán...

a katona fehérben 2009.08.10. 11:17:50

@tomii: Ő a mi Barátok köztünk. Lehetne az is a címe, hogy Lábak közt.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.10. 13:21:55

@Incifinci: Igazad van. Barátok köztöt Tamás atyát mindig keverem Zoltán atyával. Pedig Susy is megszólt már érte.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása