Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.08.03. 23:53 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Szakítás?

Azt hiszem, szakítottunk. Még munkaidőben hívtam, de nem vette föl, aztán írtam neki, hogy mi van, hogy van, este jöjjön filmet nézni. Válaszolt, hogy nem így akarta, de mostanában nem fog tudni annyi időt rám fordítani, és igazából majd szól, ha ráér…

 

Csak az idegesít kibaszottul, hogy ezt már a múlt hét végén biztos, hogy tudta. Csak olyan balfasz vagyok, hogy nem állt egyből össze, hogy még azt a rohadt fülbevalót sem dugta a fülébe. Amúgy meg nálam is hagyta, hogy ha majd megyünk valahova, akkor akarja fölvenni.

Hogy ez mekkora pofára esés, azóta sem térek napirendre.

Az a legszarabb, hogy eddig csak felületes voltam, és mire végre kezdtem tényleg máshogy hozzáállni, addigra lett vége.

Érdekes, hogy ilyenkor tud nagyon kellemetlen lenni a hiánya valakinek. Még ha néha én is úgy gondoltam volna, hogy nem jó, nem működik a dolog, egy szakítás, illetve dobás után hirtelen felértékelődik a másik.

 

52 komment

Címkék: én szakítás pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr931287212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B. Zalan @ zalan.blog.hu 2009.08.03. 23:55:35

Ja, és nem vagyok benyomva, sőt, semmit sem ittam ma! Megyek is aludni. Vagy legalább forgolódni...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.08.04. 08:18:37

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: Nem is gondolja senki szerintem, hogy ezt ezért írtad. (Pláne ilyenkor! Eddig még sose várt új poszt reggel :) Hát igen, két szék közül...
Kicsit filmbeillő jelenet, nem? Amikor a nőfalót dobják. /Lásd Eddie Murphy-vel a "boomerang"/ Csak legyen itt is happy end.

Szerintem a legrosszabb, amire ebből következtethetsz, hogy mostantól senkivel ezt, nehogy megint így járj. Mert talán épp az volt baj, hogy későn kezdted el értékelni. Lehet jópár hónap/év múlva valakivel hasonlóan összejössz, aztán újra előjön a Pultos Csaj, és... és újabb izgalmas posztok születnek :)

De még lehetsz optimista is! Hátha ez csak egy szeretet-próba! Lehet arra kíváncsi, hogy mennyire akarod őt! Na jó, ez tényleg nagy optimizmus a részemről, de hátha!

Grisha 2009.08.04. 09:13:14

Esetleg P.Cs. tényleg el van havazva és azért ér rád, csak van annyira becsületes, hogy ezt előre meg is mondja?
De ha tényleg szakításos a dolog, akkor fogd úgy fel, hogy volt pár szép hónapod vele, tanultál pár új dolgot, a fülbevaló meg újrahasznosítható, ha eljön a pillanat.
A legfontosabb, hogy tanulni kell minden kudarcból, de nem depressziósan, mert az árt az erekciónak... :)

SassyGurl 2009.08.04. 09:42:58

:(
Szerintem talált valakit P.Cs., a nők tényleg ilyenkor kezdenek furcsán és hűvösen viselkedni...ezt anno meg is jósoltam, amikor kiderült, hogy lett egy új munkahelye...sajnálom Zalán, azért én még reménykedem, abszolút esélytelen, hogy rendbehozd?

a katona fehérben 2009.08.04. 10:02:23

MNK. Mennyire gyűlölöm ezt a sunyítást, faszé' nem lehet megmondani egyenesen.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.08.04. 10:08:57

Hát ez szívás. De gondolom P.Cs-t annyira jófejnek, hogy nem azért nem lesz elég ideje rád Zalán, mert mással is kufircol, hanem "csak" azért, mert mondjuk kurcira sok munkája van. Lehet, hogy igazából titkos ügynök és megbízást kapott, hogy számoljon fel egy Tokyo-i bűnszövetkezetet, amelynek élén a világ legkeresettebb drogbárója áll. Aztán az is lehet, hogy megunta, hogy csak dugod, és semmi komolyat nem akarsz tőle...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.08.04. 10:16:33

@Keysha: Annyira jó fej... El kéne kezdeni keresni az ő blogját is, ami hasonszőrű Zalánéval! :) Szívesen visszaolvasnám az egyes bejegyzéseket a másik szemszögből. Pláne, ha kiderülne, hogy Pultos Csaj is több csalit tart a vízben! :)

Tavolirokon 2009.08.04. 10:21:36

Hat ez szerintem tipikus eset. P.Cs. talat mast es nem akarja elmondani, helyette jonnek a hulye kifogasok. Minden no ezt csinalja es nem csak parkapcsolatba minden masba, peldaul nem megyek gym-be mert esik az eso meg hasonlok.

Jah, es persze tipikusan eyik nap szep minden masnapra minden mas. Ezt sem egyszer tapasztaltam. Akarmikor sarkon fordul egy no es gyakorlatilag vege.

Tisztelet a kivetelnek, es ezt csak udvariassagbol irom mert szerintem olyan nincs, csak max nem vallja be maganak. :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.08.04. 10:39:11

@Tavolirokon: Úgy látom ezen eset előhozza a pasik csalódottságát a nőkben...

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.04. 10:49:57

ZAlán! Sajnálom, hogy így történt, azért még bizakodj.
Amúgy meg Neked nem tart sokból új csaj után nézni...menj el valami buliba és egy szopás(legalább) majd bejön.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.04. 10:52:55

Azért kíváncsi leszek Susann reakciójára is.

Tavolirokon 2009.08.04. 11:04:15

@Kree: Én nem csalódottságnak nevezném, inkább csak annyi, hogy tudom mire számítsak.

a katona fehérben 2009.08.04. 11:05:06

@Kree: Talán mert túl sokunkkal történt már hasonló? :-) És ez nyilván nem véletlen. Nem díjazzuk ezt az ún. makimajom-viselkedést.

Kicknick 2009.08.04. 11:24:14

Ez van na, majd lesz másik cimbora! Ha nincs kivel innod berúghatunk, én ráérek :)
Akkor most már elmeséled hogy is volt az anál vele?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 11:27:19

@a katona fehérben: Azért ez az MNK szíven ütött. Nem a zalán szopatott mellette mindenféle lúvnyát, nem ő tartott mellette még egy nőt? Úgy indult , hogy csak jól érzik magukat, de szerintem egy nő nem tudja annyira elvonatkoztatni a szexet az érzelmeitől. Mióta van képbe a P.CS? nem két hete szerintem.....ennyi idő alatt simán megszerethette a Zalán, és senki nem olyan hülye, hogy ne vegye észre azt, hogy félrekúr a pasija, még ha nem is veri ki érte a balhét. Kettőn áll a vásár, a Zalán hónapokig csak kúrogatta, ha kedve volt elővette, addig a P.Cs adott bele mindent, én egyáltalán nem csodálkozok rajta, hogy benyögte az unalmast, ha egy kapcsolat így kezdődik, később sem sül ki belőle túl sok jó. Hiszen miért állná meg a Zalán a nőzést? Semmi oka nincs rá.....hacsak nem a saját lelkiismerete. Ez szerintem tiszteletlenség.

Tavolirokon 2009.08.04. 11:37:20

@Bogi24: Szerintem katonát sem az zavarja, hogy lelép hanem az, hogy nem mondja meg egyenesen csak jön a hülye kifogásokkal.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 11:57:03

Tudjátok van olyan hogy az ember mérlegel.

a katona fehérben 2009.08.04. 12:05:13

@Tavolirokon: Pontosan így van. Emlékeim szerint (visszaolvasni most nincs időm) "hivatalosan" nem voltak barát-barátnő, hiszen egyszer már "szakítottak", és azzal kezdték újra - mégpedig a lány kérésére! -, hogy csak szex, és más semmi. Ilyenformán az egyik napról a másikra való lelépés teljesen oké, a hernyószerű viselkedésre viszont nem jogosít fel (sőt, itt inkább lehetne őszinte, mint egy elmúló szerelem alkalmával). A mérlegelést pedig nem értem. Mit kell összemérni mivel?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 12:08:22

@a katona fehérben: Pl azt, hogy maradjon e egy olyan emberrel együtt aki faszra veszi, de ídővel megszereti és nemtudja majd nélkülözni. Vagy lépjen le még addig amíg nincs belebonyolodva.

Tavolirokon 2009.08.04. 12:15:01

@Bogi24: Szerintem mérlegelésre volt elég ideje szerintem a nagyinál, ha ott volt egyáltalán.

Nekem egész inkább majomeffektusnak tűnik.

szexesbudapest 2009.08.04. 12:29:18

Végre felébredt a leányzó :))

Tavolirokon 2009.08.04. 12:30:26

@Bogi24: Ahogy a majom mászik a fákon, nem engedi el az ágat amíg nincs meg biztosan a másik. :)

a katona fehérben 2009.08.04. 12:35:35

@Bogi24: Még egyszer mondom, nem a szakítás tényével van bajom, hanem a módjával. Makimajom-effekt: a majmok nem engedik el az egyik ágat vagy liánt addig, amíg a kezükben nincs a másik, mert félnek, hogy lepottyannak a földre. A nők elsöprő többsége (százalékot nem is merek mondani, mert nagyon szorgosan kéne kutatnom akár egyetlen ellenpélda után az ismeretségi körömben) pontosan ugyanígy viselkedik a pasikkal kapcsolatban. Az egyedülálló nők halmaza gyakorlatilag azonos a dobott nőkével, mert ha ők dobják a partnert, akkor már van valaki más. (Ennek egyébként úgy tudnánk véget vetni, ha holnaptól senki nem mozdulna rá foglalt csajokra, de ez természetesen ésszerűtlen követelés :-) )

redzsihemond 2009.08.04. 12:53:26

@a katona fehérben: ez hülyeség... nem minden csaj ilyen.
Én szakítottam sok-sok év után a pasimmal, és nem volt másik... :)
Ezenkívül egyetértek Bogival, Zalán is megéri a pénzét...
Másrészről pedig főleg nem hiszem, hogy egy ilyen jellegű kapcsolatban mayarázatot kellene adni arra, hogy miért is döntött így P.Cs.
Gyakorlatilag egy hetet volt a nagyinál vagy hol, és tegnap hétfő volt, tehát 3 nap alatt derült ki a dolog... ezt azért nem nevezném hernyószerű viselkedésnek... simán belefér.

Na most akkor sem K.É., sem P.Cs.?
Min fogunk csámcsogni, Zalán?
Húzzál bele! :)

a katona fehérben 2009.08.04. 13:13:15

@redzsihemond: Bocs, de attól, hogy akad egy-két kivételes _eset_, amit egyébként jeleztem is (ez a csodálatos a netben, hogy ha csak egyszer is általánosítani mer az ember, rögtön jelentkezik a kivétel), még nem lesz "hülyeség". Hidd el, nem véletlenül született meg és terjedt el ez az elmélet - tegye fel a kezét az a férfi, aki még nem volt egyik "ág" sem a praxisa során (és még hány olyan van, amikor nem tudtunk róla). Ami pedig a magyarázatot illeti: azt írjátok, hogy szegény lánynak milyen megalázó volt ez a kapcsolat a rissz-rossz csapodár Zalánnal - amit, mint említettem, ő akart, és a szabályokat is ő írta. Ezek után szerintem simán kijár az őszintébb viselkedés, meg azért is, mert nem hiszem, hogy ő lényegesen többet tett volna ebbe a "kasszába", mint amennyit kivett belőle, tehát ne tekintsük már áldozatnak. Ő is pont arra használta Z-t, mint fordítva. Ha nem akarja megmondani, hogy miért szakít, hát ne tegye, de legalább mondja meg egyenesen, hogy "többet nem dugunk", ehelyett a nagyonszar "sok lesz a munkám" helyett. Különösen a "nem így akarta" rész tetszik nekem (imádtam akkor is, amikor nekem mondták hasonló helyzetben): ugyan mi tartott vissza, hogy azt mondd és úgy csináld, ahogy igazából oly annyira akartad, drága? :-)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.08.04. 13:24:16

@a katona fehérben: Na várjál, nem kevered a Kis Édessel? Ő jött a szabályokkal, merthogy neki pasija volt Zalán mellett. Pultos Csaj csak simán nem mondta ki, hogy ők most járnak, de nem követelt emlékeim szerint semmit.

vázkulcs 2009.08.04. 13:31:57

Ez mennyire tipikus. Nők észjárását kitalálni, reménytelen küzdelem. Tényleg ahogy itt vki mondta egyik nap még minden tök szép, másnap világvége. :D

Csak azzal magyarázható, hogy nem őszinték lehet, hogy magukhoz sem.

Mondjuk férfiaggyal gondolkodva ilyen duma még jelenthetné azt legalább 50%-ban, hogy tényleg sok a meló. Nőket ismerve ennek az esélye 0,000000000000000001% . :)

Tavolirokon 2009.08.04. 13:42:27

Ahogy elnézem sokan szurkoltak a pultos csajnak, de pár nap alatt "nem kedvelt" személy lehet és KisÉdes szintjére juthat. :)

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.08.04. 13:43:40

AZtán lehet, hogy nem is a munka sok P.Cs.-nak, hanem a feje fáj!!!!

Amúgy szerintem nem sokáig fog szomorkodni Zalán,fogadok, hogy még ma felnyársal valakit!

Tavolirokon 2009.08.04. 13:47:38

Erről az egész megmondom nem mondom dologról valamiért egy nagy kedvencem ugrott be:

www.youtube.com/watch?v=iTiWSkGuNZA

:D

redzsihemond 2009.08.04. 13:52:19

@a katona fehérben: Ja, így már értem... egyébként ennyi erővel a nők is mondhatnák, hogy minden pasi ilyen csapodár, mint Zalán :)
Az általánosításra értettem, hogy hülyeség...
Nem nevezném áldozatnak P.CS-t, bár azoknak a dolgoknak az ismeretében, amiket itt ugye olvasni lehet Zalán viselt dolgairól, akár még az is lehet. De nyilván nem tud(ott) róla.

Egyébként meg a nők nagy része valóban HP ebből a szempontból, de azért a pasik is megérik a pénzüket... ne mondjátok nekem, hogy TI nem kummantotok, hamukáztok, és nem újítotok be csajt, mielőtt dobnátok az aktuálist.. szerintem ez a pasik bizonyos részére ugyanúgy érvényes, nem csajok? :)

@Kree: Csaj, bizony! A javából!
:D

Lammy 2009.08.04. 14:21:05

Én bírom P.Cs.-t...és nem hiszem, hogy pár nap alatt annak a kis cafatnak a szintjére süllyedne:D Esélytelen. Míg őt nem sokan komázták, P.Cs.-nek, azért szurkoltak páran...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 14:54:50

@a katona fehérben: Szerintem is kevered a két csajt.

A másik az, hogy ez a nagy általánosítás egy hülyeség. Ezt azok a pasik dumálják be maguknak, akik nem bírják elfogadni a tényt, hogy nem azért dobták őket, mert egyszerűen szar alakok, és inkább egyedül, mint egy hülyével. Így nyugtatgatjátok magatokat, hogy minden csaj egy kurva, és biztos viszketett a picsája, csak addig nem akart lelépni amíg nincs sínen a következő hapsi!


Micsoda nagy összetartás van itt, mindjárt elkezdem sajnálni a Zalánt.....milyen egy szemét picsa ez a Pultos csaj!:) Pfúúú

domdodom69 (törölt) 2009.08.04. 15:59:57

Bár a kommentek már túlhaladtak ezen a témán, én még visszatérnék ehhez a majom / lián effektushoz. Ez szerintem is nőkre jellemző, valószínűleg azért, mert a nőkbe valahol kódolva van a biztonságra való törekvés. Ilyen szempontból akár egy rossz kapcsolat is jobbnak tűnhet a semmilyennél. Szerintem ez valami olyasmi lehet, mint a férfiaknál a monogámia. Megoldható, de nehezen megy :)

redzsihemond 2009.08.04. 16:09:55

@vagyok, aki vagyok...: hááát ez is csask részben igaz... úgy értem, ez igaz lehet pasikra is, nem egy ilyet ismertem :))
szerintem nem leheet általánosítani, hogy ebből a szempontból legalábbis.

mindenesetre én még mindig szurkolok a PCS-nek, hátha ez csak valami próba.
Erre a pasim biztosan mondaná :"Nincs kódolt üzenet".

domdodom69 (törölt) 2009.08.04. 16:26:01

@redzsihemond: nem általánosítva gondoltam, csak jellemzően. kivételek mindig vannak, ez természetes.

Ami PCS-t és Zalánt illeti: azért innen visszajönni egy rendes kapcsolatba, na az aztán már lenne valami...

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 16:31:37

Szerintem ennek még lehet jövője....főleg ha a Zalán is bizonyít. Előszöris tudni kéne mi a baja a P.Cs-nek. Lehet csak a hormonok:)

Tavolirokon 2009.08.04. 16:45:27

@Bogi24: Ez már lejtőn van szerintem. Bár nem tudni, hogy télleg mi a baja, de ha másik pasi akkor csak az esetben van visszaút ha a másik pasi kidobja. Tapasztalat, akkor aztán nagyon kaparnak vissza az efféle lányok.

