Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.17. 09:21 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Ruha, fűző, dugás

Tegnap szólt a pultos csaj, hogy menjünk el ruhát venni az esküvőre.

Elkezdtem ideges lenni, hogy bassza meg, én külön ezért vittem el szabóhoz a zakómat két hete, hogy szombaton tuti beleférjek, ő meg most találja ki, hogy nincs mit fölvennie. Aztán megnyugtatott, hogy van ruhája, csak már úgy elmenne velem vásárolni. Különben meg még egy hete sincs, hogy szóltam neki a dologról.

Szóval el kellett mennünk vásárolni.

Vettem neki egy annyira szexi fűzőt… Kibaszott drága volt, de elképesztően jól áll rajta, ahogy alátámasztja a gömbölyű, feszes melleit a kis izmos pocija fölött… Már ott a próbafülkében megdugtam volna. Meg most elkezd felállni, ahogy csak leírom.

 

8 komment

Címkék: szex ruha szexi fűző próbafülke pultos csaj


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr301246983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.17. 15:55:34

Látom ebben a melegben mindenki hűsöl, vagy döglik a melegben - de tuti nem írtok ide :)

Fűző az nekem is a gyengém. Nem vagyok nagy metálos, de egyszer voltam olyan koncerten, ahol is a lányok előszeretettel mentek el fűzőben bulizni, hát az tetszett!

Ha még ez fehérnemű-kategóriában nyomja neked a Pultos Csaj... hmm...

SassyGurl 2009.07.17. 21:16:22

a fűző szép (nekem is van egy fekete csoda), de inkább fehérneműben szeretem...

SassyGurl 2009.07.17. 21:17:18

biztos szép csaj lehet a Pultos Csaj, nem kaphatnánk egy leírást? Vörös, barna, szőke, kicsi, nagy? :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.21. 06:59:44

@SassyGurl: Ha Zalán ki akarna baszni valakivel - vagy megváltoztatni az életét -, akkor találomra belinkelhetné valaki fényképét, akire nagyjából illik a "dögös buxa" jelző :) 100%, hogy még aznap az illető hírül kapná, és elkezdené keresni, hogy ki is lehet az ő Zalánja xD

SassyGurl 2009.07.21. 08:42:34

@Kree: nem linkelésre gondoltam, csak egy rövid leírásra :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.21. 09:26:41

@SassyGurl: Tudom, de ez az alternatíva érdekesebb lenne :)
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása