Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.08.05. 15:34 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Cigi, kurva, pia

Ebéd után úgy döntöttem, hogy ismét lelépek. Azt mondtam, hogy kinti melót megyek megnézni. A parkolóban át akartam menni az autókereskedő csajhoz, hogy szívjuk el amim van, de végül csak a kocsiban nyomtam el egy gyengét, még ott, egyedül. Kibaszott büdös lett… Aztán elindultam haza, de egy hirtelen gondolattól vezérelve félreálltam, és felhívtam a legénybúcsús csajt.

Kicsit furcsa volt, de utána megnyugodtam.

Elmentem hozzá, kifizettem egy órát, de persze vagy húsz perc alatt végeztünk. Utána elég furcsán éreztem magam. Sosem szoptak még gumiban…

Aztán mondta, hogy nem kell mennem, beszélgethetünk, vagy kis pihenő után jöhet még egy menet. Be voltam tépve, úgyhogy nem ment volna, így csak beszélgettünk egy kicsit. Mondtam, hogy dobtak, de azt sem tudom, miért, meg hogy egyáltalán mi van… Ahogy elmeséltem neki a dolgot, azt mondta, nem is biztos, hogy dobott, lehet, hogy beteg a nagymamája, vagy tényleg sok a meló, esetleg csak át akarja gondolni.

Mondtam, hogy már nem is a tény idegesít a legjobban, hanem a miértje. És hogy ha kimegyek innen, fel is hívom. Nagyon mondta, hogy ne, majd holnap, most semmiképpen!

Aztán hazajöttem, bekajáltam ismét, ittam egy csomó vizet, aludtam egy órát, és most itt ülök. Szerintem lassan elkezdek sörözni, meg játszom valamit, vagy tévézek.  

 

13 komment

Címkék: sör csaj cigi pénz pia kurva


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr831290700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2009.08.05. 15:46:05

Nagyon szenvedsz, szerintem hívd fel és tisztázd, mert nagyon évődsz...jobb tudni a bizonyosságot.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.05. 16:09:54

A terápia....más ilyenkor elmegy sörözni a haverokkal.


Meg ne kérdezd ám, hogy mi a baja....még a végén elmondja!

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.05. 21:43:12

Én nem várnék a helyedben.
Zalán tökös csávó vagy, vagy nem?
Gyerünk bátraké a szerencse!
HÍVD!HÍVD!HÍVD!.......................HÍVD!

Kicknick 2009.08.06. 10:02:44

Engem sem szoptak még gumiban...
Az a csaj olyan lehet, mint egy szexuálpszichológus, ha depis leszek megkeresem én is...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.08.06. 11:37:43

Hívd már fel? Vagy még is csak attól félsz, hogy kimondva sokkal szarabbul hangzik, hogy dobtak?! Akkor legalább nem fogsz évődni, de az is lehet, hogy Ő is csak arra vár hogy felhívd. Ha nem akar szakítani és tényleg csak sok a minden akkor meg azért hívd fel, mert bizti, hogy szívesen venné, hogy érdeklődsz felőle. Ha pedig tényleg azt mondja, hogy sok a meló, akkor ajánld fel segítő szolgáltatásaidat stressz és feszkó ellen:-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.06. 12:43:44

Érdekes, az összes csaj arra buzdít, hogy hívd fel. Zalán!!! :)
Akarsz még tőle valamit? Abból, hogy szarul érzed magad ő semmit nem érzékel. Sőt inkább csak azt veszi le belőle, hogy szarsz rá. Ha valóban érdekel még akkor érzékeltesd vele, sokszor elég az is, ha azt mondod nem érzed jól magad ettől a helyzettől.

McDon 2009.08.06. 13:09:34

Nem lehet, hogy pultoscsaj egyszerűen elolvasta a blogot?

Pöte 2009.08.06. 13:13:52

szerintem ennek a blognak nem sok értelme van:D de azért élvezet volt minden betűjét olvasni

Tavolirokon 2009.08.06. 14:46:26

@McDon: Ha elolvasta hozzászólhatna, csak, hogy legalább mi tudjuk hogy mivan. :)

Kékasszony 2009.08.07. 09:31:15

Mi ez az önsajnálat Zalán?!
Kicsit nem cirógatják az egódat, és már képes vagy fizetni is érte?

Hová lett a jóöreg vadászösztön?
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása