Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.02. 10:54 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Munka

Hú, a tegnapot elég volt túlélnem… miután írtam ide, valamit kóvályogtam az épületben, és az egyik tárgyaló asztalánál ébredtem, a zsibbadt karomon. Már majdnem kettő volt, szóval így visszaszámolva aludtam egy keveset. Aztán hazataxiztam, gondoltam a fasznak vagyok bent, inkább pihenek. De a taxiban már elkezdtem igazán szarul lenni. Az a részeg másnaposság, ráadásul éhes hányingerrel… Kérdezte is a faszi, hogy valami buli volt a munkahelyen?

Otthon benyomtam majdnem egy üveg vizet, a  tévé előtt fetrengve, aztán gyógysörrel erőszakoltam meg magam, de már estefelé. Akkor még nem esett jól, de a második után megint rendben voltam.

Aztán korán lefeküdtem, de most visszaemlékezve csengetett valaki, aki felébresztett. Nem baj, úgy sem fog elérni, mert a telefonom otthon maradt, a töltőn, én meg elég sokáig bent maradok, hogy pótoljam a tegnapi hiányomat.

 

18 komment

Címkék: én részeg másnaposság másnap pia gyógysör


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr371221716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.07.02. 11:35:49

Nekem a munkahelyi bealvás alkoholizálás nélkül is sikerült. Annyi a feltétele, hogy kellőképp unatkozzam... :)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.02. 12:14:31

A gyógysör életmentő minden esetben. Ha másnapos vagy azért, ha meg nem vagy akkor meg azért:-))))

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.02. 12:21:13

Töltöttkáposztát kell enni, meg narancsot! Az helyretesz.:)

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.02. 12:55:40

Sok vizet kell inni, nagyon sokat ahhoz, hogy jól kijózanodj és rendbe jöjjön a szervezeted.
( Egy dokitól halottam egy előadáson.)
AZtán este nem volt ott senki se PCS se KÉ?

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.07.02. 13:20:39

Attól, hogy sok vizet iszik még nem józanodik ki.:) Addig amíg a máj fel nem dolgozza addig nem, ahoz meg ídő kell. Az alkohol kiszárít, a vízzel csak pótolod az elvesztett nedvességet.

Mixer 2009.07.02. 13:26:41

a legjobb egy könnyű leves, én erre esküszöm, aztán estefelé egy nagyobb adag kaja

gyakorlott alkoholistaként örömmel osztom meg veletek titkaim

mondjuk én a tejet szoktam nagyon kívánni, bár arra pont azt mondják,h nem jó...érdekes

vajon a templomi kórusban hogyan józanodnak a miseborozás után?

A gyógysörben nem hiszek, ha megint elkezdem, nem bírom abbahagyni :) jessz, ez a függés.

Tamila 2009.07.02. 13:46:49

Nekem is a tej a nyerő mindig. De ha lefekvés előtt megiszom egy liter vizet, nem leszek másnapos. A másnaposság főleg a dehidratáltság miatt van. Szóval akármilyen részeg vagy, ha kiiszod a csapot másnap semmi bajod nem lesz.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.02. 13:50:27

@Bogi24: Vitatkozni nem szeretnék.
A doki azért mondta a sok vizet, mert az mossa ki a szervezetből az alkoholt.

Az én legjobb módszerem, hogy amikor már sok van bennem, iszom egy korty pezsgőt, az jól megkever és kiokádok mindent magamból. Garantáltan nem vagyok másnapos.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.02. 13:58:08

Megboldogult fiatalságomban (chö... :) én egyszerűen megoldottam: bulizni kellett egész este, főleg táncolni, és kimozgom magamból az alkoholt. De persze ha az alkalom nem olyan (pl. masszív sörözés és társai) akkor igen, a bő vizes ivászatra esküszöm én is. Úgy is jó, hogy a tömény mellé a kísérőt kiváltjuk a vízzel, de ugye ezt ízlése válogatja.

Szegény Zalánnak ez eső után köpönyeg. De mivel lelkes alkohol-pusztító, talán legközelebbre jók lesznek neki ezek a tanácsok.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.02. 13:59:39

Az alkohol - akárcsak a koffein - vizet von el szervezetünkből, folyadékháztartásunkat kibillenti egyensúlyából. Ennek ellenszere csak az lehet, ha minden pohár alkohol, kávé vagy kóla után megiszunk egy pohár vizet is!
Előkerestem a jegyzetem. Ezt mondta a doki.

Mixer 2009.07.02. 15:25:24

@amugy36:

a feleletet ELÉGSÉGES-re osztályozom, mivel
1. csak második nekifutásra
2. segítséggel sikerült megoldania a feladatot.

kac-kac-kac

Tamila 2009.07.02. 15:27:39

@amugy36: Én ugyanezt mondtam, nem? :)

Botfülű Suzan Boyle hasonmás · http://zoltanatya.blog.hu 2009.07.02. 16:25:17

@Mixer:
Ott azért nagyon ritkán szoktak így elfajulni a dolgok. Talán a Pünkösd utáni első vidám zsoltárok napon esett meg pár megtévedt lélekkel hasonló.

Zoltán Atya óva int minket, nehogy a Sátán korsó képében hálózzon be minket. Nem is csodálom, hogy erre külön hangsúlyt fektet, elődje, szegény Izsák Atya a nagyfai plebánián végezte.

Zalán testvérem, lélekben rendezd le. Ne tovább! Minden elismerésem a kommentelők segítőkészségéért, de egy önpusztító léleknek ne tüneti kezelést javasoljunk, viszont ha már mindenki e felé tendált, ha nagyon nagy a baj, akkor a gyomormosást egy intravénás glükőz-C-vitamin injekció koktél esetleg meg tudja előzni, csak legyen aki szakszerűen beadja. Nincs esetleg egy nővérke, vagy heroinista szomszédod?

Mixer 2009.07.02. 16:52:36

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:

remélem Zoltán atya jól ledorongolt mindenkit az elfajzottak közül

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.02. 19:47:51

@Mixer: Köszi mixer, de legalább nem volt bukta.

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.02. 19:48:43

Mixer és nem mixer (véletlen volt.)

Hepciás 2009.07.02. 20:24:57

@Botfülű Suzan Boyle hasonmás:
:-)))
Pár mondat alatt a lélekápolástól a heroinista szomszédig.
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása