Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Zűrös hétköznapok

Zalán vagyok, rendezetlen életvitelű, politoxikomán, fiktív építészmérnök. Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!

Friss topikok

  • egy_siraso: ZALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁN! (2014.10.16. 10:21) Céges autó
  • Bartush: Szerintem is gáz, hogy "webcam modell", hát jó megnevezés... (2012.11.02. 18:26) Webcam
  • scal: aha, egy könyvnél (hacsak nem életrajzi) a 90%-a kitalált ezért fikció, egy blognál (ami névtelen)... (2012.10.27. 18:17) Újra formában
  • Plumeria: Mivan, azonnal úgy beleszerettél a Medencés csajba, h megint nem blogolsz? Ne csináld már, most t... (2012.10.27. 12:07) Csapatépítés
  • aJeti: @Styxx: hehe :D (2012.10.12. 14:38) Lassúság

Linkblog

2009.07.01. 10:49 B. Zalan @ zalan.blog.hu

Részegen

A mai helyzetjelentésbe beletartozik az is, hogy most éppen részegen írok. Igen, kocsma, sör, és egy kevés Unicum. Na de nem csak úgy, délelőttre, hanem tegnap estétől. Nem aludtam, csak zuhanyozni mentem haza, akkor kcisit jobban is éreztem magam, de már elmúlt.

Szóval a Pultos Csaj rendesen kapcsolatot jelent számomra. Már nem csak az, hogy dugunk, hanem a reggeli kávézás, az éjszaka mellettem hegyelő mellbimbók, a közös zuhanyok, mind jók vele.

Viszont Kis Édes továbbra is vonzó, gondolom, ha már elégszer megdugtam, nem lesz az, de most még nem tudom megunni. Sem őt, sem ezt a helyzetet.

 

15 komment

Címkék: élet szex részeg pia pultos csaj kis édes


A bejegyzés trackback címe:

https://zalan.blog.hu/api/trackback/id/tr991218989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.01. 11:13:43

Ahogy nézem az RSS-ben a címet... "Részegen" gondoltam na, ez is tök szokatlan beszámoló lesz :) Ahhoz képest, hogy részegen írtad, egész jó a helyesírásod! De azért remélem a részegek őszintesége még hatással van rád!

Kapcsolat a Pultos/manager Csajjal szép dolog. De amíg mást is dugsz, addig tuti nem PÁRkapcsolat. Vajon sejtheti? Elég tisztában van vele, és eldöntötte, hogy ennek ellenére megszelídít téged, vagy naivan azt hiszi, csak az övé vagy?

Tamila 2009.07.01. 11:39:07

@kree: Szerintem a Pultos/manager Csaj simán az a nőtípus, aki jól érzi magát Zalánnal, tudja milyen, és ez most így jó neki is. Aztán majd meglátja, hogyan tovább. (Bugyi meg fogkeve mindig kell, nekem mindig van a "bőröndömben" tiszta, szóval ezt nem venném akaszkodásnak) Szóval nem hinném, hogy azt gondolja, hogy csak az övé.

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2009.07.01. 12:11:29

Igazat adok Tamilának. Plusz bugyi és fogkefe az alapfelszerelés, nem pedig akaszkodás.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2009.07.01. 12:25:42

Részegen mennyire lényegbe látóbb vagy:-)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2009.07.01. 12:48:38

@Tamila: Igen, lehet... Szimpatikusabb szereplő is volna így a mi kis blog-valóságshownkban, de bennem azért ott a kétely. Hisz eleinte Zalán se tartotta sokra. De nekem is jobban tetszene, ha Te gondolnád jól ;)

Tamila 2009.07.01. 13:10:08

@kree: Ez persze nem azt jelenti, hogy érzelmek nem alakulnak ki benne. Hiszen mind tudjuk, a "csak szex" általában azért hosszú távon nem működik. Kérdés, hogy ki fog előbb ragaszkodni jobban a másikhoz. És ebben pedig a Te kételyid felé hajlok. Mi nők hamarabb jutunk el idáig. :)

amugy36 · http://hetevutan.blog.hu 2009.07.01. 13:26:53

Így "aznaposan" elég szar lehet a munka .
No de majd este...a Pultoskával vagy Kis Édessel pihizhetsz szex után.
Amúgy meg aki éjszaka császár nappal is legyen az!!!!!!!!!!!

Mixer 2009.07.01. 13:54:49

Zalán bácsi, micsoda dolgokon gondolkozol. Úgy látom, ma a furcsa dolgokon gondolkozás napja van. Én azon gondolkozom, hogy egyszer én is kiverem az irodában :)
Igaz, én csak másnapos vagyok :) Csak ne lenne itt ez a kurva sok ablak.

Zalán Úr, sok sikert PCS-hez! Én mindig is neki szurkoltam. K.É. csak egy vérszopó ribanc. És le se nyeli, a SZEMÉT :D

Tamila 2009.07.01. 13:57:35

@Mixer: Ablaknál izgalmasabb! :D

SassyGurl 2009.07.01. 16:10:28

@Mixer: Csak rád ne nyisson valaki, mert az vérciki lesz. :)
Lépjünk már túl ezen a lenyeli nem nyeli le kérdéskörön -.-

SassyGurl 2009.07.01. 16:16:50

Zalán remélem hamar megunod ezt a Kis Édest, hisz még a szex sem olyan jó vele...

hortenzia20 2009.07.01. 16:21:36

Zalánnak

Egyszuszra végigolvastam a blogod. Jó kis blog! Őszinte, lényegretörő. És szimpatikus az írója! Ezután már be-be nézek hozzád :-)! Olvasni ;-)

Mixer 2009.07.01. 17:25:42

@Tamila:

megvárom, amíg mindenki elmegy, és kiülök a recepcióhoz :)

muhaha

nemuccaszoc 2009.07.01. 19:21:45

Éljél more, éljél.

Tamila 2009.07.02. 09:01:52

@Mixer: :D De úgy, hogy aztán a kameraképeken vissza tudd nézni a művet!
eXTReMe Tracker
süti beállítások módosítása