Nálam mondjuk hiába...max pár szex még.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 17:11:27

Zalán beszélj már a Pultos csajjal, mert én már nagyon kíváncsi vagyok. Valaki itt ellejtette, hogy van neki pasija, de erre semmi jel nem utal sztem. Valami okos kitalálta, hogy az új munkahely új pasival jár!


@Tavolirokon: "Tapasztalat, akkor aztán nagyon kaparnak vissza az efféle lányok. "

Szerintem azért a lányokban is van önbecsülés, úgyanúgy mint a férfiakban. Ez a mai kommentelés már nagyon elment arrafelé, hogy a nők mennyire szemetek, meg MNK, meg, hogy majomefektus most meg már ez a visszakaparás. Egyik nem sem jobb a másiknál, és bizony a férfiaknak fel lehet róni jónéhány rossz tulajdonságot. Ez a nagy általánosítás sérti az önérzetemet, mert nem mondom azt, hogy velem soha nem esett az meg, hogy azért szakítottam a pasimmal, mert találkoztam valakivel. De! Nem mindegy, hogy valakinek attól baszódik el a kapcsolata, hogy valaki megdobogtatj a szívét, vagy egy egyébként szar kapcsolatból addig nem lép ki amíg nem talál egy másikat. És az sem mindegy, hogy addig amíg nem szakítja meg a kapcsolatot az előző pasival, belekezd e a másikba. Szerintem ez így tisztességes. Sem az előzőt nem bántom sem az újat.

Ha így általánosítani lehetne, akkor én is megtenném, itt az élő példa a Zalán. Persze fiatal meg azt csinál amit akar, meg fasza csávó. Főleg a ti szemetekben. És nekem sincs semmi bajom az egyéjszakás kalandokkal, meg az olcsó flörtökkel, vagy a rövid dugós kapcsolatokkal, de ha valakinek a szívével játszadozik akkor azt nem nézem jó szemmel. Nem hiszem, hogy bármelyikőtök is jóérzéssel hallgatná azt, hogy hozzá hasonlítsam, mert ugye nem csak egy típusú férfi van. Ahogy nő sem. Kössz!

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.04. 17:15:17

És ettől függetlenül hiszem azt, hogy a Zalánt sem lehet beskatujázni. Tanul a hibáiból biztos vagyok benne, és ha nem is a P.Cs. , de lesz egy olyan csaj aki úgy elkapja a tökeit, hogy esze ágába se lesz félrekúrni!

malacful 2009.08.04. 23:42:49

megerdemelted, mar reg ki kellett volna, hogy rugjon. A halalba alaztad eddig is ezt a tok normalis not, sok budos ribancoddal.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.08.05. 10:33:18

@Bogi24: Tapsvihar! :) Látod, ezért szeretem én annyira olvasni az írásaidat. :) Benne van minden, ami kell. Ha lehet ilyet mondani látatlanba, ismeretlenül, akkor mondom: imádlak te jány! :)

Melia Manna (törölt) 2009.08.05. 11:30:31

Egy hete még más szájban jártál bűntudat nélkül, aztán K.É.-t szerencséltetted volna...
Lehet, te úgy érzed változtál, szerintem ez kívülről nem látszik.

fck 2009.08.05. 11:31:16

@ Keysha: :D Jogos!
Émmár mindig akartam mondani csak sosemertem :D

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: szivacs. egyszer még jópár éve jól beültem két szék közé, ráadásul olyan csajszit idegenítettem el magamtól mikor rájött h van más, hogy évekig vertem fejem a falba ahányszor megláttam valahol:) Azóta se csinálok ilyesmit. Már ha többet szeretnék, mint eü szex - ez viszont nem kapcsolatnak indult.

Csak döntsd el, hogy ez most az egódnak fáj (nekem tuti fájna:) és túlértékeled hiányát vagy ebből tanultál is valamit.

Mixer 2009.08.05. 12:43:44

èn sem hittem volna, h Redzsihemond lány

:)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.08.05. 12:44:33

@Keysha: Köszz!:) ez jólesik.

@fck: Sosetartsdviszza!:P

redzsihemond 2009.08.05. 13:08:01

@Mixer: juj, miért? A név miatt?
Vagy úgy beszéltem, mint egy pasi? :D

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.08.05. 13:16:34

@redzsihemond: A név lesz az oka... "Hemond" - ez olyan pasisan hangzik. Amiket írtál az nem volt pasis, csak nem csajos :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása